چنانچه در هریک از مراحل نصب یا کاربری نرم‌افزارها به مشکلی برخورد کرده‌اید یا هر سوال، اشکال یا ابهامی در این زمینه دارید، می‌توانید پاسخ خود را ابتدا در مطالب موجود جستجو و در صورت لزوم به عنوان یک مبحث جدید مطرح کنید، تا کارشناسان پشتیبانی به آن پاسخ دهند.

به منظور ثبت سوال جدید و یا پاسخ به موضوعات موجود، ابتدا می بایست از طریق صفحه مربوطه به سامانه وارد شوید. چنانچه نام کاربری دریافت نکرده اید، به صورت رایگان و از طریق صفحه مربوطه، ابتدا در سامانه ثبت نام نمایید.

قبليقبلي Go to previous topic
بعديبعدي Go to next topic
آخرين ارسال 15 فروردین 1398 10:30 ق.ظ توسط momeni
غیر مجاز کردن نرم افزار های مختلف در یک پایگاه
�6 پاسخ
مرتب:
شما مجاز به پاسخ به اين پست نمي باشيد.
مولف پيغام ها
m.fazeli
کاربر جدید
کاربر جدید

--
07 بهمن 1397 10:09 ق.ظ

    با سلام

    در این پست می خواهیم امکانی را معرفی نماییم که به وسیله آن می توان برای کاربران هر پایگاه مشخص کرد که، در چه نرم افزارهایی مجاز و درچه نرم افزارهایی غیر مجاز می توانند باشند

     

    ابتدا برنامه مدیریت نوسا Admin را باز کرده و بر روی پایگاه مورد نظر دوبار کلیک نمایید

    همانطور که در تصویر زیر مشخص شده است در محاوره‌ی اصلاح مشخصات یک سیستم اطلاعاتی، در قسمت عمومی، یک فهرست گزینه با عنوان "نرم‌افزارهای غیرمجاز برای کاربران"  و حاوی نرم‌افزارهای نوسا تعبیه شده است. با علامت‌گذاری نرم‌افزار(های) مورد نظر در این فهرست، استفاده از آن نرم‌افزار(ها) در این پایگاه برای همه‌ی کاربران (حتی administratorها) اصولا غیرمجاز خواهد بود. این امکان برای کاربرانی که پایگاه‌های متعدد دارند ولی همه‌ی نرم‌افزارها را با هدف استفاده در همه‌ی پایگاه‌ها خریداری نکرده‌اند مفید خواهد بود.




    در صورتی که کاربر بخواهد هنگام ورود به پایگاه اطلاعاتی، از نرم افزار انبار (که در تصویر فوق غیر مجاز شده است) استفاده کند. با پیغام زیر مواجه میشود:



    پيوست ها
    msh100100
    کاربر
    کاربر

    --
    18 بهمن 1397 12:55 ق.ظ

     

     

    بسیار عالی و کاربردی

    مشکلات عمده ما را حل کردید.

    دمتون گرم

    و اما یک خواسته جدید

    با عنایت به اینکه ما در یکی از شرکتهایی که نوسا را خریداری کرده ایم، به شرکتهای اقماری خود ، حق استفاده از نرم افزار را میدهیم، اما در یک بخش همچنان کنترل لازم رو نداریم و آن اینکه 

    ما به یک شرکت تابعه، امکان استفاده از برخی از نرم افزار های نوسا را داده ایم و این موضوع را به ترتیب فوق که شما زحمت آن را کشیده اید اعمال کرده ایم

    به دیتابیس فوق تعدادی کاربر عضو شده اند، که همگی فعال نیستند ولی ممکن است شرکت مزبور آنها را فعال کند و قفل ما را مصرف کند، همچنین امکان استفاده از سایر نرم افزار های خریداری شده را به همه کاربران خود بدهد

     ولی ما میخواهیم:

    در هر دیتابیس، مشخص نماییم که چند کاربر آنلاین از حسابداری ، چند کاربر آنلاین در انبار و ... میتواند داشته باشد.

