چنانچه در هریک از مراحل نصب یا کاربری نرم‌افزارها به مشکلی برخورد کرده‌اید یا هر سوال، اشکال یا ابهامی در این زمینه دارید، می‌توانید پاسخ خود را ابتدا در مطالب موجود جستجو و در صورت لزوم به عنوان یک مبحث جدید مطرح کنید، تا کارشناسان پشتیبانی به آن پاسخ دهند.

به منظور ثبت سوال جدید و یا پاسخ به موضوعات موجود، ابتدا می بایست از طریق صفحه مربوطه به سامانه وارد شوید. چنانچه نام کاربری دریافت نکرده اید، به صورت رایگان و از طریق صفحه مربوطه، ابتدا در سامانه ثبت نام نمایید.

قبليقبلي Go to previous topic
بعديبعدي Go to next topic
آخرين ارسال 17 مهر 1400 01:56 ب.ظ توسط momeni
مانده درخواست خرید
�1 پاسخ
مرتب:
شما مجاز به پاسخ به اين پست نمي باشيد.
مولف پيغام ها
EMARAT
کاربر جدید
کاربر جدید

--
17 مهر 1400 11:20 ق.ظ

    با سلام و احترام

    در سیستم انبار شرکت برگه درخواست خریدی ثبت شده است و رسید انبار صادر شده است 

    ولی کالای مورد نظر به تامین کننده برگشت شده است و برگه برگشت از خرید صادر شده است حال انتظار داریم مقدار درخواست خرید نیز برگشت شود

    چگونه میشود درخواست خرید اولیه به صورت سیستمی به مقدار قبل از ورود برگردد و بعدا ازهمین درخواست ، رسید انبار صادر شود.

    momeni
    کاربر ارشد
    کاربر ارشد

    --
    17 مهر 1400 01:56 ب.ظ
    سلام

    مطابق تعریفی که در سیستم پیاده شده است ورود یا ورود موقت درخواست به معنی پاس شدن آن است و اتفاقات بعدی (روی رخداد انبار یا ورود موقت) این وضعیت را تغییر نمی‌دهد. به عبارت دیگر درخواستی که از ابتدا داشتیم به سامان رسیده است. حال اگر به مرور زمان اتفاقاتی برای رخداد انبار یا رسید موقت پیش بیاید منجر به تغییر مانده‌ی درخواست نمی‌شود. اگر کالای رسید شده برگشت داده شده باشد (از نظر ما و مطابق این تعریف) لزوما به این معنی فرض نشده که درخواست باید دوباره به صورت خودکار فعال شود. اما اگر کالای رسید موقت شده برگشت داده شده باشد همیشه به این معنی فرض می‌شود که کالا مورد تایید نبوده و نباید از مانده درخواست کاسته شود. در نتیجه موردی که شما می‌فرمایید صحیح است اما طبق تعریف سیستم ما برای رسیدهای موقت. در عدم وجود رسید موقت یا اگر کالا پس از تایید رسید موقت برگشت داده شده باشد مقدار برگشت شده از مانده‌ی درخواست کاسته نمی‌شود.

    ارادت
    شما مجاز به پاسخ به اين پست نمي باشيد.