چنانچه در هریک از مراحل نصب یا کاربری نرم‌افزارها به مشکلی برخورد کرده‌اید یا هر سوال، اشکال یا ابهامی در این زمینه دارید، می‌توانید پاسخ خود را ابتدا در مطالب موجود جستجو و در صورت لزوم به عنوان یک مبحث جدید مطرح کنید، تا کارشناسان پشتیبانی به آن پاسخ دهند.

به منظور ثبت سوال جدید و یا پاسخ به موضوعات موجود، ابتدا می بایست از طریق صفحه مربوطه به سامانه وارد شوید. چنانچه نام کاربری دریافت نکرده اید، به صورت رایگان و از طریق صفحه مربوطه، ابتدا در سامانه ثبت نام نمایید.

قبليقبلي Go to previous topic
بعديبعدي Go to next topic
آخرين ارسال 17 خرداد 1401 12:30 ب.ظ توسط shakeri
upgrade ویندوز و SQL
�3 پاسخ
مرتب:
شما مجاز به پاسخ به اين پست نمي باشيد.
مولف پيغام ها
shakeri
کاربر با تجربه
کاربر با تجربه

--
17 خرداد 1401 10:00 ق.ظ

    با سلام و احترام

    در شرکتی از ویندوز سرور 2008 و SQL SERVER 2008R2 برای سرور نوسا استفاده می شود؛ مدیر آی تی مجموعه پیشنهاد  upgrade به ویندوز 2012 و سپس به ویندوز 2019 را می دهد

    با توجه به ماتریس SQL و ویندوز های قابل نصب، SQL2008 با ویندوز 2019 توصیه نمی شود؛ آیا upgrade هم زمان هر دو مشکلی ایجاد نخواهد کرد؟

    آیا این روش مورد تایید کارشناسان نوسا هست؟ و یا اینکه مانند گذشته فرمت سیستم و سپس نصب ویندوز 2019 و SQL SERVER2019 پیشنهاد می گردد.

    momeni
    کاربر ارشد
    کاربر ارشد

    --
    17 خرداد 1401 11:35 ق.ظ

    سلام جناب کاشانی عزیز

    مشتاق دیدار

    ویرایش‌های جدید سیستم نوسا روی SQL Serverهای قدیمی کار نخواهند کرد. حتما بهتر است که هم Windows و هم SQL Server را جدید نمایید. برای هر دو 2019 به نظر انتخاب خوبی می‌آید. همکاران در بخش پشتیبانی تجارب ارزشمندی در این زمینه دارند که حتما بهتر است از آن تجارب نیز استفاده کنید.

    ارادت فراوان

    روزبه
    کاربر با تجربه
    کاربر با تجربه

    --
    17 خرداد 1401 11:59 ق.ظ

    با سلام،

     

    به تجربه تیم پشتیبانی و IT شرکت، هر چند upgrade ویندوز و SQL بجای فرمت و نصب جوابگو خواهد بود ولیکن برای SQL این کار مشکل ساز بوده و برای ویندوز هم از دید ما بدلیل مشکلات موجود مایکروسافت در زمان upgrade پیشنهاد نمی گردد. لطفا در صورت امکان از روش فرمت و نصب مجدد استفاده کرده و اطمینان پیدا کنید که پس از نصب آخرین نسخه Enterprise Core Edition به سایت مایکروسافت مراجعه کرده و آخرین update را برای SQL نصب نمایید (اینجا).  

     

    با ارادت

    shakeri
    کاربر با تجربه
    کاربر با تجربه

    --
    17 خرداد 1401 12:30 ب.ظ

    ممنون از راهنمایی هر دو عزیز

    جناب مومنی کاشانی همیشه به یاد شماست؛ امیدوارم فرصتی ایجاد بشه تا دیداری تازه کنیم.

    شما مجاز به پاسخ به اين پست نمي باشيد.