چنانچه در هریک از مراحل نصب یا کاربری نرم‌افزارها به مشکلی برخورد کرده‌اید یا هر سوال، اشکال یا ابهامی در این زمینه دارید، می‌توانید پاسخ خود را ابتدا در مطالب موجود جستجو و در صورت لزوم به عنوان یک مبحث جدید مطرح کنید، تا کارشناسان پشتیبانی به آن پاسخ دهند.

به منظور ثبت سوال جدید و یا پاسخ به موضوعات موجود، ابتدا می بایست از طریق صفحه مربوطه به سامانه وارد شوید. چنانچه نام کاربری دریافت نکرده اید، به صورت رایگان و از طریق صفحه مربوطه، ابتدا در سامانه ثبت نام نمایید.

قبليقبلي Go to previous topic
بعديبعدي Go to next topic
آخرين ارسال 22 تیر 1394 10:45 ق.ظ توسط Sadri
دسترسی یک کاربر به تمامی سالهای مالی
�5 پاسخ
مرتب:
شما مجاز به پاسخ به اين پست نمي باشيد.
مولف پيغام ها
ma_aseman
کاربر جدید
کاربر جدید

--
22 تیر 1394 08:39 ق.ظ
    با سلام
    در سیستم موجود ما نیاز داریم برای چندین کاربر امکان دسترسی به تمامی سالهای مالی ممکن باشد. در ساده ترین حالت باید به هر یک از پایگاه داده ها ( در هر سال )وارد شده و برای کاربر مذکور یک کاربر بسازیم .آیا این امکان وجود دارد که دسترسی به تمامی سالها برای یک کاربر امکان پذیر باشد.
    Sadri
    کاربر با تجربه
    کاربر با تجربه

    --
    22 تیر 1394 08:50 ق.ظ
    عرض سلام و احترام خدمت شما کاربر گرامی،
    سال های مالی بصورت تلفیقی (یعنی یک پایگاه داده و چند سال مالی ) میتوانید این امکان رو به هر کاربری که مورد نظر است مجاز یا غیر مجاز کنید ،
    اما برای سال های مالی جدا (یعنی یک پایگاه داده و فقط یک سال مالی) بدلیل مجزا بودن هر پایگاه و به تبع آن مجزا بودن امکانات و مشخصات آنها از هم ، برای هر پایگاه شما باید تک تک تعریف کاربران و دسترسی های آن ها را انجام دهید .
    با تشکر
    ma_aseman
    کاربر جدید
    کاربر جدید

    --
    22 تیر 1394 08:53 ق.ظ
    آیا امکان ورود چندین کاربر به صورت ورودی اکسل نیز در این نرم افزار موجود نیست ؟پس خروجی اکسل از اسامی و مشخصات کاربران به چه کاری میاد؟؟
    Sadri
    کاربر با تجربه
    کاربر با تجربه

    --
    22 تیر 1394 09:08 ق.ظ
    متاسفانه خیر ، تعریف کاربر بر اساس مشخصات ویندوزی آن است و اینکه قابلت ها و دسترسی ها قرار است از ویندوز و براساس همین نام گرفته شود . خروجی صرفا جهت اخذ گزارشات ار کاربران موجود با دسترسی ها به انواع نرم افزار هاست.
    با تشکر
    ma_aseman
    کاربر جدید
    کاربر جدید

    --
    22 تیر 1394 10:39 ق.ظ
    چقدر بد ! کاش این امکانو به نسخه ی جدیدتون اضافه کنید .من امروز مجبور شدم برای 20 سال کاربرارو مجدد اضافه کنم ! جالب اینجاس که نمیشه حتی کاربرا رو از یه سال به سال دیگه کپی کرد.خیلی ستمه !
    Sadri
    کاربر با تجربه
    کاربر با تجربه

    --
    22 تیر 1394 10:45 ق.ظ
    با توجه به عرایضی که در متون بالا خدمتون داشتم این امر امکان پذیر نیست ، اکسل تنها یک متن است و ما برای کاربران و دادن امکانات به بیش از یک متن خالی نیاز داریم .
    با تشکر
    شما مجاز به پاسخ به اين پست نمي باشيد.