چنانچه در هریک از مراحل نصب یا کاربری نرم‌افزارها به مشکلی برخورد کرده‌اید یا هر سوال، اشکال یا ابهامی در این زمینه دارید، می‌توانید پاسخ خود را ابتدا در مطالب موجود جستجو و در صورت لزوم به عنوان یک مبحث جدید مطرح کنید، تا کارشناسان پشتیبانی به آن پاسخ دهند.

به منظور ثبت سوال جدید و یا پاسخ به موضوعات موجود، ابتدا می بایست از طریق صفحه مربوطه به سامانه وارد شوید. چنانچه نام کاربری دریافت نکرده اید، به صورت رایگان و از طریق صفحه مربوطه، ابتدا در سامانه ثبت نام نمایید.

قبليقبلي Go to previous topic
بعديبعدي Go to next topic
آخرين ارسال 28 فروردین 1403 09:59 ق.ظ توسط mpardakani
مشکل فراخوانی فایل صادره برای برگه انبار
�6 پاسخ
مرتب:
شما مجاز به پاسخ به اين پست نمي باشيد.
مولف پيغام ها
adhami
کاربر
کاربر

--
30 فروردین 1402 07:49 ق.ظ

    با سلام و عرض ادب
    من برای Import برگه های انبار در سیستم، از یک فایل xml استفاده کردم که متاسفانه سند در سیستم ثبت میشه ولی خالی هست و هیچ برگه ای توی اون نیست
    در حالیکه هیچ خطایی هم نمیده
    لطفا راهنمایی کنید مشکل از کجاست؟!
    نمونه فایل رو پیوست کردم

    پيوست ها
    momeni
    کاربر ارشد
    کاربر ارشد

    --
    30 فروردین 1402 08:15 ق.ظ
    سلام

    خالی بودن سندهای خوانده شده برای این است که nodeهای مربوط به سطرهای سند باید Trans باشند که الآن InvTrans هستند (که در Schema تعریف نشده است). پس خطا نداریم و صرفا اطلاعات اضافه در سندها وجود دارد که خوانده نمی‌شوند و در مقابل اطلاعات مورد نیاز هم وجود ندارند.

    ارادت
    روزبه
    کاربر با تجربه
    کاربر با تجربه

    --
    30 فروردین 1402 08:37 ق.ظ
    با سلام،

    با توجه به مستند ارسالی و توضیحات آقای مومنی، این xml توسط نوسا ساخته نشده، از آنجا که xml نوسا صرفا جهت انتقال اطلاعات بین پایگاه های نوسا ارائه گردیده و پشتیبانی می‌گردد، استفاده از این روش برای انتقال اطلاعات از سایر نرم‌افزارها بنا به پیچیدگی ساختار موجود هرگز پیشنهاد نمی‌گردد. لطفا در رابطه با API نوسا مطالعه فرمایید.

    با ارادت
    adhami
    کاربر
    کاربر

    --
    30 فروردین 1402 09:50 ق.ظ
    مشکل من InvTrans بود که با اصلاح اون مشکل حل شد
    سپاس از راهنماییتون
    mpardakani
    کاربر جدید
    کاربر جدید

    --
    15 فروردین 1403 09:31 ق.ظ
    سلام من یک سری کد جدید برای نوسا در اکسل دارم که میخام یک جا وارد نوسا کنم آیا قالب فایل صادره درخت کالا رو میتونم جایی بگیرم که خودم فایل xml رو آماده کنم ؟
    و آیا قالب آماده سند ورود یا ابتدای دوره تو سایت هست یا خودمون باید از ابتدا درست کنیم؟
    روزبه
    کاربر با تجربه
    کاربر با تجربه

    --
    15 فروردین 1403 02:31 ب.ظ

    با سلام، 

    تمامی برگه های ورود اطلاعات در نرم افزار موجود بوده و اصولا نباید از طریق excel وارد گردد. کنترل کد کالا و سایر فیلد های اطلاعاتی پیچیده بوده و با ابزار و امکانات انبار گردانی موجود، نباید هرگز نیازی به ورود داده از منابع خارج از کنترل مانند اکسل باشد مگر:

    1. نیاز به ورود داده اولیه جهت راه اندازی نرم افزار انبار

    2. وجود نرم افزار دیگر و نیاز به ارتباط نرم افزارها و ارسال داده به نوسا

     

    در صورت نیاز به ورود داده اولیه، کانورت یا تبدیل داده توسط کارشناسان نوسا امکان پذیر بوده و در صورت نیاز به اتصال به نرم افزارهای دیگر، تهیه و استفاده از API نوسا امکان پذیر می باشد. فایل وارده و صادره نوسا صرفا برای استفاده و انتقال داده بین پایگاه های داخلی نوسا پیاده سازی گردیده و برای استفاده خارج از آن بنا به پیچیدگی های موجود پیشنهاد و پشتیبانی نمی‌گردد. در صورتی که تمایل دارید با فایل XML درخت انبار و انواع برگه ها آشنا باشید شما می‌توانید یک XML حاوی داده موضوع درخواست از منو سیستم بگیرید و آن را باز کرده و فرمت آن را مرور کنید ولیکن پیاده سازی فرمت مربوطه در اکسل و یا نرم افزارهای دیگر کاری فنی و خارج از ساختار مورد پشتیبانی و یا تایید نوسا می‌باشد.

     

    با ارادت

    mpardakani
    کاربر جدید
    کاربر جدید

    --
    28 فروردین 1403 09:59 ق.ظ

    بله ما پایان سال تصمیم گرفتیم کل کدهای یک انبار رو تغییر بدیم و نیاز داشتیم یکجا وارد سیستم بشن

    ولی من یک فایل اکسل آماده دارم که باهاش موجودی ابتدای دوره یا انبارگردانی و .. رو بنا به کد transkind مربوطه ش فراخوانی میکنم و براحتی export میشه

    گفتم شاید برای درخت کالا هم بتونم این کارو بکنم

    پيوست ها
    شما مجاز به پاسخ به اين پست نمي باشيد.