چنانچه در هریک از مراحل نصب یا کاربری نرم‌افزارها به مشکلی برخورد کرده‌اید یا هر سوال، اشکال یا ابهامی در این زمینه دارید، می‌توانید پاسخ خود را ابتدا در مطالب موجود جستجو و در صورت لزوم به عنوان یک مبحث جدید مطرح کنید، تا کارشناسان پشتیبانی به آن پاسخ دهند.

به منظور ثبت سوال جدید و یا پاسخ به موضوعات موجود، ابتدا می بایست از طریق صفحه مربوطه به سامانه وارد شوید. چنانچه نام کاربری دریافت نکرده اید، به صورت رایگان و از طریق صفحه مربوطه، ابتدا در سامانه ثبت نام نمایید.

قبليقبلي Go to previous topic
بعديبعدي Go to next topic
آخرين ارسال 20 اسفند 1397 03:45 ب.ظ توسط a.shadman
اطلاعات سال قمری مربوط به سال 1398
�0 پاسخ
مرتب:
شما مجاز به پاسخ به اين پست نمي باشيد.
مولف پيغام ها
a.shadman
کاربر
کاربر

--
20 اسفند 1397 03:45 ب.ظ
    با سلام
    در این پست می خواهیم روش ساخت تقویم سال 1398 را توضیح دهیم

    در سیستم مالی نوسا بعد از اتصال، از منوی ملاحظه گزینه تدوین اطلاعات سال های قمری را انتخاب نمایید و بعد با ماوس بروی تکمه  (افزودن سطر جدید)  کلیک نمایید و اطلاعات سال 1398 را مطابق با جدول بالا پر نمائید. سپس بروی تکمه   (بازخوانی اطلاعات) کلیک نمایید. یکبار از برنامه مالی خارج شوید و مجددا برنامه را اجرا نمایید و تقویم سال 1398 را کنترل کنید که روزهای تعطیل آن مطابق با سررسید 1398 باشد.


     نکته مهم:

    •            از آنجاییکه روز شهادت حضرت امام رضا (ع) مطابق با روایات، روز آخر ماه صفر است و تعطیل نیز می‌باشد و همینطور در سال 1398 ماه صفر 30 روز می‌باشد، و با توجه به اینکه در سال 1397 ماه صفر 29 روز بوده است، بنابراین می‌بایست از منوی سیستم گزینه تدوین مناسبت های تقویم را انتخاب نمایید و در ردیف 167 روز مربوط به شهادت حضرت امام رضا (ع) را از 29 صفر به 30 صفر تغییر دهید. چنانچه این اصلاح انجام نپذیرد در تقویم سال 1398  روز دوشنبه 6 آبان تعطیل خواهد شد که اشتباه است و سه‌شنبه 7 آبان تعطیل می‌باشد.
    •           از آنجاییکه از سال 1398 به بعد، 8 ربیع‌الاول مصادف با شهادت حضرت امام حسن عسگری (ع) و آغاز امامت حضرت ولی عصر (عج) تعطیل رسمی اعلام شده است، بنابراین می‌بایست از منوی سیستم گزینه تدوین مناسبت های تقویم را انتخاب نمایید و در ردیف 169 روز مربوط به شهادت حضرت امام حسن عسگری (ع) و آغاز امامت حضرت ولی عصر (عج)، همانند شکل زیر تیک تعطیل را زده و شرح مناسبت را کامل نمایید.

     



     

    پيوست ها
    شما مجاز به پاسخ به اين پست نمي باشيد.