    به نظر بنده، در فرم فوق الذکر که تیک امکان استفاده از نرم افزار زده میشود، تعداد کاربر آنلاین هم مشخص شود، و سرور این موضوع را برای دیتابیس مذکور کنترل نماید. در این صورت یک تابع کنترلی خوبی ایجاد میشود.

    امروزتان سرشار از امید و آینده تان لبریز از تحقق آرزوهای بزرگ

     

     

    موجودی مهرت به دلم ریز ندارد

    این بسته حسابی است که واریز ندارد

    اقلام بدهکاری من جان و دلم بود

    چـشــمـت طلــب مبلــغ ناچـیز نـدارد
    momeni
    کاربر ارشد
    کاربر ارشد

    --
    21 بهمن 1397 09:23 ق.ظ
    سلام

    اگر به یاد داشته باشید این امکان را "دقیقا" با بررسی مشکلات شما در همین شرکت‌های تابع پیاده‌سازی کردیم - داستان هم از آنجا شروع شد که درخواست فرمودید برای امکانات کاربران "کد" تعریف کنیم تا تعریف آنها برای ادمین ساده‌تر باشد؛ بعد پرسیدم چرا هر شرکت خودش کاربران را تعریف نکند و بقیه ماجرا...

    اصلا طرح دقیق این امکانات در همان مکالمه حاصل شد.

    فکر کنم واضح است که تلاش کرده‌ایم هر کاری که میسر بوده است را برای رفع مشکل انجام دادیم. لحاظ کردن تعداد کاربران در پایگاه فعلا میسر نیست.

    ارادت
    momeni
    کاربر ارشد
    کاربر ارشد

    --
    14 اسفند 1397 11:32 ق.ظ
    سلام مجدد

    با گذشت زمان بیشتر روی این موضوع کار کردیم - به راه حلی رسیدیم که به نظر می‌رسد قابل پیاده‌سازی باشد و رافع مشکل. در ویرایش مشخصات یک پایگاه در admin یک صفحه جدید با عنوان "محدودیت‌ها" قرار خواهیم داد. محدودیت موجود (در مورد نرم‌افزارها) را به آن صفحه منتقل خواهیم کرد + یک سری محدودیت جدید در مورد امکانات اختصاصی موجود و خریداری شده توسط سازمان اصلی (مسئول و صاحب cloud) لحاظ خواهیم کرد؛ مواردی از قبیل مدیریت هزینه، رخدادهای دستمزد و سیستم متمرکز صدور اطلاعات به Excel + مطابق پیشنهاد شما به ازای هر نرم‌افزار تعداد کاربران ورود اطلاعات و گزارش‌گیری را اخذ خواهیم کرد.

    از پیشنهاد شما ممنونم
    ارادت
    msh100100
    کاربر
    کاربر

    --
    19 اسفند 1397 08:42 ق.ظ

    دمتون گرم.

    هیچوقت از اینکه روی «شرکت نوسا» و خصوصا «نرم افزار های یکپارچه مالی نوسا» ، نام «بهترین» رو گذاشتم ، پشیمون نشدم.

    پاینده و پیروز باشید.

    حق نگهدارتون.

     

