چنانچه در هریک از مراحل نصب یا کاربری نرم‌افزارها به مشکلی برخورد کرده‌اید یا هر سوال، اشکال یا ابهامی در این زمینه دارید، می‌توانید پاسخ خود را ابتدا در مطالب موجود جستجو و در صورت لزوم به عنوان یک مبحث جدید مطرح کنید، تا کارشناسان پشتیبانی به آن پاسخ دهند.

به منظور ثبت سوال جدید و یا پاسخ به موضوعات موجود، ابتدا می بایست از طریق صفحه مربوطه به سامانه وارد شوید. چنانچه نام کاربری دریافت نکرده اید، به صورت رایگان و از طریق صفحه مربوطه، ابتدا در سامانه ثبت نام نمایید.

قبليقبلي Go to previous topic
بعديبعدي Go to next topic
آخرين ارسال 16 تیر 1393 12:14 ب.ظ توسط momeni
نواقص در نرم افزارهای نوسا
�3 پاسخ
مرتب:
شما مجاز به پاسخ به اين پست نمي باشيد.
مولف پيغام ها
jaberi
کاربر جدید
کاربر جدید

--
16 تیر 1393 10:57 ق.ظ
    با سلام
    مدتی است مجموعه کامل نرم افزار های نوسا را تهیه نموده ایم ولی کاربران از برنامه راضی نیستند و باعث ایجاد اختلال در امور شده است
    در نرم افزار های شما کاستی های زیادی مشاهده میشود که در نرم افزارهای ساده موجود وجود دارد ولی در نرم افزار شما پیش بینی نشده است
    نرم افزار حقوق واقعا غیر علمی تهیه شده است و چه بسا  تهیه لیست حقوق در اکسل ساده تر و خواناتر میباشد
    پشتیبانی هم اظهار میدارد بروید در انجمن مشکلات را مطرح کنید و کاری انجام نمیدهد
    حال ما مانده ایم با هزینه زیادی که بابت آن پرداختیم چه کنیم


    jaberi
    کاربر جدید
    کاربر جدید

    --
    16 تیر 1393 11:01 ق.ظ
    ظاهرا مشتریان شما انبار واقعی که دارای هزاران کالا و محل میباشد نبوده اند
    جستجوی کالا در انبار کارائی لازم را ندارد
    molaei
    کاربر پیشرفته
    کاربر پیشرفته

    --
    16 تیر 1393 12:03 ب.ظ
    کاربر گرامی jaberi
    با سلام و عرض ادب.

    نرم افزار حقوق و دستمزد نوسا، یک نرم افزار کاملا منعطف و قابل تغییر بر حسب خواسته مشتری است. در روز نخست که سیستم را نصب می کنید، مانند کاغذ سفیدی است که چیزی درون آن نیست و باید مطابق نیاز شما فیلدها و فرمول های مربوطه را درون آن تعریف کرد. تقریبا تمام اجزاء سیستم در روز راه اندازی و اکثر موارد را حتی پس از ماه ها استفاده، می توان بر حسب نیاز تغییر داد. به چه کمبود و یا مشکلی در سیستم دستمزد برخورد کرده اید؟

    در مورد جستجوی کالا در انبار، امکان جستجو بر اساس نام - نام لاتین - شماره فنی - کد میله ای - شرح و شرح لاتین وجود دارد. پیش فرض جستجو را می توان برای هر کاربر تغییر داد. ظاهر پنجره جستجو هم برای هر کاربر قابل تغییر است. امکانات مفصلی که در مورد افزودن یکباره تعدادی سطر در برگه ها وجود دارد هم، حسب مورد می تواند مورد استفاده قرار گیرد. امکان فراخوانی یک برگه دیگر و مجموعه های کالا هم در برگه ها وجود دارد. با این همه اگر کمبودی در این مورد احساس می کنید، بفرمایید تا خدمت باشیم.

