چنانچه در هریک از مراحل نصب یا کاربری نرم‌افزارها به مشکلی برخورد کرده‌اید یا هر سوال، اشکال یا ابهامی در این زمینه دارید، می‌توانید پاسخ خود را ابتدا در مطالب موجود جستجو و در صورت لزوم به عنوان یک مبحث جدید مطرح کنید، تا کارشناسان پشتیبانی به آن پاسخ دهند.

به منظور ثبت سوال جدید و یا پاسخ به موضوعات موجود، ابتدا می بایست از طریق صفحه مربوطه به سامانه وارد شوید. چنانچه نام کاربری دریافت نکرده اید، به صورت رایگان و از طریق صفحه مربوطه، ابتدا در سامانه ثبت نام نمایید.

قبليقبلي Go to previous topic
بعديبعدي Go to next topic
آخرين ارسال 13 مرداد 1400 10:08 ق.ظ توسط روزبه
خطا در هنگام بازیابی پشتیبان
�2 پاسخ
مرتب:
شما مجاز به پاسخ به اين پست نمي باشيد.
مولف پيغام ها
mssharifi
کاربر جدید
کاربر جدید

--
12 مرداد 1400 03:12 ب.ظ

    با سلام

    سیستم دچار حمله باج افزارشده بود بعد ازریکاوری فایل ها در حال حاضر بعد ازبازیابی نسخه پشتیبان این پیغام نمایش داده می شود. از طریق نرم افزار مدیریت اس کیو ال ( منیجمنت استادیو ) اقدام شد خطای 3241 میداد.  لطفا برای رفع این مشکل بنده را راهنمایی بفرمایید چون هیچ پشتیبان سالمی در اختیار ندارم ممنون از لطف شما

    پيوست ها
    momeni
    کاربر ارشد
    کاربر ارشد

    --
    12 مرداد 1400 04:44 ب.ظ
    سلام

    متاسفانه همانطور که در پیغام مشاهده می‌کنید (و در SSMS هم ظاهر شده) این فایل خراب شده است - یعنی تحت تاثیر باج‌افزار کد شده است. اگر فایل‌ها درست Recover شده بودند باید این فایل هم اصلاح می‌شد. متاسفانه کاری از ما بر نمی‌آید.
    روزبه
    کاربر با تجربه
    کاربر با تجربه

    --
    13 مرداد 1400 10:08 ق.ظ

    با سلام و احترام، 

     

    با اجازه آقای مومنی و در تکمیل فرمایش‌های ایشان، بهترین گزینه رجوع به فایل پشتیبان سالم است ولیکن برخی از دوستان در پشتیبان گیری خارج از سرور غفلت کرده و یا با توهم استفاده از اسکریپت‌ها یا نرم افزارهای پشتیبان اتوماتیک از یاد می‌برند که فایل پشتیبان تنها در زمان خرابی داده مفید بوده و باید از دید سخت افزاری و محدوده جغرافیایی خارج از سرور باشد، در غیر این صورت، باج گیر، هارد سوخته و یا بسیاری مشکلات دیگر اطلاعات را نابود خواهد کرد. اطلاعات تکمیلی در رابطه با ویروس‌های باج گیر، نحوه جلوگیری از آن، و راه‌های پس از مواجه شدن با آن در لینک زیر موجود است:

     

    ویروس باج گیر - سامانه پشتیبانی نرم افزار مالی نوسا - انجمن‌های (nosa.com)

     

    در تکرار بخشی از آن پست، در صورتی که فایل پشتیبان بروز و سالم (بسته به حجم اسناد وارده، حتی تا چند هفته قبل) دارید از آن استفاده کرده و داده را دوباره وارد فرمایید، در غیر این صورت، در برخی موارد مشتریانی که باج افزار گرفته با کمک شرکت‌های ایرانی متخصص در ریکاوری پایگاه و استفاده از Shadow Copy و ابزار مربوطه، داده خود را تا حدودی با موفقیت برگردانده و سپس با ارائه داده خراب ریکاوری شده و آخرین پشتیبان موجود به نوسا، درخواست بازسازی اطلاعات تا حد ممکن را از ما داشتند که در مواردی این عمل تا حد مورد قبولی امکان پذیر بوده، متأسفانه فایل پشتیبان داده موجود شما در حدی خراب است که حتی در SQL قابل برگرداندن نیست، پس مرحله اول درست طی نشده است. در صورتی که پشتیبان سالم بروز ندارید، پس از ریکاوری داده (در صورت امکان) توسط یکی از شرکت‌های موجود و متخصص، جهت بازسازی و اطمینان از صحت داده و ساختار پایگاه ریکاوری شده، با دفتر تهران شرکت تماس حاصل فرمایید تا زمان حدودی و هزینه بازسازی داده unencrypt شده شما پس از دریافت کپی پایگاه داده خراب و آخرین فایل پشتیبان موجود محاسبه گردد، ولیکن این گونه بازسازی احتمالاً با از دست دادن بخشی (شاید گسترده) از داده امکان‌پذیر خواهد بود. اطلاعات تکمیلی در پست لینک شده موجود می‌باشد. 

     

    با ارادت

    شما مجاز به پاسخ به اين پست نمي باشيد.