چنانچه در هریک از مراحل نصب یا کاربری نرم‌افزارها به مشکلی برخورد کرده‌اید یا هر سوال، اشکال یا ابهامی در این زمینه دارید، می‌توانید پاسخ خود را ابتدا در مطالب موجود جستجو و در صورت لزوم به عنوان یک مبحث جدید مطرح کنید، تا کارشناسان پشتیبانی به آن پاسخ دهند.

به منظور ثبت سوال جدید و یا پاسخ به موضوعات موجود، ابتدا می بایست از طریق صفحه مربوطه به سامانه وارد شوید. چنانچه نام کاربری دریافت نکرده اید، به صورت رایگان و از طریق صفحه مربوطه، ابتدا در سامانه ثبت نام نمایید.

قبليقبلي Go to previous topic
بعديبعدي Go to next topic
آخرين ارسال 03 تیر 1402 10:28 ق.ظ توسط روزبه
عملیاتی کردن مجدد برگه های انبار
�2 پاسخ
مرتب:
شما مجاز به پاسخ به اين پست نمي باشيد.
مولف پيغام ها
Tamadon
کاربر
کاربر

--
30 خرداد 1402 09:56 ق.ظ
    با سلام و خسته نباشید

    نیاز به انتقال اطلاعات حسابداری و انبار یک سال مالی از یک پایگاه اطلاعاتی به یک پایگاه اطلاعاتی دیگر داریم. در پایگاه مبدا سال بسته شده بود و تراز بدون مانده بود. اما پس از انتقال به پایگاه مقصد از طریق فایل صادره و عملیاتی کردن مجدد برگه های انبار، تراز با ۵ ریال مانده مشاهده میشود.
    لازم به ذکر است که سال مالی مورد نظر مربوط به ۹۹ است و تراز رد شده است.
    لطفا راهنمایی بفرمایید برای حل این مشکل چه کاری انجام شود.
    نسخه نرم افزار ۱۲۰۲ میباشد.

    با سپاس
    momeni
    کاربر ارشد
    کاربر ارشد

    --
    30 خرداد 1402 10:16 ق.ظ
    سلام

    لطفا برای بررسی دقیق‌تر داده‌ها با همکاران بخش پشتیبانی هماهنگ بفرمایید - باید مورد اشکال و در ادامه، مبداء آن معلوم شود تا بلافاصله برای رفع اشکال اقدام کنیم.

    ارادت
    روزبه
    کاربر با تجربه
    کاربر با تجربه

    --
    03 تیر 1402 10:28 ق.ظ

    با سلام، 

    با بررسی فایل پشتیبان شما مشخص شد که مشکل از دریافت xml از داده ذخیره شده در نسخه 9.02 منشا گرفته، همانطور که در تغییرات نسخه 10.02 با لینک زیر توضیح داده شده (لینک

    روند کردن اعداد اعشاری در محاسبه‌ی بهای کالاهای صادره در سیستم انبار در بین ویرایش 8.02 و 9.02 (32 بینی) و 9.02 (64 بیتی) در برخی از موارد خاص نتایج متفاوتی در حد ریال به همراه داشت. این وضعیت باعث شده بود که مثلا صدور اطلاعات به فایل XML و فراخوانی آن در یک پایگاه دیگر در بهای برخی از رخدادهای خروج یک ریال اختلاف ایجاد کند. کارهای مفصلی در این زمینه انجام دادیم و پس از این محاسبات در نسخ 32 بیتی و 64 بیتی نتیجه‌ای مانند نسخه 8.02 خواهند داشت. 

    دلیل این تغییر، تفاوت عملکرد cpu کلاینت‌های 64 بیت و 32 بیت بوده و با تغییر نرم افزار از 32 بیت به 64 بیت جهت گسترش و بروزرسانی تکنولوژی آن در نسخه 9.02، ما با این مشکل نحوه روند کردن تعداد محدودی از اعداد 0.5 مواجه شدیم. این مشکل در نسخه 1002 برطرف شد ولیکن در صورت دریافت xml از داده ثبت شده در نسخه 9.02 و برگرداندن آن در سایر نسخ نرم‌افزار (چه بالاتر چه پایین تر) این امکان وجود دارد که گردش چند ریال متفاوت باشد و این تفاوت بصورت سیستمی قابل اصلاح نیست. 

     

    با ارادت

    شما مجاز به پاسخ به اين پست نمي باشيد.