چنانچه در هریک از مراحل نصب یا کاربری نرم‌افزارها به مشکلی برخورد کرده‌اید یا هر سوال، اشکال یا ابهامی در این زمینه دارید، می‌توانید پاسخ خود را ابتدا در مطالب موجود جستجو و در صورت لزوم به عنوان یک مبحث جدید مطرح کنید، تا کارشناسان پشتیبانی به آن پاسخ دهند.

به منظور ثبت سوال جدید و یا پاسخ به موضوعات موجود، ابتدا می بایست از طریق صفحه مربوطه به سامانه وارد شوید. چنانچه نام کاربری دریافت نکرده اید، به صورت رایگان و از طریق صفحه مربوطه، ابتدا در سامانه ثبت نام نمایید.

قبليقبلي Go to previous topic
بعديبعدي Go to next topic
آخرين ارسال 25 اردیبهشت 1397 02:13 ب.ظ توسط momeni
برنامه نویسی و تولید فرمت قابل ایمپورت در نوسا
�1 پاسخ
مرتب:
شما مجاز به پاسخ به اين پست نمي باشيد.
مولف پيغام ها
saeed7009
کاربر جدید
کاربر جدید

--
25 اردیبهشت 1397 01:02 ب.ظ
    میخواهیم به نوسا در قسمت انبار رسید وارد بشود ولی از طریق برنامه نویسی فرمت ورودی به چ شکل می باشد
    momeni
    کاربر ارشد
    کاربر ارشد

    --
    25 اردیبهشت 1397 02:13 ب.ظ
    سلام

    برگه‌های انبار توانایی تبادل اطلاعات با فایل وارده (با ساختار XML) را دارند. هر برگه‌ی انبار به صورت یک فایل وارده قابل ذخیره‌سازی است. فرمان مربوط از منوی متصل به تکمه‌ی ذخیره (Save) صادر می‌شود. بهترین روش برای شناسایی ساختار XML مورد انتظار سیستم، بررسی فایلی است که به همین ترتیب توسط سیستم تولید شده است. بنابراین لطفا ابتدا در یک برگه رسید انبار جدید مجموعه‌ی اطلاعاتی که مورد نظر است را وارد کنیم و همچنین سطر یا سطرهای مورد نظر را نیز درج نمایید و اطلاعات مورد نظر را در آنها نیز وارد نمایید - منظور از اطلاعات مورد نظر، همان اقلامی است که قرار دارید "از طریق برنامه‌نویسی" بعدا "به نوسا وارد بشود". حال آن برگه را به صورت فایل وارده ذخیره نمایید و ساختار XML را بررسی کنید. در این ساختار nodeهای مورد انتظار، tagهای هر node و اسامی و مقادیر Attributeها به سادگی قابل مشاهده (و بازتولید) است.
    شما مجاز به پاسخ به اين پست نمي باشيد.