چنانچه در هریک از مراحل نصب یا کاربری نرم‌افزارها به مشکلی برخورد کرده‌اید یا هر سوال، اشکال یا ابهامی در این زمینه دارید، می‌توانید پاسخ خود را ابتدا در مطالب موجود جستجو و در صورت لزوم به عنوان یک مبحث جدید مطرح کنید، تا کارشناسان پشتیبانی به آن پاسخ دهند.

به منظور ثبت سوال جدید و یا پاسخ به موضوعات موجود، ابتدا می بایست از طریق صفحه مربوطه به سامانه وارد شوید. چنانچه نام کاربری دریافت نکرده اید، به صورت رایگان و از طریق صفحه مربوطه، ابتدا در سامانه ثبت نام نمایید.

قبليقبلي Go to previous topic
بعديبعدي Go to next topic
آخرين ارسال 08 خرداد 1403 11:51 ق.ظ توسط momeni
مرکز برگه درخواست کالا
�1 پاسخ
مرتب:
شما مجاز به پاسخ به اين پست نمي باشيد.
مولف پيغام ها
shamehshir-MGh
کاربر جدید
کاربر جدید

--
08 خرداد 1403 11:00 ق.ظ

    با سلام

    به استحضار میرساند در این مجموعه مرکز برگه از مرکز سطرح های برگه متفاوت می باشد متاسفانه  در فهرست رخدادهای درخواست نمی توان هیچ شرطی بر روی مرکز برگه اعمال نمود . آیا امکان اضافه نمودن فیلد مرکز برگه در تب شرایط وجود دارد ؟ 

    ممنون از همکاری شما

    momeni
    کاربر ارشد
    کاربر ارشد

    --
    08 خرداد 1403 11:51 ق.ظ
    سلام

    منطق مرکز در رخدادهای درخواست چنین است: هر رخداد و برگه‌ی درخواست به صورت اختیاری می‌توانند یک مرکز داشته باشد. هر رخداد درخواست که مرکز نداشته باشد، مرکز برگه به عنوان مرکز رخداد درخواست لحاظ می‌شود. به این ترتیب چنین است که مرکز برگه نه به عنوان یک داده‌ی جداگانه، بلکه به عنوان پیش‌فرض مرکز رخداد (برای رخدادهایی که مرکز ندارند) لحاظ می‌شود. در فهرست رخدادهای درخواست 40 فیلد مرتبط به مرکز داریم که همگی با همین منطق احضار می‌شوند. با این تعریف، قاعدتا مرکز برگه برای رخدادهایی که خودشان مرکز دارند اصولا مورد توجه قرار نمی‌گیرد - نه در فهرست رخدادها و نه در هیچیک از گزارش‌هایی که مبتنی بر رخدادها آماده می‌شوند و نه در کنترل ارتباط میان برگه‌ها. همچنین مرکز برگه در رخدادهایی که خودشان مرکز ندارند عملا به عنوان مرکز رخداد لحاظ می‌شود و داده‌ی جداگانه (و مورد اتکا و نیازمند افشا)یی نیست.

    رفتار سیستم با درنظر گرفتن این توضیحات طرح و اجرا شده است و واضح است که افشای داده‌ی بی‌اهمیت (مطابق تعریف سیستم) حتما کار درستی نیست.

    با این همه اگر داده‌ی مزبور را فقط در حد کد و نام مرکز بتوانیم فقط در فهرست فیلدهای شرایط در اختیار قرار دهیم آسیب زیادی به ساختار سیستم وارد نمی‌شود. حتما بررسی می‌کنیم و اگر میسر بود اجرا خواهیم کرد.

    ارادت
    شما مجاز به پاسخ به اين پست نمي باشيد.