چنانچه در هریک از مراحل نصب یا کاربری نرم‌افزارها به مشکلی برخورد کرده‌اید یا هر سوال، اشکال یا ابهامی در این زمینه دارید، می‌توانید پاسخ خود را ابتدا در مطالب موجود جستجو و در صورت لزوم به عنوان یک مبحث جدید مطرح کنید، تا کارشناسان پشتیبانی به آن پاسخ دهند.

به منظور ثبت سوال جدید و یا پاسخ به موضوعات موجود، ابتدا می بایست از طریق صفحه مربوطه به سامانه وارد شوید. چنانچه نام کاربری دریافت نکرده اید، به صورت رایگان و از طریق صفحه مربوطه، ابتدا در سامانه ثبت نام نمایید.

قبليقبلي Go to previous topic
بعديبعدي Go to next topic
آخرين ارسال 20 شهریور 1403 11:50 ق.ظ توسط momeni
لیست رخدادهای انبار مرتبط با برگ هزینه
�3 پاسخ
مرتب:
شما مجاز به پاسخ به اين پست نمي باشيد.
مولف پيغام ها
j-esfahani
کاربر پیشرفته
کاربر پیشرفته

--
19 شهریور 1403 02:21 ب.ظ

    سلام

    آیا گزارشی از رخدادهای انبار میتوانیم داشته باشیم که سری/شماره برگ هزینه مرتبط با آنرا مشاهده کرد ؟

    اگر خیر،  با گزارشات خروجی اکسل (سیستم مدیریت هزینه و انبار) و LookUp زدن چطور ؟ (یا هر نوع گزارش دیگر)

    با تشکر فراوان

     

    پ.ن : به گزارشی نیاز دارم تا متوجه شوم کدام سطر(های) انبار با "شرایط برگ هزینه" مرتبط است ؟

     

    momeni
    کاربر ارشد
    کاربر ارشد

    --
    19 شهریور 1403 06:19 ب.ظ
    سلام

    ارتباط رخدادهای هزینه و رخدادهای انبار یک ارتباط چند به چند است. یعنی یک رخداد هزینه ممکن است به چند رخداد انبار مربوط باشد (هزینه، توسط چند رخداد انبار جذب شده باشد) و برعکس هر رخداد انبار ممکن به چند رخداد هزینه مربوط باشد (مبالغ چند رخداد هزینه را جذب کرده باشد). جذب به تفکیک بهای خالص، انواع اجزاء بهای کالای وارده و تخفیف رخ می‌دهد. تخفیف ممکن است از تخفیف مستقیم یک سطر هزینه جذب شود و یا به صورت مستقیم از یک رخداد هزینه از نوع کسر.

    ارتباط هر رخداد هزینه با رخدادهای انبار فقط در یک برگه‌ی هزینه قابل بازنمایی است. با قرار گرفتن روی هر سطر، رخدادهای انبار مربوط به آن در جدولی در ذیل جدول اصلی بازنمایی می‌شوند. در مقابل ارتباط هر رخداد انبار با رخدادهای هزینه در یک گزارش اختصاصی که برای هر رخداد انبار ارائه می‌شود (تطابق انبار و هزینه) میسر است. این همان جایی است که امکان اصلاح رخداد انبار یا تنظیم برگه‌ی اصلاح بهای وارده هم وجود دارد.

    مکانیزم کلی مبتنی است بر عملیاتی که به تدریج انجام می‌شوند و سیستم مغایرت بین اقلام اطلاعاتی را کشف و ارائه می‌کند - در گزارش‌های مختلف هم می‌توان این اقلام مغایر را مشاهده کرد.

    اما آنچه مورد نظر شما است، فقط در برگه‌های هزینه قابل ارائه است. با تعریف فرم چاپی مناسب برگه‌ی هزینه می‌توان فهرستی فقط از رخدادهای انبار متصل به هر رخداد هزینه را دریافت کرد - این فهرست در اکسل هم قابل استفاده خواهد بود.

    ارادت
    j-esfahani
    کاربر پیشرفته
    کاربر پیشرفته

    --
    20 شهریور 1403 11:37 ق.ظ
    ممنون از توضیحات کامل شما (متوجه شدم)
    آیا (در آینده) میتوان فرم نمایشی مختص "گزارش اختصاصی" (تطابق انبار و هزینه) داشته باشیم (که بتوان بصورت فهرست از آن گزارش بگبریم) ؟
    momeni
    کاربر ارشد
    کاربر ارشد

    --
    20 شهریور 1403 11:50 ق.ظ
    سلام

    نه متاسفانه - ساختار پیچیده و چند به چند چنین اجازه‌ای نمی‌دهد.
    شما مجاز به پاسخ به اين پست نمي باشيد.