چنانچه در هریک از مراحل نصب یا کاربری نرم‌افزارها به مشکلی برخورد کرده‌اید یا هر سوال، اشکال یا ابهامی در این زمینه دارید، می‌توانید پاسخ خود را ابتدا در مطالب موجود جستجو و در صورت لزوم به عنوان یک مبحث جدید مطرح کنید، تا کارشناسان پشتیبانی به آن پاسخ دهند.

به منظور ثبت سوال جدید و یا پاسخ به موضوعات موجود، ابتدا می بایست از طریق صفحه مربوطه به سامانه وارد شوید. چنانچه نام کاربری دریافت نکرده اید، به صورت رایگان و از طریق صفحه مربوطه، ابتدا در سامانه ثبت نام نمایید.

قبليقبلي Go to previous topic
بعديبعدي Go to next topic
آخرين ارسال 02 مرداد 1402 09:47 ق.ظ توسط Zagros
تنظیمات پرینتر در نرم افزار
�3 پاسخ
مرتب:
شما مجاز به پاسخ به اين پست نمي باشيد.
مولف پيغام ها
Zagros
کاربر جدید
کاربر جدید

--
24 تیر 1402 11:03 ق.ظ

    سلام

    در این شرکت اسناد در دو طرف کاغذ چاپ میشود بطور پیش فرض تنظیمات پرینتر در گزینه print on both sides بصورت flip over انتخاب شده است.زمانیکه از نوسا پرینتر میگیریم چاپ صفحه دوم بصورت معکوس میباشد. ولی در همین لحظه اگر سند بصورت پی دی اف ذخیره شود و چاپ گردد تنظیمات مورد نظر درست عمل میکند.

    تنظیمات چاپگر در نوسا

     

    تنظیمات چاپگر در pdf

    باتشکر

    پيوست ها
    momeni
    کاربر ارشد
    کاربر ارشد

    --
    26 تیر 1402 04:28 ب.ظ
    سلام

    ما در سیستم هیچ پردازش خاصی که به درایور چاپگر مربوط باشد انجام نمی‌دهیم و از آنجا که آیتم‌های قابل تنظیم برای چاپگرها بسیار متنوع و متفاوت هستند، با تکمه‌ی "ویژگی‌ها" عملا محاوره‌ی تنظیمات درایور چاپگر را احضار می‌کنیم. داستان چاپ در دو طرف کاغذ و حالت‌های flip که در این چاپگر و درایور آن تعبیه شده است نیز از تنظیماتی هستند که ما اصولا در نرم‌افزار از آنها بی‌خبر هستیم و هیچ کاری به آنها نداریم و هیچ کاری هم بابت آنها انجام نمی‌دهیم. تصور من چنین است که این وضعیت در همه‌ی نرم‌افزارها به همین صورت برقرار است (من جمله نرم‌افزاری که pdf را چاپ می‌کند). آنچه گزارش فرمودید در نگاه نخست چنین به نظر می‌رسد که درایور چاپگر اشکال داشته باشد - اما اگر چنین بود قاعدتا باید در چاپ pdf هم همین مشکل را می‌داشتیم.

    مشکل را با تعدادی چاپگر (من جمله hp) که چاپ دو طرفه دارند و حالت‌های flip over و flip top را هم پشتیبانی می‌کنند بیشتر بررسی خواهیم کرد و نتیجه را همینجا اعلام می‌کنیم.

    ارادت

    momeni
    کاربر ارشد
    کاربر ارشد

    --
    27 تیر 1402 10:19 ب.ظ
    سلام مجدد

    سیستم ما در برخی از چاپگرها همیشه به صورت flip top (به عبارتی Duplex = horizontal) چاپ می‌کند و برخلاف آنچه گفتیم، تنظیم درایور را (ناخواسته) تغییر می‌دهد. اشکال حتما در ویرایش بعدی رفع خواهد شد.

    ممنون از اطلاع‌رسانی
    ارادت
    Zagros
    کاربر جدید
    کاربر جدید

    --
    02 مرداد 1402 09:47 ق.ظ

    سلام و عرض ادب

    ممنون از پیگیریتان و وقتی که گذاشتید.سپاسگزارم

    شما مجاز به پاسخ به اين پست نمي باشيد.