چنانچه در هریک از مراحل نصب یا کاربری نرم‌افزارها به مشکلی برخورد کرده‌اید یا هر سوال، اشکال یا ابهامی در این زمینه دارید، می‌توانید پاسخ خود را ابتدا در مطالب موجود جستجو و در صورت لزوم به عنوان یک مبحث جدید مطرح کنید، تا کارشناسان پشتیبانی به آن پاسخ دهند.

به منظور ثبت سوال جدید و یا پاسخ به موضوعات موجود، ابتدا می بایست از طریق صفحه مربوطه به سامانه وارد شوید. چنانچه نام کاربری دریافت نکرده اید، به صورت رایگان و از طریق صفحه مربوطه، ابتدا در سامانه ثبت نام نمایید.

قبليقبلي Go to previous topic
بعديبعدي Go to next topic
آخرين ارسال 25 آذر 1394 01:59 ب.ظ توسط Etemadi
تغییر مکانیزم انتخاب با جستجو در نام
�0 پاسخ
مرتب:
شما مجاز به پاسخ به اين پست نمي باشيد.
مولف پيغام ها
Etemadi
کاربر پیشرفته
کاربر پیشرفته

--
25 آذر 1394 01:59 ب.ظ
    تغییر مکانیزم انتخاب با جستجو در نام

    محاوره‌های استاندارد انتخاب با جستجو در نام، با رفتار و مشخصات مشابه، برای حساب‌ها، تفصیلی‌ها، کالاها و خدمات، مراکز مصرف یا تامین کالاها و خدمات، واحدهای سازمانی و محل‌های جغرافیایی از قبل در سیستم وجود داشته‌اند. در نسخه 407، در این محاوره‌ها تغییراتی داده شده است:

    یک دریچه به نام "جستجو بدون تاخیر انجام شود" به محاوره اضافه شده است. در صورتی‌که این دریچه علامت‌گذاری شده باشد، عمل جستجو به صورت بلادرنگ و همزمان با وارد کردن عبارت جستجو انجام می‌شود. یعنی برای انجام عمل جستجو نیازی به کلید Enter وجود نخواهد داشت. همانند سایر موارد جستجوی بدون تاخیر، در هر زمان می‌توانید با فشار کلید فلش پایین، به فهرست یافته‌ها بروید و سطر مورد نظر خود را با کلید Enter انتخاب نمایید.

    در جستجوی بدون تاخیر، تکمه "جستجو" فاقد کاربرد است و به صورت "غیرفعال" درمی‌آید. کاربر می‌تواند با برداشتن علامت دریچه مزبور، جستجوی بدون تاخیر را غیرفعال نماید. با این‌کار تکمه جستجو فعال می‌شود و عملیات جستجو با استفاده از این تکمه یا فشار کلید Enter انجام خواهد شد. در این وضعیت، طبق معمول پس از جستجو، مکان‌نما به فهرست یافته‌ها منتقل خواهد شد (کاملا شبیه رفتار سیستم در نسخه 406).

    چنانچه عمل جستجو بیش از 2 ثانیه به طول انجامد، سیستم به صورت خودکار جستجوی بدون تاخیر را غیرفعال می‌کند (کارایی جستجوی بدون تاخیر در این شرایط مطلوب نیست و جستجوی عادی با کلید Enter برای کاربر مناسب‌تر خواهد بود). همچنین در صورتی‌که اتصال به سرور با پروتکل SOAP انجام شده باشد، جستجوی بدون تاخیر از ابتدا غیرفعال خواهد بود.

    مکانیزم جستجو هم در نسخه 407 تغییر کرده است. این تغییر هم در جستجوی بدون تاخیر و هم در جستجوی عادی اعمال شده است. از این پس جستجو به صورت کلمه به کلمه انجام می‌شود. یعنی همه کلمات موجود در عبارت جستجو، مورد جستجو واقع می‌شوند و فقط مواردی به عنوان یافته منظور می‌شوند که حاوی همه کلمه‌ها باشند. جستجو مستقل از ترتیب ظهور کلمات در عبارت‌های مورد جستجو انجام می‌شود.

    ترتیب یافته‌ها دیگر لزوما "کد" نخواهد بود. ابتدا یافته‌هایی می‌آیند که عبارت جستجو عینا در ابتدای آنها آمده باشد؛ سپس یافته‌هایی می‌آیند که عبارت جستجو عینا در آنها قابل مشاهده باشد – یعنی کلمات جستجو به همان ترتیب و به دنبال هم؛ سپس یافته‌هایی می‌آیند که کلمات جستجو در آنها به همان ترتیبی که در عبارت جستجو درج شده‌اند آمده باشند که البته ممکن است کلمات دیگری در بین آنها وجود داشته باشد؛ در انتها یافته‌هایی می‌آیند که همه کلمات جستجو در آنها یافت شود ولی ترتیب آنها متفاوت از ترتیب کلمات در عبارت جستجو باشد.

    یافته‌هایی که مطابق قانون فوق هم‌ارزش باشند، به ترتیب کد بازنمایی خواهند شد.
    با تشکر
    شما مجاز به پاسخ به اين پست نمي باشيد.