چنانچه در هریک از مراحل نصب یا کاربری نرم‌افزارها به مشکلی برخورد کرده‌اید یا هر سوال، اشکال یا ابهامی در این زمینه دارید، می‌توانید پاسخ خود را ابتدا در مطالب موجود جستجو و در صورت لزوم به عنوان یک مبحث جدید مطرح کنید، تا کارشناسان پشتیبانی به آن پاسخ دهند.

به منظور ثبت سوال جدید و یا پاسخ به موضوعات موجود، ابتدا می بایست از طریق صفحه مربوطه به سامانه وارد شوید. چنانچه نام کاربری دریافت نکرده اید، به صورت رایگان و از طریق صفحه مربوطه، ابتدا در سامانه ثبت نام نمایید.

قبليقبلي Go to previous topic
بعديبعدي Go to next topic
آخرين ارسال 19 تیر 1400 12:11 ب.ظ توسط f.rabiezadeh
کپی از دارایی درسال مالی گذشته
�2 پاسخ
مرتب:
شما مجاز به پاسخ به اين پست نمي باشيد.
مولف پيغام ها
m.r.hoseini
کاربر جدید
کاربر جدید

--
14 دی 1399 03:44 ب.ظ

    با سلام

    در هنگام کپی دارایی سال  مالی قبل جهت ایجاد دارایی جدید در همان طبقه و گروه (به علت انضباط در مدت زمان استهلاک و عمر مفید و .....)  به علت حفاظت از اطلاعات مالی سال قبل امکان کپی وجود ندارد.

    لطفا جهت حل این مشکل اقدام لازم صورت پذیرد

    momeni
    کاربر ارشد
    کاربر ارشد

    --
    15 دی 1399 10:46 ق.ظ
    سلام

    همین‌طور است که می‌فرمایید. مشکل در تاریخ شروع بهره‌برداری از دارایی مبداء است که قرار است به همان صورت کپی شود و ایجاد مشکل می‌کند. شاید بتوانیم در حین کپی در صورت وجود مشکل تاریخ شروع بهره‌برداری جدید و صحیح را از کاربر دریافت کنیم - اما در این دارایی‌ها امکان کپی سابقه پیش از مکانیزه و یا اولین رخداد افزایش بهای تمام شده وجود نخواهند داشت.

    ارادت
    f.rabiezadeh
    کاربر با تجربه
    کاربر با تجربه

    --
    19 تیر 1400 12:11 ب.ظ

    با عرض سلام و ادب

    کاربر محترم درخواست مطرح شده از سمت شما در ویرایش نسخه 10.02 به نرم افزار اضافه شده است ، به این صورت که مکانیزم‌های کپی و تکرار دارایی‌ها بروز شد و پس از این اگر تاریخ شروع بهره‌برداری دارایی مبداء در محدوده‌ حفاظت شده قرار داشته باشد، تاریخ شروع بهره‌برداری جدیدی برای دارایی(ها)ی کپی یا تکرار شده از کاربر پرسیده می‌شود.

    همچنین جهت مطالعه امکانات نسخه10.02 میتوانید از لینک امکانات جدید در نسخه 10.02 (1002) نرم‌افزار مالی یکپارچه نوسا استفاده نمایید. به علاوه برای مطالعه امکانات اضافه شده در باقی نسخ نرم افزار از لینک امکانات پیاده سازی شده در هر نسخه از نرم‌افزار استفاده فرمایید.

    با تشکر

    شما مجاز به پاسخ به اين پست نمي باشيد.