    اگر در مورد امکانات سیستم کمبودی احساس می کنید، موارد را بفرمایید تا در خدمت باشیم.
    و یا اگر از روند پیاده سازی نرم افزار رضایت ندارید، با پیام خصوصی یک شماره تماس برای بنده ارسال نمایید تا در اسرع وقت پیگیری نماییم.
    طبیعتا هیچ نرم افزاری بدون نقص نیست، ما هم از این قاعده مستثنی نیستیم، اما اینگونه که شما قضاوت کرده اید کمی دور از انصاف است.
    momeni
    کاربر ارشد
    کاربر ارشد

    --
    16 تیر 1393 12:14 ب.ظ
    سلام

    لطفا اگر ممکن است کمی بیشتر نوضیح دهید.

    تا اینجا مشکل شما از عبارت‌هایی که فرموده‌اید قابل تشخیص نیست.

    در مورد غیرعلمی بودن یک راه‌ حل و مقایسه آن با اکسل فرموده‌اید - بالاخره هر کاری ابزار مناسب لازم دارد. برحسب تعداد پرسنل و پیچیدگی روش‌های محاسبه دستمزد و تهیه اسناد مالی ممکن است احساس شود که یک ابزار ساده‌تر کارایی بیشتری داشته باشد. مثل اینکه بخواهید برای یادداشت یک مطلب کوتاه و یادآوری نکته‌ای که قرار است حداکثر 2 روز در یاد شما بماند و حداکثر 3 مطلب اینچنینی در یک روز داشته باشید، به جای استفاده از یک تقویم و سررسید از Outlook و Share point استفاده کنید. واضح است که ابزار مناسبی بکار نبرده‌اید. حال اگر بگوییم سررسید از Share point کارایی بیشتری دارد، عبارت صحیحی گفته‌ایم اما این به معنی غیرعلمی بودن share point نیست.

    مشابه این استدلال را می‌توان در مورد مقایسه نرم‌افزار یا "نرم افزارهای ساده موجود" هم بکار برد.

    به این ترتیب معلوم می‌شود که همانطور که همکاران بنده در بخش پشتیبانی گفته‌اند، لازم است تا مشکل خود را بیان فرمایید - عبارت‌های توصیفی و غیردقیق کمکی به بررسی مشکل نمی‌کند.

    لطفا در مورد کارایی نداشتن جستجوی کالا در انبار هم بیشتر توضیح دهید.

    جسارتا با توجه به نکات زیر:

    1/ ممکن است اشکالی در عملیات سیستم (مطابق تعریف سیستم) وجود داشته باشد. این وضعیت حتما توسط ما پیگیری خواهد شد و بدون بحث اضافی در برطرف کردن اشکال اقدام خواهد شد.

    2/ ممکن است نیاز به یک ویژگی جدید در سیستم ما داشته باشید. سیاست ما در این موارد چنین است که اگر این ویژگی حالت عام داشته باشد (برای سایر مشتریان هم کاربرد داشته باشد) و تغییراتی که در سیستم ایجاد می‌کند نظام کلی سیستم ما را به هم نزند، آنرا برای پیاده‌سازی در نسخه‌های بعدی سیستم لحاظ می‌کنیم. اما زمان ارائه نسخه‌های بعدی بستگی به روال کلی کار ما دارد و نمی‌توان زمان دقیقی برای آن پیش‌بینی کرد.

    3/ ممکن است شما از روشی که ما برای مدل‌سازی سیستم‌ها توسط نرم‌افزار بکار برده‌ایم رضایت نداشته باشید. متاسفانه در این شرایط کاری از ما بر نخواهد آمد.

    4/ این پورتال مربوط به پشتیبانی سیستم مالی یکپارچه نوسا است. این انجمن مربوط به نرم‌افزار انبار و کنترل موجودی است. هیچیک از کسانی که در این انجمن فعالیت می‌کنند هیچ نقشی در تعیین بهای سیستم و نرم‌افزارها ندارند. اگر در مورد قیمتی که بابت تهیه سیستم پرداخت شده است مسئله‌ای وجود دارد، متاسفانه کاری از ما بر نمی‌آید.

    ارادت
    شما مجاز به پاسخ به اين پست نمي باشيد.