چنانچه در هریک از مراحل نصب یا کاربری نرم‌افزارها به مشکلی برخورد کرده‌اید یا هر سوال، اشکال یا ابهامی در این زمینه دارید، می‌توانید پاسخ خود را ابتدا در مطالب موجود جستجو و در صورت لزوم به عنوان یک مبحث جدید مطرح کنید، تا کارشناسان پشتیبانی به آن پاسخ دهند.

به منظور ثبت سوال جدید و یا پاسخ به موضوعات موجود، ابتدا می بایست از طریق صفحه مربوطه به سامانه وارد شوید. چنانچه نام کاربری دریافت نکرده اید، به صورت رایگان و از طریق صفحه مربوطه، ابتدا در سامانه ثبت نام نمایید.

قبليقبلي Go to previous topic
بعديبعدي Go to next topic
آخرين ارسال 19 مهر 1393 01:10 ب.ظ توسط momeni
برگه های درخواست
�1 پاسخ
مرتب:
شما مجاز به پاسخ به اين پست نمي باشيد.
مولف پيغام ها
پارس بوتیل
کاربر جدید
کاربر جدید

--
19 مهر 1393 01:01 ب.ظ
    مرکز هزینه در درخواست کالا انبار مربوط به دایره مصرف همان کالا خواهد بود لذا برای درخواست خرید کالا این کد ارائه می گردد که تا اینجا محدودیتی ایجاد نمی کند ولی وقتی خرید کالا (رسید انبار) از مرجع خرید کالا استفاده می شود نباید مرکز هزینه با رسید انبار درگیر شود و این کد مرکز برای انبار دار قابل شناسایی نبوده و انبار فقط مقدار درخواست کالا را انجام می دهد و بخش بازرگانی (خرید) نسبت به تعیین فروشنده کالا اقدام می نماید.
    به نظر کارشناسان این شرکت این امر قابل پذیرش نمی باشد.
    momeni
    کاربر ارشد
    کاربر ارشد

    --
    19 مهر 1393 01:10 ب.ظ
    سلام

    موردی که فرمودید صحیح است اما در مورد درخواست‌های تحویل کالا از انبار.

    در درخواست خرید، مرکزی که نیاز به کالای خریداری شده دارد موضوعیت ندارد. تصور بفرمایید که 10 مرکز مختلف درخواست تحویل گرفتن کالایی از انبار کرده باشند. برای تامین کالاهایی که این 10 مرکز درخواست کرده‌اند ممکن است یک درخواست خرید صادر شود. مقدار کالا در آن درخواست از "بهینه سفارش" می‌آید و ربطی به مقدار درخواست شده ندارد. با همین منطق مرکز مندرج در درخواست خرید ربطی به مرکزی که کالا را از انبار درخواست کرده است ندارد. از مرکز قابل درج در درخواست خرید برای پیش‌بینی مرکز تامین کالا استفاده می‌شود. اگر قرار است که واحد درخواست کننده (که درخواست خرید را صادر می‌کند) نظری در مورد مرکز تامین نداشته باشد "باید" این فیلد را خالی بگذارد تا "بخش بازرگانی (خرید) نسبت به تعیین فروشنده کالا اقدام نماید".

    شما مجاز به پاسخ به اين پست نمي باشيد.