چنانچه در هریک از مراحل نصب یا کاربری نرم‌افزارها به مشکلی برخورد کرده‌اید یا هر سوال، اشکال یا ابهامی در این زمینه دارید، می‌توانید پاسخ خود را ابتدا در مطالب موجود جستجو و در صورت لزوم به عنوان یک مبحث جدید مطرح کنید، تا کارشناسان پشتیبانی به آن پاسخ دهند.

به منظور ثبت سوال جدید و یا پاسخ به موضوعات موجود، ابتدا می بایست از طریق صفحه مربوطه به سامانه وارد شوید. چنانچه نام کاربری دریافت نکرده اید، به صورت رایگان و از طریق صفحه مربوطه، ابتدا در سامانه ثبت نام نمایید.

قبليقبلي Go to previous topic
بعديبعدي Go to next topic
آخرين ارسال 10 شهریور 1403 12:58 ب.ظ توسط momeni
قفل اسناد انبار«حفاظت اسناد انبار مستقل از حسابداری»
�1 پاسخ
مرتب:
شما مجاز به پاسخ به اين پست نمي باشيد.
مولف پيغام ها
ab.amanat
کاربر
کاربر

--
10 شهریور 1403 11:37 ق.ظ
    با سلام خدمت کارشناسان محترم
    همانگونه که مستحضرید در ماژول انبار برای جلوگیری از ثبت و یا ویرایش برگه ها و اسناد انبار و بطور کلی« حفاظت اسناد قبلی از اصلاح »می بایست از منوی حسابداری اقدام نمود به همین سبب لطف بفرمایید این گزینه حیاتی را درماژول انبار برقرار نمایید بطوریکه مستقل عمل نماید.
    چنانچه بررسی بفرمایید ممنون هستم.
    باتشکر
    momeni
    کاربر ارشد
    کاربر ارشد

    --
    10 شهریور 1403 12:58 ب.ظ
    سلام

    برای کاربرانی که به حسابداری دسترسی ندارند ولی امکان حفاظت اسناد (و برگه‌های) قبلی از اصلاح را دارند، به صورت اختصاصی یک منو با عنوان مناسب برای انجام همین‌کار در منوی انبار تعبیه شده است - یعنی لازم نیست از منوی حسابداری (احتمالا منظور منوی سند بوده) استفاده کنند.

    اما اگر منظور این است که اسناد انبار مستقل از اسناد حسابداری (و دریافت و پرداخت و فروش و دستمزد و اموال) از اصلاح محافظت شوند، متاسفانه میسر نیست. دلیل این محدودیت یکپارچه بودن داده‌های اسناد همه‌ی زیرسیستم‌ها است.

    ارادت
    شما مجاز به پاسخ به اين پست نمي باشيد.