چنانچه در هریک از مراحل نصب یا کاربری نرم‌افزارها به مشکلی برخورد کرده‌اید یا هر سوال، اشکال یا ابهامی در این زمینه دارید، می‌توانید پاسخ خود را ابتدا در مطالب موجود جستجو و در صورت لزوم به عنوان یک مبحث جدید مطرح کنید، تا کارشناسان پشتیبانی به آن پاسخ دهند.

به منظور ثبت سوال جدید و یا پاسخ به موضوعات موجود، ابتدا می بایست از طریق صفحه مربوطه به سامانه وارد شوید. چنانچه نام کاربری دریافت نکرده اید، به صورت رایگان و از طریق صفحه مربوطه، ابتدا در سامانه ثبت نام نمایید.

قبليقبلي Go to previous topic
بعديبعدي Go to next topic
آخرين ارسال 23 خرداد 1397 07:08 ب.ظ توسط momeni
اصلاح اسناد یکباره انبار
�1 پاسخ
مرتب:
شما مجاز به پاسخ به اين پست نمي باشيد.
مولف پيغام ها
SOHRABI
کاربر جدید
کاربر جدید

--
23 خرداد 1397 02:12 ب.ظ

    با عرض سلام و خسته نباشید خدمت آقای مومنی عزیز

    میخواستم قسمتی از حسابهای درگیر شده در حسابداری ، دریافت و پرداخت و انبار رو به وسیله اصلاح اسناد یکباره از بستانکاران ادارات به بستانکاران اشخاص ببرم که بدلیل وجود اسناد انبار این اجازه رو نداد که می بایست تغییر انجام بشه. وقتی با پشتیبانی صحبت کردم گفتن باید اسناد تایید شده تک تک اصلاح شود که از نظر زمان و نوع ثبت سند میسر نیست از شما خواهش داشتم که اگر امکانش هست راهنمایی کنید ممنونم.

     

    momeni
    کاربر ارشد
    کاربر ارشد

    --
    23 خرداد 1397 07:08 ب.ظ
    سلام

    اسناد (برگه‌های) انباری که عملیاتی و تایید شده باشند قابل اصلاح نیستند چه رسد به اصلاح یکباره. متاسفانه امکانی برای راهنمایی نداریم. همانطور که خدمتتون عرض شده است باید سندها را از وضعیت تایید خارج و تک تک اصلاح فرمایید.
    شما مجاز به پاسخ به اين پست نمي باشيد.