چنانچه در هریک از مراحل نصب یا کاربری نرم‌افزارها به مشکلی برخورد کرده‌اید یا هر سوال، اشکال یا ابهامی در این زمینه دارید، می‌توانید پاسخ خود را ابتدا در مطالب موجود جستجو و در صورت لزوم به عنوان یک مبحث جدید مطرح کنید، تا کارشناسان پشتیبانی به آن پاسخ دهند.

به منظور ثبت سوال جدید و یا پاسخ به موضوعات موجود، ابتدا می بایست از طریق صفحه مربوطه به سامانه وارد شوید. چنانچه نام کاربری دریافت نکرده اید، به صورت رایگان و از طریق صفحه مربوطه، ابتدا در سامانه ثبت نام نمایید.

قبليقبلي Go to previous topic
بعديبعدي Go to next topic
آخرين ارسال 09 مرداد 1402 03:47 ب.ظ توسط momeni
درخواست تغییر فونت پیش‌فرض نوسا
�3 پاسخ
مرتب:
شما مجاز به پاسخ به اين پست نمي باشيد.
مولف پيغام ها
09137752735
کاربر
کاربر

--
09 مرداد 1402 10:02 ق.ظ

    فونت پیش‌فرض استفاده شده در نرم‌افزار مالی نوسا اصلا در شان این نرم ‌افزار نیست چرا که به شدت بد خوان است و چشم را اذیت می‌کند. برای مثال عدد ۲ و ۳ خیلی شبیه هستند و تشخیص آن نیاز به دقت دارد (اون هم تو نرم‌افزار حسابداری!!!). خواهشمندم از یک فونت خوش‌خوان مانند وزیر (که یک فونت آزاد است و شرکت نوسا هم جزو حامیان آن بوده به عنوان پیش‌فرض استفاده کنید. (البته عرض اعداد در فونت وزیر یکی نیست که می‌توانید از طراح آن، آقای صابر راستی کردار بخواهید عرض اعداد فونت را یکی کنند)

    momeni
    کاربر ارشد
    کاربر ارشد

    --
    09 مرداد 1402 10:16 ق.ظ
    سلام

    فونت پیش‌فرض در Client و در منوی ملاحظه قابل تغییر است. فونت‌هایی از خانواده‌ی وزیر در اندازه‌های کوچک، شاید، مناسب نباشند که این البته به سلیقه‌ی شما بستگی دارد.
    09137752735
    کاربر
    کاربر

    --
    09 مرداد 1402 11:05 ق.ظ

    سلام و درود
    سپاس فراوان از پاسخگویی و محبت شما

    تغییر فونت از منوی ملاحظه؛ فونتِ گزارشات، سند و... را تغییر نمی‌دهد و دامنه اثر آن بسیار کوچک است. در حالی که گزارشات و سند و... اصل هستند.
    و صد البته وجود چنین فونتِ نا زیبایی به عنوان پیش‌فرض برازنده نرم‌افزار نوسا نیست!

    به عنوان مسئولیت اجتماعی هم از این شرکت بزرگ به حق انتظار می‌رود که برای سلامتی و راحتی کاربران خود ارزش قائل شود و از فونتی استفاده کند که کمترین خستگی را ایجاد، و آسیب کمتری به چشم وارد کند.


    سپاس بی‌کران

    momeni
    کاربر ارشد
    کاربر ارشد

    --
    09 مرداد 1402 03:47 ب.ظ
    سلام

    تغییر می‌دهد قربان. همه‌ی فرم‌هایی که از فونت پیش‌فرض استفاده کرده باشند (یعنی از فونت خاصی استفاده نکرده باشند) را تغییر می‌دهد. اکثر فرم‌های پیش‌فرض نوسا چنین حالتی دارند. اما اگر در فرم سند یا گزارش فونت خاصی بکار رفته شده باشد، طبیعتا، تحت تاثیر تغییر فونت پیش‌فرض قرار نخواهد گرفت.

    ارادت
    شما مجاز به پاسخ به اين پست نمي باشيد.