چنانچه در هریک از مراحل نصب یا کاربری نرم‌افزارها به مشکلی برخورد کرده‌اید یا هر سوال، اشکال یا ابهامی در این زمینه دارید، می‌توانید پاسخ خود را ابتدا در مطالب موجود جستجو و در صورت لزوم به عنوان یک مبحث جدید مطرح کنید، تا کارشناسان پشتیبانی به آن پاسخ دهند.

به منظور ثبت سوال جدید و یا پاسخ به موضوعات موجود، ابتدا می بایست از طریق صفحه مربوطه به سامانه وارد شوید. چنانچه نام کاربری دریافت نکرده اید، به صورت رایگان و از طریق صفحه مربوطه، ابتدا در سامانه ثبت نام نمایید.

قبليقبلي Go to previous topic
بعديبعدي Go to next topic
آخرين ارسال 28 فروردین 1403 10:17 ق.ظ توسط momeni
گزارش محوری جامع انبار
�1 پاسخ
مرتب:
شما مجاز به پاسخ به اين پست نمي باشيد.
مولف پيغام ها
mpardakani
کاربر جدید
کاربر جدید

--
28 فروردین 1403 10:07 ق.ظ

    سلام

    من میخام وقتی گزارش جامع محوری میگیرم مثل گردش و موجودی کالا وقتی آیتم هام مشخص شد بتونم مانده های صفر رو فیلتر کنم که هی مجبور نباشم اکسلش کنم

    و مورد دوم اینکه ستون های آیتم هام سفید باشه نمیخام خاکستری باشن

    من هرچی گشتم نتونستم عوضش کنم

    momeni
    کاربر ارشد
    کاربر ارشد

    --
    28 فروردین 1403 10:17 ق.ظ
    سلام

    برای حذف مقدار صفر می‌توانید از فیلتر فیلد استفاده کنید. البته در محوری جامع انبار مفهوم "موجودی" وجود ندارد. صرفا سرجمع مقدار رخدادها برحسب سطوح سرجمع بازنمایی می‌شود و به همین دلیل امکان فیلتر کردن صفر وجود ندارد - موجودی صفر برحسب اینکه چگونه فیلدهای سطوح سرجمع را در تعریف گزارش لحاظ کرده‌اید و بعدا در زمان بازنمایی گزارش چگونه آنها را در قسمت‌های مختلف گزارش آراسته‌اید ایجاد می‌شود و ما از قبل اطلاعی از آن نداریم.
    در مورد رنگ ستون‌های حاوی فیلدهای سرجمع، اولا این رنگ‌ها از Theme فعلی Windows می‌آیند و ثانیا رنگ خاکستری برای بازنمایی سرجمع‌ها و رنگ سفید برای بازنمایی جزیی‌ترین فرم داده‌ها (آخرین سطوح سرجمع) یکار می‌رود به صورتی که کاربر متوجه می‌شود هر چه خاکستری است اجزایی دارد که با گسترش سطوح سرجمع می‌توان به آنها رسید.
    شما مجاز به پاسخ به اين پست نمي باشيد.