چنانچه در هریک از مراحل نصب یا کاربری نرم‌افزارها به مشکلی برخورد کرده‌اید یا هر سوال، اشکال یا ابهامی در این زمینه دارید، می‌توانید پاسخ خود را ابتدا در مطالب موجود جستجو و در صورت لزوم به عنوان یک مبحث جدید مطرح کنید، تا کارشناسان پشتیبانی به آن پاسخ دهند.

به منظور ثبت سوال جدید و یا پاسخ به موضوعات موجود، ابتدا می بایست از طریق صفحه مربوطه به سامانه وارد شوید. چنانچه نام کاربری دریافت نکرده اید، به صورت رایگان و از طریق صفحه مربوطه، ابتدا در سامانه ثبت نام نمایید.

قبليقبلي Go to previous topic
بعديبعدي Go to next topic
آخرين ارسال 31 اردیبهشت 1399 09:44 ق.ظ توسط e.torabizadeh
اطلاعات سال قمری مربوط به سال 1399
�0 پاسخ
مرتب:
شما مجاز به پاسخ به اين پست نمي باشيد.
مولف پيغام ها
e.torabizadeh
کاربر
کاربر

--
31 اردیبهشت 1399 09:44 ق.ظ

    تقویم سال 1399

    با سلام و احترام

    به منظور اعمال تغییرات سال 1399 در تقویم نوسا، از منوی ملاحظه، گزینه تدوین اطلاعات سال های قمری را انتخاب نمایید و بر روی تکمه  (افزودن سطر جدید)  کلیک نمایید و اطلاعات سال 1399 را مطابق با جدول درج نمائید. سپس بروی تکمه   (بازخوانی اطلاعات) کلیک نمایید. یکبار از برنامه خارج شده و مجددا برنامه را اجرا نموده و تقویم سال 1399 را کنترل نمایید که روزهای تعطیل آن مطابق با سررسید 1399 باشد.

     

                                                                              

     

    نکته مهم:

    • از آنجاییکه روز شهادت حضرت امام رضا (ع) مطابق با روایات، روز آخر ماه صفر است و تعطیل نیز می‌باشد و همینطور در سال 1399 ماه صفر 29 روز می‌باشد، و با توجه به اینکه در سال 1398 ماه صفر 30 روز بوده است، بنابراین می‌بایست از منوی سیستم گزینه تدوین مناسبت های تقویم را انتخاب نمایید و در ردیف 167 روز مربوط به شهادت حضرت امام رضا (ع) را از 30 صفر به 29 صفر تغییر دهید.
    • همچنین از سال 1398 به بعد، 8 ربیع‌الاول مصادف با شهادت حضرت امام حسن عسگری (ع) و آغاز امامت حضرت ولی عصر (عج) تعطیل رسمی اعلام شده است، بنابراین می‌بایست از منوی سیستم گزینه تدوین مناسبت های تقویم را انتخاب نمایید و در ردیف 169 روز مربوط به شهادت حضرت امام حسن عسگری (ع) و آغاز امامت حضرت ولی عصر (عج)، همانند شکل زیر تیک تعطیل را زده و شرح مناسبت را کامل نمایید. 

     

                                                         

    پيوست ها
    شما مجاز به پاسخ به اين پست نمي باشيد.