چنانچه در هریک از مراحل نصب یا کاربری نرم‌افزارها به مشکلی برخورد کرده‌اید یا هر سوال، اشکال یا ابهامی در این زمینه دارید، می‌توانید پاسخ خود را ابتدا در مطالب موجود جستجو و در صورت لزوم به عنوان یک مبحث جدید مطرح کنید، تا کارشناسان پشتیبانی به آن پاسخ دهند.

به منظور ثبت سوال جدید و یا پاسخ به موضوعات موجود، ابتدا می بایست از طریق صفحه مربوطه به سامانه وارد شوید. چنانچه نام کاربری دریافت نکرده اید، به صورت رایگان و از طریق صفحه مربوطه، ابتدا در سامانه ثبت نام نمایید.

قبليقبلي Go to previous topic
بعديبعدي Go to next topic
آخرين ارسال 23 آذر 1401 12:41 ب.ظ توسط j-esfahani
یونیک کد
�2 پاسخ
مرتب:
شما مجاز به پاسخ به اين پست نمي باشيد.
مولف پيغام ها
j-esfahani
کاربر پیشرفته
کاربر پیشرفته

--
22 آذر 1401 05:05 ب.ظ

    سلام

    آیا امکان دارد در کدهای یونیک آیتم های درختی اطلاعات پایه سیستم  و همچنین دفتر تلفن ، در سیستم نمایش داده و جستجو شود ؟

    پ.ن : بدلیل تغییرات در کدینگ و پویایی آنها ، جابجایی آیتم در درخت وجود دارد و رصد کردن آنها در گزارشات مدیریتی با چالش هایی روبرو هستیم ،بنابراین نمایش کدینگ های یونیک (که درSQL و فایل XML موجود است) کمک زیادی خواهد کرد . (مثلا mat_Key و  acc_Key و det_Key و ic_Key 

    با تشکر

    momeni
    کاربر ارشد
    کاربر ارشد

    --
    23 آذر 1401 08:20 ق.ظ
    سلام

    به تجربه، با اینکه وجود این کدها اندک کمکی به پیگیری می‌کند ولی دردسرهایی که به همراه می‌آورد (و دشواری تغییر سیستم و افشای آنها برای ما) لزوما به میزان مطلوبیت نمی‌ارزد. می‌دانید که اینکار را برای سندها انجام داده‌ایم (همه‌ی سندهای همه‌ی نرم‌افزارها شماره توالی دارند که همان art_Key است). اما بسیار بسیار مواجه شده‌ایم با سندهایی که تلفیق می‌شوند یا صدور و فراخوانده می‌شوند یا حذف و بازتولید می‌شوند و شماره‌ی توالی متفاوتی را اشغال می‌کنند. ضمن اینکه بی‌شمار با خواسته‌ی کاربرانی که زیاد با مفهوم شماره‌ی یکتای SQL آشنا نیستند و به دنبال منطق این شماره هستند یا انتظار دارند که ترتیب خاصی در آنها حاکم باشد یا از شماره‌های استفاده نشده در بین آنها ناراضی هستند مواجه بوده‌ایم - تا جایی که به شخصه از در اختیار دادن شماره توالی پشیمان هستم.

    ارادت
    j-esfahani
    کاربر پیشرفته
    کاربر پیشرفته

    --
    23 آذر 1401 12:41 ب.ظ

    با سلام و عرض ادب

    این فیلدهای اطلاعاتی که خدمتتان عرض شد بصورت پیش فرض (میتوان) در نمایش اولیه وجود نداشته باشند و حسب نیاز (کاربرانی که منطق این فیلد را میشناسند) به فرم ها اضافه شوند .

    شماره توالی چون ماهیت آن از جنس سند هست نه اطلاعات پایه ، دستخوش تغییرات زیادی خواهد شد اما فیلدهای اطلاعات پایه (در یک پایگاه) خیلی بعیده مثل شماره توالی دستخوش تغییرات باشند.

    متوجه مطلبی که فرمودید هستم (شماره های خالی و تغییرات آنها) و به تصمیم شما احترام میگذاریم.
     

    شما مجاز به پاسخ به اين پست نمي باشيد.