چنانچه در هریک از مراحل نصب یا کاربری نرم‌افزارها به مشکلی برخورد کرده‌اید یا هر سوال، اشکال یا ابهامی در این زمینه دارید، می‌توانید پاسخ خود را ابتدا در مطالب موجود جستجو و در صورت لزوم به عنوان یک مبحث جدید مطرح کنید، تا کارشناسان پشتیبانی به آن پاسخ دهند.

به منظور ثبت سوال جدید و یا پاسخ به موضوعات موجود، ابتدا می بایست از طریق صفحه مربوطه به سامانه وارد شوید. چنانچه نام کاربری دریافت نکرده اید، به صورت رایگان و از طریق صفحه مربوطه، ابتدا در سامانه ثبت نام نمایید.

قبليقبلي Go to previous topic
بعديبعدي Go to next topic
آخرين ارسال 16 بهمن 1397 02:11 ب.ظ توسط a.shadman
امکان ارائه آمار در فهرست کاربران سرور
�1 پاسخ
مرتب:
شما مجاز به پاسخ به اين پست نمي باشيد.
مولف پيغام ها
a.shadman
کاربر
کاربر

--
16 بهمن 1397 02:05 ب.ظ

     

    امکان ارائه آمار در فهرست کاربران سرور

    در بخش ادمین نرم افزار مالی نوسا (از نسخه 707 به بعد )، در فهرست کاربران سرور امکان ارائه "آمار" فراهم شده است.

    این امکان به کاربران اطلاعاتی در خصوص تعداد کاربران فعال درسیستم مالی به تفکیک نرم افزارهای (حسابداری ، دریافت پرداخت ، دستمزد ، فروش ، انبار، اموال و .. ) با توجه به تفکیک ورود اطلاعات و گزارشگیری را خواهد داد.

    جهت استفاده از این امکان ابتدا ادمین سیستم نوسا را باز نموده پنجره زیر نمایش داده می شود.






    در پنجره موجود  همانند تصویر از منوی سیستم گزینه فهرست کاربران را انتخاب نمایید تا پنجره فهرست کاربران نمایش داده شود.




     

    پيوست ها
    a.shadman
    کاربر
    کاربر

    --
    16 بهمن 1397 02:11 ب.ظ

     

    در پنجره فهرست کاربران سرور امکان مشاهده همه کاربران فعال و تعداد کاربران در تمام نرم افزار ها و اینکه با کدام نرافزار کار می کند وجود دارد . اما اگر بخواهیم آماری جامع از تعداد کاربران فعال به تفکیک نرم افزار داشته باشیم می توان از امکان آمار استفاده نمود به خصوص در سیستم هایی  که تعداد کاربران زیاد می باشد ،از این طریق می توان  به سرعت آماری ازتعداد کاربران فعال در هر نرم افزاررا مشاهده نمود  تا نحوه انتخاب ورود اطلاعات مناسب برای کاربران  مشخص گردد .


    به این منظور تکمهرا انتخاب نمایید با فشار این تکمه پنجره آمار تعداد کاربران سرور نمایش داده می شود ،در این پنجره نرم افزار های موجود در سیستم و تعداد کاربران به تفکیک نرم‌افزار (حسابداری، دریافت و پرداخت،...، اموال) و همچنین به تفکیک ورود اطلاعات و گزارش‌گیری و نیز به صورت مجموع نمایش داده می‌شود.





     

    پيوست ها
    شما مجاز به پاسخ به اين پست نمي باشيد.