چنانچه در هریک از مراحل نصب یا کاربری نرم‌افزارها به مشکلی برخورد کرده‌اید یا هر سوال، اشکال یا ابهامی در این زمینه دارید، می‌توانید پاسخ خود را ابتدا در مطالب موجود جستجو و در صورت لزوم به عنوان یک مبحث جدید مطرح کنید، تا کارشناسان پشتیبانی به آن پاسخ دهند.

به منظور ثبت سوال جدید و یا پاسخ به موضوعات موجود، ابتدا می بایست از طریق صفحه مربوطه به سامانه وارد شوید. چنانچه نام کاربری دریافت نکرده اید، به صورت رایگان و از طریق صفحه مربوطه، ابتدا در سامانه ثبت نام نمایید.

قبليقبلي Go to previous topic
بعديبعدي Go to next topic
آخرين ارسال 06 خرداد 1400 11:43 ق.ظ توسط f.rabiezadeh
طرف حساب در سیستم اموال
�2 پاسخ
مرتب:
شما مجاز به پاسخ به اين پست نمي باشيد.
مولف پيغام ها
rouhani
کاربر
کاربر

--
18 تیر 1398 11:17 ق.ظ

    با سلام و عرض ادب

    خدمت جناب مومنی عزیز و کلیه دوستان گرامی

    در سیستم اموال 20 عدد سرور به عنوان دارایی ثابت تعریف میکنیم که کلیه سرورها انتقال از اقلام سرمایه ای موجود در انبار می باشد.جهت ارتباط مالی بین سیستم انبار و اموال از حساب کنترلی بدون تفصیلی استفاده میشود.

    از قسمت فهرست دارایی ها برای 20 عدد سرور تعریف شده به وسیله امکان -درج یکباره رخداد برای دارائی-افزایش بهای تمام شده ثبت می شود.

    در ضمن این افزایش بها امکان دارد بارها به جهت اضافه شدن سایر تجهیزات مانند هارد،رم و ... به آن سرور ها انجام گیرد.

    حال جهت سند کردن این فرآیند نیاز به درج طرف حساب برای تک تک رخدادهای افزایش بها بصورت جداگانه جهت هر دارایی می باشد.!

    آیا امکان درج یکباره طرف حساب جهت رخداد ها امکان پذیر می باشد؟یا اگر فرآیند صورت گرفته اشتباه هست در صورت امکان راهنمایی فرمایید-سپاسگزارم

    ارادتمند شما - روحانی

    momeni
    کاربر ارشد
    کاربر ارشد

    --
    18 تیر 1398 11:29 ق.ظ

    سلام

    همینطور است - این رخدادها مربوط به دارایی‌های مختلفی هستند. طرف حساب با اصلاح رخداد یا امکانات موجود در رخدادهای یک دارایی انجام می‌شود. پس روال همین است که انجام داده‌اید. فعلا امکانی برای درج یکباره طرف حساب نداریم.

    ارادت

    f.rabiezadeh
    کاربر با تجربه
    کاربر با تجربه

    --
    06 خرداد 1400 11:43 ق.ظ

    باعرض سلام و ادب

    کاربر محترم 

    درخواست مطرح شده از سمت شما با امکانات نسخه 9.02 به نرم افزار اضافه شده است. این گونه از این نسخه به بعد تعیین خودکار طرف حساب اختصاصی برای رخدادهای دارایی‌های مختلف در فهرست رخدادهای دارایی‌ها امکان پذیر می باشد.

    برای آموزش استفاده از این امکان از لینک تعیین یکباره طرف حساب اختصاصی در رخدادهای اموال استفاده نمایید.

    همین طور برای مطالعه امکانات اضافه شده در نسخه 9.02 از لینک امکانات جدید در نسخه 9.02 (902) نرم‌افزار مالی یکپارچه نوسا و همچنین برای مطالعه امکانات اضافه شده در سایر نسخ از لینک امکانات پیاده سازی شده در هر نسخه از نرم‌افزار استفاده نمایید.

    با تشکر

    شما مجاز به پاسخ به اين پست نمي باشيد.