چنانچه در هریک از مراحل نصب یا کاربری نرم‌افزارها به مشکلی برخورد کرده‌اید یا هر سوال، اشکال یا ابهامی در این زمینه دارید، می‌توانید پاسخ خود را ابتدا در مطالب موجود جستجو و در صورت لزوم به عنوان یک مبحث جدید مطرح کنید، تا کارشناسان پشتیبانی به آن پاسخ دهند.

به منظور ثبت سوال جدید و یا پاسخ به موضوعات موجود، ابتدا می بایست از طریق صفحه مربوطه به سامانه وارد شوید. چنانچه نام کاربری دریافت نکرده اید، به صورت رایگان و از طریق صفحه مربوطه، ابتدا در سامانه ثبت نام نمایید.

قبليقبلي Go to previous topic
بعديبعدي Go to next topic
آخرين ارسال 28 تیر 1402 02:47 ب.ظ توسط abuzar1402
انبار رباتیک یا اتوماتیک !!!
�3 پاسخ
مرتب:
شما مجاز به پاسخ به اين پست نمي باشيد.
مولف پيغام ها
abuzar1402
کاربر
کاربر

--
26 تیر 1402 08:45 ب.ظ

    با سلام ... کارشناسان محترم نوسا آیا امکان رباتیک شدن سیستم انبار وجود دارد؟ سیستمی که درخواست های کالا از ایستگاههای مختلف را جمع اوری کند پردازش کند در صورت موجودی حواله صادر کند در صورت کسری نسبت به تکمیل فرایند تامین کالا اقدام کند.. سیستمی که نیاز به لمس دکمه های کیبرد یک متصدی دایمی نداشته باشد و فقط تایید کنندگان در سطوح مدیریتی حسب مورد دستور لغو یک فرایند خروج یا ورود را صادر کنند سیستم هوشمندی که خودش انباردار است مجهز به سامانه های استعلام کالاست با یک پیامک فروشندگان را به درخواستش هدایت می کند مبالغ هر قلم از فاکتور را از فروشنده میگیرد و..... ؟؟؟

    abuzar1402
    کاربر
    کاربر

    --
    26 تیر 1402 08:47 ب.ظ
    عذر خواهی منو بپذیرید اگر اشتباهن در اینجا مطرح شد.
    روزبه
    کاربر با تجربه
    کاربر با تجربه

    --
    27 تیر 1402 07:51 ق.ظ

    با سلام،

    در تئوری، بله. در عمل از بعد هزینه، زمان و یچیدگی پروژه سیستم 100% خودکار ممکن است با توجه به شرایط موجود در کشور منطقی نباشد. با استفاده از BPMS یا نرم‌افزار مدیریت فرآیندهای نوسا امکان تعریف انواع فرآیندها وجود داشته و با قابلیت ارتباط این نرم‌افزار با نرم‌افزار انبار نوسا و انواع سنسورها و نرم‌افزارهای خارجی مبتنی بر اینترنت اشیا و یا پایگاه‌های داده sql و یا oracle و قابلیت طراحی و تست انواع شرایط در فرآیندها با زبان جاوا اسکریپت امکان خودکار سازی فرآیند سفارش و تولید وجود دارد، به شرط این که ایستگاه‌ها با تکنولوژی مناسب در دسترس باشند، فرآیندها و شرایط هر یک به تفصیل مستند سازی شده باشند و افراد با تجربه داخلی، زمان مناسب و قابلیت هزینه کرد وجود داشته باشد.

    با ارادت

    abuzar1402
    کاربر
    کاربر

    --
    28 تیر 1402 02:47 ب.ظ
    ممنون از راهنمایی زیبایی که فرمودین با قسمتی از پاسخ شما موافقم اگر بگویم نیمه اتومات یا نیمه ربات شاید بهتر بتونم نقطه اشتراکی برای تفاهم باشما پیدا کنم.. کاهش تصدی ها در مقاطع حساسی مثل زمان تعدیل نیرو در شرکتها و یا شاید صدها دلیل دیگر بهانه ی خوبی ست برای اصناف که صرف نظر از بحث ریالی و مناسبت های حسابداری انبار که توسط واحد مالی کنترل می شود ... بخش تعدادی مکانیزه ی نرم افزار بتواند با حداقل مراقبت و کمترین کلیک !! وظیفه ش را بخوبی انجام دهد. بله بنده تا اینترنت اشیا و یا سیستم انبارداری رباتیک شرکت بنز بود یا تویوتا یادم نیست جلو نرفتم و نمی روم و فراموش نمی کنم که هنوز تا زیرساخت های رباتیک فاصله داریم. منتهی یه درخواست کالا که اگر موجوده حواله بخوره یا اگر کسری داره یا موجودی صفره رسید بخوره بعدش حواله بخوره بنظرم زیرساخت زیادی نمی خواد.
    ممنون از شما که صبوری می فرمایید و به سلیقه های عموم پاسخ می دهید.
    شما مجاز به پاسخ به اين پست نمي باشيد.