چنانچه در هریک از مراحل نصب یا کاربری نرم‌افزارها به مشکلی برخورد کرده‌اید یا هر سوال، اشکال یا ابهامی در این زمینه دارید، می‌توانید پاسخ خود را ابتدا در مطالب موجود جستجو و در صورت لزوم به عنوان یک مبحث جدید مطرح کنید، تا کارشناسان پشتیبانی به آن پاسخ دهند.

به منظور ثبت سوال جدید و یا پاسخ به موضوعات موجود، ابتدا می بایست از طریق صفحه مربوطه به سامانه وارد شوید. چنانچه نام کاربری دریافت نکرده اید، به صورت رایگان و از طریق صفحه مربوطه، ابتدا در سامانه ثبت نام نمایید.

قبليقبلي Go to previous topic
بعديبعدي Go to next topic
آخرين ارسال 11 مرداد 1401 04:35 ب.ظ توسط روزبه
درخواست در انبار
�2 پاسخ
مرتب:
شما مجاز به پاسخ به اين پست نمي باشيد.
مولف پيغام ها
sepehr arya
کاربر جدید
کاربر جدید

--
18 اسفند 1399 03:47 ب.ظ
    با سلام و خسته نباشید

    شرکت ما بصورت پروژه ای کار میکند که هر پروژه در یک استان قرار دارد که هر کدام دارای انبار مخصوص به خود هستند.
    تا قبل از این ماه فقط یک پروژه داشتیم و یک انبار و مشکلی نداشتیم ولی از وقتی تعداد انبار و پروژه ها زیاد شدن به این مشکل خوردیم که چون از یک کالا(در درخت کالاها) برای تمام انبارها استفاده میشود باید کاربران برای عملیاتی کردن برگه ها منتظر برگه های انبارهای دیگر بمانند تا آنها عملیاتی بکنند در حالی که روش تعیین بهای ما میانگین به تفکیک انبار است.
    با بخش پشتیبانی صحبت کردیم که فرمودند تنها راه حل ، جدا کردن کالاهاست.
    لطفا در این زمینه مارا راهنمایی فرمایید.
    مورد دوم در صورت امکان، گذاشتن آیتم «استفاده از تفصیلی کالا » در الگوی عملیات مالی انبار است.
    پ.ن: همانطور که در الگوی عملیات مالی فروش این ایتم وجود دارد.
    با تشکر
    momeni
    کاربر ارشد
    کاربر ارشد

    --
    18 اسفند 1399 04:09 ب.ظ
    سلام

    روش تعیین بها به تفکیک انبار به معنی جدا شدن عملیات کالاها از یکدیگر نیست. جدا کردن آنها، مثلا در برگه‌های انتقال مشکل ایجاد می‌کند. دشواری کار هم فقط در کنترل وجود این برگه‌ها نیست بلکه در درج آنها مشکل بیشتری داریم. توجه کنید که رخدادهایی که باید کنترل شوند در سطرهای برگه‌ها قرار دارند و امکانات مختلفی در ویرایش و جابجایی پیش می‌آید. بارها با این درخواست مواجه شده‌ایم ولی متاسفانه موفق به برآورده آن نشده‌ایم - تنها راه این است که رخداد انتقال را ممنوع کنیم که حتما برای کاربران (با دید عام) قابل قبول نیست. ممکن است راه حلی در آینده به ما الهام شود که در آن صورت حتما پیاده‌سازی خواهیم کرد. اما واقعیت این است که کالاهایی که مربوط به پروژه‌های مختلف هستند اصولا بهتر است جدا از هم تعریف شوند (همانطور که همکاران بنده در بخش پشتیبانی به درستی اشاره کرده‌اند).

    در مورد دوم، تفصیلی کالا اصولا مربوط به سیستم فروش است (و به همین دلیل در الگوهای فروش قابل استفاده است) و نباید در انبار مورد استفاده واقع شود.

    ارادت
    روزبه
    کاربر با تجربه
    کاربر با تجربه

    --
    11 مرداد 1401 04:35 ب.ظ

    با سلام،

     

    راهکارهای مناسب جهت پاسخگویی به بخشی از پیشنهادهای شما در نسخه 11.02 پیاده سازی گردیده‌اند. لطفا جهت کسب اطلاعات بیشتر به لینک امکانات نسخه 11.02 مراجعه فرمایید.

     

    با ارادت

    شما مجاز به پاسخ به اين پست نمي باشيد.