چنانچه در هریک از مراحل نصب یا کاربری نرم‌افزارها به مشکلی برخورد کرده‌اید یا هر سوال، اشکال یا ابهامی در این زمینه دارید، می‌توانید پاسخ خود را ابتدا در مطالب موجود جستجو و در صورت لزوم به عنوان یک مبحث جدید مطرح کنید، تا کارشناسان پشتیبانی به آن پاسخ دهند.

به منظور ثبت سوال جدید و یا پاسخ به موضوعات موجود، ابتدا می بایست از طریق صفحه مربوطه به سامانه وارد شوید. چنانچه نام کاربری دریافت نکرده اید، به صورت رایگان و از طریق صفحه مربوطه، ابتدا در سامانه ثبت نام نمایید.

قبليقبلي Go to previous topic
بعديبعدي Go to next topic
آخرين ارسال 15 آبان 1392 02:32 ب.ظ توسط mehr-daanesh
ثبت طرف حساب انبار
�5 پاسخ
مرتب:
شما مجاز به پاسخ به اين پست نمي باشيد.
مولف پيغام ها
rozati
کاربر جدید
کاربر جدید

--
13 آبان 1392 09:56 ق.ظ
    با سلام در قوانین طرف حساب انبار مشخص نموده ام با توجه به حجم فروش زیاد نزدیک به 8000 فاکتور بدون طرف حساب دارم خواهشمند است راهی در سیستم منظور گردد تا بتوان بصورت کلی و دسته جمعی مانند عملیاتی نمودن برگه ها بصورت دسته جمعی با shift انتخاب و طرف حساب اعمال گردد باتشکر فراوان روضاتی نیاز ضروری می باشد
    momeni
    کاربر ارشد
    کاربر ارشد

    --
    13 آبان 1392 10:39 ق.ظ
    سلام

    ارتباط میان طرف حساب انبار با فاکتورهای بدون طرف حساب را درست متوجه نشدم.

    متاسفانه در حال حاضر امکان پیاده‌سازی این درخواست را نداریم. اگر درخواست عمومی باشد و قابل پیاده‌سازی باشد (که به دلیل مشکلات ساختاری و تعریف عملیات تعیین طرف حساب، بسیار بعید است) در نسخه‌های آتی به آن خواهیم پرداخت - اما این حتما حداقل تا 6 ماه آینده قابل انجام نخواهد بود. ابن نکته را با توجه به اشاره شما به ضروری بودن نیازتان به این امکان عرض کردم.

    مکانیزم عملیاتی شدن برگه‌ها کلا با تعیین طرف حساب متفاوت است (هم در انبار و هم در فروش). عملیاتی شدن برگه‌ها همیشه در زمانی انجام می‌شود که برگه در حال ویرایش "نباشد" - یعنی تکمه قلم که نشان‌دهنده ویرایش برگه است فشار داده نشده باشد - در حالی که تعیین طرف حساب فقط در این وضعیت قابل انجام است. به همین دلیل بوده که توانسته‌ایم عملیاتی کردن برگه‌ها را به صورت گروهی انجام دهیم. از آنجا که تعیین طرف حساب بخشی از ویرایش یک برگه است، متاسفانه مقایسه این دو امکان با یکدیگر نادرست است و نمی‌توانیم رفتار سیستم را با الگوی "عملیاتی کردن برگه‌ها" پیاده کنیم.

    باعث تاسف ما است که برای ساده شدن فعالیت شما کاری از دست‌مان بر نمی‌آید

    ارادت
    rozati
    کاربر جدید
    کاربر جدید

    --
    15 آبان 1392 12:28 ب.ظ
    باسلام
    الان بیش از 8000 سند انبار دارم طرف حساب آن در قوانین تعریف شده یعنی برای عملیاتی کردن باید تک تک و یکی یکی هر سند را تعیین طرف حساب نمود این بسیار در دسر ساز می باشد تدبیری نمایید دچار مشکل شده ایم
    بسیار ضروری است
    باتشکر
    mehr-daanesh
    کاربر با تجربه
    کاربر با تجربه

    --
    15 آبان 1392 12:40 ب.ظ
    سلام .

    برگه های انبار شما از نوع ورود است یا خروج ؟
    رخداد برگه هاچیست ؟
    momeni
    کاربر ارشد
    کاربر ارشد

    --
    15 آبان 1392 01:47 ب.ظ
    سلام

    عرض کردم که متاسفانه راه حلی برای این مشکل نداریم. تعیین طرف حساب نیاز به تعامل با کاربر دارد و به صورت یکباره برای تعدادی برگه امکان‌پذیر نیست. مثلا باید یک برگه را احضار نمایید، تکمه ویرایش (قلم) را فشار دهید؛ تکمه سمت چپ قلم را برای تعیین طرف حساب فشار دهید؛ یکی از طرف حسابها را "انتخاب" نمایید؛ با ورق زدن برگه به برگه بعدی بروید؛ در پاسخ به پرسش سیستم برای ذخیره برگه هم کلید Enter را فشار دهید. همین عملیات باید برای همه برگه‌ها تکرار شوند. فکر کنم در هر دقیقه حداقل 5 برگه به این صورت قابل پردازش باشد. این عملیات را می‌توانید به صورت همزمان توسط کاربران مختلف هم انجام دهید (هر کاربر محدوده‌ای از برگه‌ها را پردازش نماید). به این ترتیب شاید در یک یا دو روز کاری بتوانید طرف حساب برگه‌ها را تعیین نمایید. حتی اگر می‌توانستیم امکانی در این زمینه به سیستم اضافه کنیم (که میسر نیست)، حتما تا نسخه بعدی کمکی از ما برنمی‌آمد.
    mehr-daanesh
    کاربر با تجربه
    کاربر با تجربه

    --
    15 آبان 1392 02:32 ب.ظ
    سلام

    پاسخ ، دقیقا همان است که جناب مومنی فرمودند . بنده هم فقط قصدم این بود که شاید بتوانم جهت تسهیل در سرعت عملیاتی کردن برگه ها با استفاده از روشهایی نظیر استفاده از قوانین طرف حساب عمومی و یا اختصاصی برگه های انبار راهنماییتان کنم . که جناب مومنی راهنماییهای کامل را در این زمینه نیز ارائه دادند .

    اضافه میکنم که اساسا عملیاتی کردن برگه ها ، یک کار سیستمی نیست . عملیاتی کردن برگه ها به معنای صدور سند حسابداری انبار و ورود اطلاعات به حوزه مالی است . بنابراین حتما بایستی با فکر ، کنترل و تصمیم کاربر انجام شود . ( برگه به برگه ) . لذا اگر 800000 برگه پیش نویس هم داشتید و سیستم نوسا هم امکان عملیاتی کردن یکباره برگه ها را داشت ، باز هم بنده توصیه به انجام این کار نمیکردم .

    ارادت
    شما مجاز به پاسخ به اين پست نمي باشيد.