چنانچه در هریک از مراحل نصب یا کاربری نرم‌افزارها به مشکلی برخورد کرده‌اید یا هر سوال، اشکال یا ابهامی در این زمینه دارید، می‌توانید پاسخ خود را ابتدا در مطالب موجود جستجو و در صورت لزوم به عنوان یک مبحث جدید مطرح کنید، تا کارشناسان پشتیبانی به آن پاسخ دهند.

به منظور ثبت سوال جدید و یا پاسخ به موضوعات موجود، ابتدا می بایست از طریق صفحه مربوطه به سامانه وارد شوید. چنانچه نام کاربری دریافت نکرده اید، به صورت رایگان و از طریق صفحه مربوطه، ابتدا در سامانه ثبت نام نمایید.

قبليقبلي Go to previous topic
بعديبعدي Go to next topic
آخرين ارسال 05 تیر 1402 12:39 ب.ظ توسط molaei
شرکت نوسا; عرضه ی یک شیوه نوین در حسابداری همه ی شرکت ها؟
�1 پاسخ
مرتب:
شما مجاز به پاسخ به اين پست نمي باشيد.
مولف پيغام ها
abuzar1402
کاربر
کاربر

--
04 تیر 1402 10:18 ب.ظ

    آیا نوسا می تواند راهکاری ایده آل برای اجرای تمام مناسبت ها و تشریفات اداری مالی همه ی شرکت ها باشد؟

    پاسخ به این پرسش اندکی سخت و محافظه کارانه ست و یا باید به گونه ی دیگر طرح سوال کنم. آیا نوسا راهکاری ایده ال برای شرکت های خیلی بزرگ می باشد؟

    باید بگویم امروز بزرگترین رقیب نوسا برای اجرای تمام ماژول های سیستمش خوده شرکت نوساست. شاید بپرسید چگونه امکان دارد؟ در نظر بگیرید یک شرکت با بیش از سی و هشت بخش اصلی ونود شعبه ی زیر مجموعه در یک استان به پهنای جغرافیایی استان فارس و با داشتن یک چارت سازمانی عریض و طویل می خواهد ماژول انبار یا ماژول خرید را پیاده کند نود شعبه طبق چارت ممکن است دست کم نهصد کاربر را درگیر کند که از این تعداد فقط38 نفر انباردار هستند که نیاز به دسترسی کامل به برنامه ی انبار دارند و بقیه تنها کاربرهایی هستند که اجازه دارند فقط یک فرم درخواست کالا یا خدمت را تکمیل کنند و خیلی ارفاق کنیم بتونن فهرست درخواست های خودشون رو ببینند رقابت نوسا با خودش همینجا نمایان می شود ایا اگر شما یک مدیر شرکت بزرگ بودید راضی می شدید برای خرید قفل نرم افزاری برای نهصد نفر هزینه کنید در صورتی که فقط 38 نفر نیاز دارند که به تمام امکانات انبار دسترسی داشته باشند ایا منطقی ست ؟ شرکت نوسا با طراحی نرم افزار نوسای هدیه نشان داده ظرفیت بالایی دارد و مدیرانش با دوراندیشی و تصمیماتش همه را شگفت زده کرده اند. با تشکر امانت 

    molaei
    کاربر پیشرفته
    کاربر پیشرفته

    --
    05 تیر 1402 12:39 ب.ظ
    با سلام و احترام

    به نظرم سوال های مهم تری باید پرسیده می شد: مثلا می پرسیدید آیا سیستم برای تعداد بالای کاربر همزمان پاسخگو خواهد بود؟ آیا امکان پردازش و مدیریت حجم بالای داده ها را دارد؟ آیا پایداری و استحکام لازم برای استفاده در اشل بزرگ را دارا هست؟ آیا امکانات سیستم، دست مدیر سیستم را برای طراحی به شکل دلخواه باز می گذارد؟ آیا سیستم پذیرش ساختارهای استفاده شده در نرم افزارهای پیشین را دارد؟ آیا امکان استفاده ی ایمن در ساختار شبکه های گسترده را دارد؟ و صد ها سوال مهم دیگر.

    اما در جواب سوال شما:
    دوست گرامی، در نرم افزار نوسا، تنها تعداد کاربران همزمان کنترل می شود. مطمینا تعداد بسیار محدودی از کاربران شما به صورت همزمان نیاز به ثبت درخواست خواهند داشت. پس احتیاجی به خریداری 900 کاربر نخواهید داشت. حتما تایید می فرمایید، که مجموعه ای در این ابعاد، نیاز به ابزاری حرفه ای دارد که پاسخگوی این حجم عملیات و تعداد کاربر همزمان باشد. همچنین این کاربران نیاز به آموزش، رفع اشکال و راه اندازی سیستم هاشون دارند. پس انتظار انجام چنین حجمی از کار، با ابزاری رایگان مانند نرم افزار هدیه، کمی دور از ذهن است.

    به عنوان راه حل حرفه ای تر:
    شما می توانید "نرم افزار مدیریت فرآیندهای کسب و کار نوسا" را به همراه امکانات مربوط به "وب سرويس ورود اطلاعات به نرم افزار انبار" تهیه فرمایید. در این شرابط با راه اندازی یک فرآیند درخواست کالا، که مثلا از طریق یک فرم ساده ی تحت وب، و بر اساس اطلاعات اولیه نرم افزار انبار قابل استفاده خواهد بود، به خواسته ی خود خواهید رسید. نرم افزار مدیریت فرآیندها، اطلاعات را در یک فرم ساده ی وب از کاربر دریافت، بر اساس منطق هایی که شما تعیین می کنید، کنترل و از طریق "وب سرويس ورود اطلاعات" در نرم افزار انبار ثبت خواهد کرد. البته ممکن است در این بین، مراحل بیشتری مانند تایید های چندگانه ی درخواست، کنترل موجودی کالاهای درخواست شده در انبار مورد نظر، بررسی وجود درخواست باز دیگری از همین کالا و همین کاربر، و .... نیز وجود داشته باشد. بحث مفصلی است که از حوصله ی این موضوع خارج است.
    می توانید برای آشنایی بیشتر با امکانات این سیستم، با همکاران واحد فروش تماس بگیرید.
    شما مجاز به پاسخ به اين پست نمي باشيد.