چنانچه در هریک از مراحل نصب یا کاربری نرم‌افزارها به مشکلی برخورد کرده‌اید یا هر سوال، اشکال یا ابهامی در این زمینه دارید، می‌توانید پاسخ خود را ابتدا در مطالب موجود جستجو و در صورت لزوم به عنوان یک مبحث جدید مطرح کنید، تا کارشناسان پشتیبانی به آن پاسخ دهند.

به منظور ثبت سوال جدید و یا پاسخ به موضوعات موجود، ابتدا می بایست از طریق صفحه مربوطه به سامانه وارد شوید. چنانچه نام کاربری دریافت نکرده اید، به صورت رایگان و از طریق صفحه مربوطه، ابتدا در سامانه ثبت نام نمایید.

قبليقبلي Go to previous topic
بعديبعدي Go to next topic
آخرين ارسال 12 بهمن 1391 11:45 ق.ظ توسط samaeenya
تبدیل قفل M به قفل L
�4 پاسخ
مرتب:
شما مجاز به پاسخ به اين پست نمي باشيد.
مولف پيغام ها
r_hatami
کاربر با تجربه
کاربر با تجربه

--
12 بهمن 1391 09:44 ق.ظ
    با سلام خدمت همکاران عزیز

      مشتری قفل 
    را به قفل M_XP L_XP ارتقاء دادند. هیچ یک از فرمهای نمایشی و چاپی که قبلا طراحی شده بود فهرست نمی شود.مگر اینکه مجدد به قفل  M تبدیل شود. حذف سرور و نصب مجدد سرور و حتی بازخوانی تعاریف پایه سیستم هم انجام شد باز میسر نبود. دوستان راه حل چیه؟

    با تشکر

    پیروز باشین
    samaeenya
    کاربر با تجربه
    کاربر با تجربه

    --
    12 بهمن 1391 10:10 ق.ظ
    با سلام خدمت همکار گرامی

    شما باید قفل مدل XP-M به سیستم وصل نموده و فایل های نمایشی و چاپی مورد نظرتان را XMLگرفته و در مدل XP-L فرم های نمایشی و چاپی را فراخوانی کنید.
    r_hatami
    کاربر با تجربه
    کاربر با تجربه

    --
    12 بهمن 1391 10:58 ق.ظ
    ممنون از پیشنهادتان
    منتها اینکار نیز انجام شده بود و با پیغام " این فرم مربوط به سیستم اطلاعاتی دیگر است " مواجه شدیم.
    momeni
    کاربر ارشد
    کاربر ارشد

    --
    12 بهمن 1391 11:43 ق.ظ
    سلام

    "برخی" از فرم‌های سیستم که در آنها از تفصیلی‌ها یل بخش استفاده شده باشد بین M و L متفاوت می‌باشند. مثلا فرم M فاقد بخش و فقط دارای یک تفصیلی است ولی در L چنین نیست. واضح است که فرم‌های هر سیستم در دیگری قابل استفاده نیست.

    قاعدتا باید فرم‌ها دوباره تعریف شوند. البته اگر فایل صادره XML از این فرم‌ها تهیه کرده‌اید، می‌توانید با اندکی ویرایش دستی در متن XML فرم M را به L "بخورانید". در همان اوایل فایل (در Attribهای یک Tag به نام _XPXML، یک Kind="nnn"‎ داریم که نشان‌دهنده نوع فرم است. از مدل L از همان فرمی که قصد انتقال آنرا دارید یک فایل صادره تهیه کنید و عدد Kind برای مدل L را بیابید. حال فایلی که از M صادر کرده‌اید را ویرایش کنید و Kind مربوط به L را جایگزین نمایید. حال فایل‌ها در L خوانده می‌شوند.

    ارادت
    samaeenya
    کاربر با تجربه
    کاربر با تجربه

    --
    12 بهمن 1391 11:45 ق.ظ
    اگر در فرم نمایشی و یا چاپی فایل XMLاز مدل XP-Mگرفته و از مدل XP-L فایل XML بگیریم.
    قسمت هدر فرم مربوط به مدل XP-L را در هدر فرم XP-M کپی کنیم، می توان فایل XML گرفته شده از فرم های نمایشی و چاپی را در مدل XP-L فراخوانی کنیم.
    شما مجاز به پاسخ به اين پست نمي باشيد.