    موجودی مهرت به دلم ریز ندارد

    این بسته حسابی است که واریز ندارد

    اقلام بدهکاری من جان و دلم بود

    چـشــمـت طلــب مبلــغ ناچـیز نـدارد
    msh100100
    کاربر
    کاربر

    --
    15 فروردین 1398 09:47 ق.ظ
    با سلام و احترام
    همان طور که مستحضر هستید، گروه مهندسی مالی "مایکروساخت حساب" بارویکرد ارائه منحصر به فرد ترین سرویس های نرم افزار های مالی برای کسب و کارهای کوچک و همراهی آنها تا تبدیل شدن به بیزینس های بزرگ ، در نظر دارد با راه اندازی کلود نوسا در سطح جهانی با 4 گام ، مشهد مقدس، خراسان رضوی ، ایران عزیز و در نهایت پارسی زبانان دهکده جهانی، نسبت به ارائه بهترین نرم افزار موجود در کلاس نرم افزارهای پارسی اقدام نماید. و تا کنون با حسن نظر حضرتعالی، قدمهای منحصر به فردی در راه تبدیل نرم افزار سرور مالی نوسا به یک سرور قدرتمند کلودی برداشته ایم.
    با این چشم انداز، ما در هلدینگ مایکروساخت سرویس تایمینگ اشتراک نرم افزارهای نوسا را تعریف و گامهای موثری در این زمینه برداشته ایم.
    منجمله مذاکره و تنظیم پیش قرارداد دیتا سنترهای تاپ 3 کشور جهت دریافت ماشینهای مجازی قدرتمند با پرفرمنسهای فوق العاده جهت ارائه سرویس درخور شان برند نوسا، همچنین مذاکره و پیش قرارداد طراحی سایت فروش و خدمات پس از فروش و کنترل اکتیو دایرکتوری بر پایه مایکروسافت شیرپوینت، همچینین مذاکره و پیش قرارداد سیستم اکانتینگ IBS ng و مایکروسافت CRM جهت ارائه پلن های منحصر به فرد ارائه سرویس های کلودی و اکانتینگ.
    مفتخرم به اطلاعتون برسونم عمده پلن های ما در این کلود:
    ارائه سرویس اتصال به نرم افزارهای نوسا بر اساس
    1- محدودیت های زمان ثابت (روز در هفته) و در 3 شیفت (صبح ، عصر ، شب)
    2- محدودیت های مدت زمانی (مدت زمان خاص در هفته بدون محدودیت در روز خاص) در سه شیفت (صبح ، عصر ، شب)
    3- تجزیه اتصال به نرم افزارهای مختلف به زمانهای مورد نیاز مشتری
    4- تجزیه امکان گزارش گیری فرای امکانات اتصال های منجر به ورود اطلاعات
    با همه این امکانات و تجهیزات فوق، همچنان در پیاده سازی پلن های فروش خود با برخی مشکلاتی مواجه هستیم که نتواانستیم سلوشن مناسب را طراحی نماییم.
    لذا نیاز مبرم به تعامل مستقیم با حضرتعالی داریم که در این انجمن مجال آن نیست.
    لذا خواهشمندم بذل عنایت فرموده ایمیل خودتون رو بفرمایید تا مستندات پلن های فروش خود را خدمت شما ارائه کنیم و به امید حق تعالی به راهکارهای اجرایی منحصر به فرد(مثل همیشه) دست یابیم.
    پاینده و بالنده باشید.
    در پناه حق باشید.
    موجودی مهرت به دلم ریز ندارد

    این بسته حسابی است که واریز ندارد

    اقلام بدهکاری من جان و دلم بود

    چـشــمـت طلــب مبلــغ ناچـیز نـدارد
    momeni
    کاربر ارشد
    کاربر ارشد

    --
    15 فروردین 1398 10:30 ق.ظ
    سلام

    از لطف شما ممنونم

    به شخصه برای ایده‌های کسب و کار خردمندانه و آینده‌نگر علاقه و احترام زیادی قائل هستم. ضمن اینکه ممکن است نکات فنی زیادی وجود داشته باشد و همانند قبل بتوانیم (تا حد توان) در خدمت باشیم،به نظر می‌رسد که موضوع بحث بیش از حوزه‌ی فنی به سیاست‌های فروش و مدیریت شرکت مربوط باشد. لطفا به صورت مستقیم با همکاران بنده در بخش فروش تماس حاصل فرمایید. در موارد مربوط به کسب و کار کمکی از ما بر نمی‌آید.

    پاینده باشید
    ارادت
    شما مجاز به پاسخ به اين پست نمي باشيد.