چنانچه در هریک از مراحل نصب یا کاربری نرم‌افزارها به مشکلی برخورد کرده‌اید یا هر سوال، اشکال یا ابهامی در این زمینه دارید، می‌توانید پاسخ خود را ابتدا در مطالب موجود جستجو و در صورت لزوم به عنوان یک مبحث جدید مطرح کنید، تا کارشناسان پشتیبانی به آن پاسخ دهند.

به منظور ثبت سوال جدید و یا پاسخ به موضوعات موجود، ابتدا می بایست از طریق صفحه مربوطه به سامانه وارد شوید. چنانچه نام کاربری دریافت نکرده اید، به صورت رایگان و از طریق صفحه مربوطه، ابتدا در سامانه ثبت نام نمایید.

قبليقبلي Go to previous topic
بعديبعدي Go to next topic
آخرين ارسال 01 تیر 1392 03:56 ب.ظ توسط saadat
تعىىن نوع کالا در زمان ورود و خروج کالا از انبار
�4 پاسخ
مرتب:
شما مجاز به پاسخ به اين پست نمي باشيد.
مولف پيغام ها
ghasemian
کاربر جدید
کاربر جدید

--
30 خرداد 1392 05:54 ب.ظ
    در انبار ها کالا ها را باىد براساس نوع (سرماىه اى-طرح -امانى ) و خصوصىات ان کالا چىدمان کرد و اىن کار بر اساس تجر به انبار داران و اطلاعات وارده به اىشان انجام مىگردد ئ وال اىنجاست که در برنامه انبار نوسا براى اىن مسله چه مىتوان انجام داد
    molaei
    کاربر پیشرفته
    کاربر پیشرفته

    --
    01 تیر 1392 08:32 ق.ظ
    با سلام و خوش آمدگویی به شما سرور گرامی.

    شاید اگر کمی صورت سوال را باز تر می کردید، بهتر می توانستیم در خدمت باشیم. ممکن است یک کالا در هر سه طبقه اصلی شما (سرماىه اى-طرح -امانى) موجود باشد؟ - به لحاظ فیزیکی این سه طبقه در محل های مجزایی نگهداری می شوند؟ - به لحاظ تاثیر مالی ورود و خروج، هر سه دسته کالا از یک قانون پیروی می کنند؟ و ...

    در هر حال، به لحاظ طبقه بندی کالاها، نرم افزار انبار نوسا ساختاری درختی و 20 سطحی در اختیار شما قرار می دهد. پس به راحتی می توانید با استفاده از این طبقات، چیدمان کالاهای خود را انجام دهید و آن ها را طبقه بندی نمایید.
    در کنار این طبقه بندی، تنوع انبارها و امکان در نظر گرفتن الگوهای عملیات مالی متنوع برای یک کالا (بر اساس انبارها)، می تواند به شما کمک نماید.
    Sadri
    کاربر با تجربه
    کاربر با تجربه

    --
    01 تیر 1392 08:34 ق.ظ
    با عرض سلام و خوش آمدگویی خدمت شما سرور گرامی ،

    یک سوال : این نحوه چیدمان قرار است در چه زمانی برای شما مفید باشد ؟ آیا نیاز به گزارشات خاصی دارید یا صرفا جهت سهولت در ورود اطلاعات است ؟

    شما برای تعریف کالا های خود آیتم های تکمیلی دارید که می توان از آنها استفاده کرد ، همچنین در درخت کالا ها نیز میتوان سرگروه ها را براساس (سرمایه اى-طرح -امانى ) دسته بندی کرد .
    با تشکر
    j-esfahani
    کاربر پیشرفته
    کاربر پیشرفته

    --
    01 تیر 1392 12:54 ب.ظ
    با سلام
    شما اول میبایست حساب های موجودی خود را در حسابداری مشخص کنید سپس وارد طبقه بندی کالا در انبار شوید.زمانی که حسابها تفکیک شد ، دردرخت کالا طبق سرفصلهای حساب موجودی ، کالاهای شما تفکیک شود.
    سپس انبار ها ، الگو ها ، برگه ها ، رخداد ها و ... و کاربران ، برای هر نوع کالا هایی قابل تفکیک است.
    کافی است مشخص شود شما نیاز به چی دارین.
    saadat
    کاربر پیشرفته
    کاربر پیشرفته

    --
    01 تیر 1392 03:56 ب.ظ
    با سلام خدمت شما جناب آقای قاسمیان اگر تنها طبقه بندی یا به عبارتی مهمترین طبقه بندی شما به دین نحو می‌باشد (سرمایه‌ای، طرح ، امانی) می باشد پس به نظر بنده بهترین حالت این است که در طبقه بندی درختی کالا این تقسیم بندی را انجام دهید، خصوصیات کالا را هم در شرح کالا می‌توان یاداشت نمود . اما اگر در کنار این طبقه بندی طبقه بندی دگیری نیز دارید که از این طبقه بندی اولویت بیشتری دارد روشهای زیادی وجود دارد . اگر از نظر حسابداری کم اهمیت است و آمار آن را در انبار بدست می آورید می‌توان از شرح کالا یا ... استفاده کزد اما اگر از نظر مالی نیز خیلی خیلی اهمیت دارد می‌توان این طبقه بندی را در درخت تفصیلی ها نیز داشت به عبارتی اشکالی ندارد که طبقه بندی کالاها با طبقه بندی تفصیلی ها متفاوت باشد
    آموزش حسابداری با نگرش سیستمی Accplus.blog.ir
    شما مجاز به پاسخ به اين پست نمي باشيد.