چنانچه در هریک از مراحل نصب یا کاربری نرم‌افزارها به مشکلی برخورد کرده‌اید یا هر سوال، اشکال یا ابهامی در این زمینه دارید، می‌توانید پاسخ خود را ابتدا در مطالب موجود جستجو و در صورت لزوم به عنوان یک مبحث جدید مطرح کنید، تا کارشناسان پشتیبانی به آن پاسخ دهند.

به منظور ثبت سوال جدید و یا پاسخ به موضوعات موجود، ابتدا می بایست از طریق صفحه مربوطه به سامانه وارد شوید. چنانچه نام کاربری دریافت نکرده اید، به صورت رایگان و از طریق صفحه مربوطه، ابتدا در سامانه ثبت نام نمایید.

قبليقبلي Go to previous topic
بعديبعدي Go to next topic
آخرين ارسال 11 مرداد 1400 03:47 ب.ظ توسط روزبه
خطا در آزمایش صحت پایگاه اطلاعاتی
�1 پاسخ
مرتب:
شما مجاز به پاسخ به اين پست نمي باشيد.
مولف پيغام ها
barzegari
کاربر جدید
کاربر جدید

--
10 مرداد 1400 02:54 ب.ظ

    با عرض سلام و خسته نباشید

    موقع آزمایش صحت پایگاه اطلاعاتی خطای زیر را دریافت کردم (  allocated  in the GAM  .برای تهیه پشتیبان و همچنین آزمایش صحت پشتیبان هیچ مشکلی در سیستم شناسایی نمیشود.ممنون میشم از شما که من را برای رفع این اشکال راهنمایی بفرمایید .(ویندوز : ویندوز 10 - SQL 2017 EXPRESS -  نسخه نوسا : 902)

    پيوست ها
    روزبه
    کاربر با تجربه
    کاربر با تجربه

    --
    11 مرداد 1400 03:47 ب.ظ

    با سلام و احترام، 

     

    خطای ذکر شده نشان‌دهنده خرابی بخشی از داده و/یا ساختار داده موجود در پایگاه شما می‌باشد. این نوع خطا عموماً، ولیکن نه همیشه، از خطای سخت‌افزاری (اصولاً هارد خراب) به وجود می‌آید ولیکن قطعی برق، دست‌کاری در SQL و موارد دیگر نیز ممکن است منشأ این گونه خطا باشد. اصولی‌ترین کار در زمان دریافت این گونه خطا برگشت به آخرین پشتیبان سالم داده و کنترل سخت‌افزارها یا نصب در سرور جدید می‌باشد (صحت اطلاعات فایل پشتیبان و آزمایش صحت پایگاه از سلامت پشتیبان و داده به شما کمک خواهند کرد)، در صورتی که آخرین پشتیبان سالم قدیمی بوده، ممکن است با استفاده از آن پشتیبان و داده موجود، بازسازی بخش بزرگی از داده با حداقل ریزش اطلاعات امکان‌پذیر باشد. در هر صورت کار‌ کردن با این پایگاه داده خراب و احتمالاً هارد خراب اصلاً پیشنهاد نمی‌گردد. 
     

    در صورتی که فایل پشتیبان بروز و سالم (بسته به حجم اسناد وارده، حتی تا چند هفته قبل) دارید از آن استفاده کرده و داده را دوباره وارد فرمایید، در صورتی که پشتیبان سالم بروز ندارید، با دفتر تهران شرکت تماس حاصل فرمایید تا زمان حدودی و هزینه ریکاوری داده شما پس از دریافت کپی پایگاه داده خراب و آخرین فایل پشتیبان موجود محاسبه گردد، ولیکن این گونه بازسازی احتمالاً با از دست دادن بخشی (عموماً اندک) از داده امکان‌پذیر خواهد بود. اطلاعات بیشتر در رابطه با این خطای SQL و خرابی داده در لینک‌های زیر قابل مطالعه می‌باشد: 

     

    DBCC checkdb error Extent in database is marked allocated in the GAM, but no SGAM or IAM has allocated it. (microsoft.com)

    DBCC checkdb report error : marked allocated in the GAM, but no SGAM or IAM has allocated it. - Microsoft Q&A

    SQL Server Extents, PFS, GAM, SGAM and IAM and related corruptions-2 - Dr. Ware Technology Services - Microsoft Silver Partner (drware.com)

    SQL Server Error 8905 – Know How To Resolve It (sqlrecoverysoftware.net)

    DBCC CHECKDB - repair_allow_data_loss | SAP Community

     

    با ارادت

    شما مجاز به پاسخ به اين پست نمي باشيد.