چنانچه در هریک از مراحل نصب یا کاربری نرم‌افزارها به مشکلی برخورد کرده‌اید یا هر سوال، اشکال یا ابهامی در این زمینه دارید، می‌توانید پاسخ خود را ابتدا در مطالب موجود جستجو و در صورت لزوم به عنوان یک مبحث جدید مطرح کنید، تا کارشناسان پشتیبانی به آن پاسخ دهند.

به منظور ثبت سوال جدید و یا پاسخ به موضوعات موجود، ابتدا می بایست از طریق صفحه مربوطه به سامانه وارد شوید. چنانچه نام کاربری دریافت نکرده اید، به صورت رایگان و از طریق صفحه مربوطه، ابتدا در سامانه ثبت نام نمایید.

قبليقبلي Go to previous topic
بعديبعدي Go to next topic
آخرين ارسال 05 خرداد 1394 06:28 ب.ظ توسط v.fadaei
بخش یاداشت و هشدار تقویم
�7 پاسخ
مرتب:
شما مجاز به پاسخ به اين پست نمي باشيد.
مولف پيغام ها
hashemian
کاربر
کاربر

--
08 مهر 1391 02:11 ب.ظ
    با سلام

    و خسته نباشید به استحضار می رساند بعد از مدتها تصمیم گرفتم از بخش تقویم و یادداشت و هشدار ها استفاده کنم ولی متاسفانه اصلا" هشدار ها کار نمی کند و کلمه زیاد و کم هم نوشته شده است.
    لطفا" رسیدگی کنید در صورت امکان فعال شود در صورت عدم امکان اصلاح گردد.
    مرسی
    هاشیمان
    آلوم گستر دیبا
    momeni
    کاربر ارشد
    کاربر ارشد

    --
    08 مهر 1391 03:47 ب.ظ
    سلام

    هشدارها و یادآوری‌ها باید در تقویم بازنمایی شوند. با مراجعه به تقویم، هر روز که دارای یادآوری باشد با علائم رنگی مشخص می‌شوند. با قرار گرفتن روی هر روز، فهرست یادآوری‌های همان روز هم بازنمایی می‌شوند. اگر مطابق با این تعریف مشکلی وجود دارد بفرمایید تا بررسی کنیم.

    ارادت
    Etemadi
    کاربر پیشرفته
    کاربر پیشرفته

    --
    08 مهر 1391 04:14 ب.ظ
    با سلام

    خانم هاشمیان در نظر دارند که یادداشتهای مهم خود را در قسمت " درج یادداشتها و هشدارها در تقویم " وارد نمایند و بعد سیستم سر زمان موعود که در آن قسمت وارد کرده اند به ایشان و در صورت نیاز به تمام کاربران هشدارهای لازم را بدهد و لازم نباشد کاربران  به تقویم مراجعه نمایند . بنده توضیحات لازم را دادم ولی ایشان تمایل داشتند موضوع بررسی بیشتری شود .

    پ . ن : به گفته ایشان در نسخه تحت داس نوسا (PPM)  ، اینگونه بوده است .




    با تشکر
    momeni
    کاربر ارشد
    کاربر ارشد

    --
    09 مهر 1391 11:42 ق.ظ
    سلام

    از اشاره به PPM به نظر می‌رسد که سرکار خانم هاشمیان، استاد بنده هستند که مدت زیادی از ایشان بی‌خبر بوده‌ام. پیش از ادامه بحث ابتدا خدمت ایشان عرض ادب دارم و از اینکه به این انجمن‌ها افتخار داده‌اند سپاس‌گزاری می‌کنم. سرکار خانم هاشمیان، خیلی ارادت دارم. همواره برای شما آرزوی موفقیت و سربلندی دارم.

    اما در ادامه بحث،

    در سیستم‌های مبتنی بر Windows قرار بر این بوده که عملیاتی که حالت عمومی دارند توسط Windows انجام شوند. مثلا Excel به جای کاربرگ؛ Word برای پردازش متن؛ html برای ارسال داده‌های فرمت شده و همانند آنها. قاعدتا یادآوری‌ها و هشدارها هم می‌بایست توسط Windows و مثلا در Outlook مدیریت شوند.
    البته همین رویه هم کم کم در حال قدیمی شدن است - به خصوص با تکنولوژی‌های مبتنی بر شبکه (و آنچه Google پیاده کرده است) که حتی قرار است با گوشی‌های تلفن همراه قابل دسترسی باشند. برای یادآوری‌ها و هشدارها باید از Google Calender استفاده کرد...

    اما در جایی که یادآوری‌ها مبتنی بر اطلاعاتی باشد که در سیستم ما درج می‌شود، کاملا حق با شما است. مثلا اگر می‌فرمودید که مدارک دریافت و پرداخت سررسید شده باید هشدار داده شوند...

    همین بحث را مدتی پیش برای دفتر تلفن و نشانی داشتیم. قاعدتا با امکاناتی که در حال حاضر در Web موجود است، بهتر آن بود که مثلا از Google Contacts به جای پیاده‌سازی دفتر تلفن و نشانی استفاده می‌کردیم...

    در همین بحث هم روش صحیح و اصولی این (بوده) است که کاربران را به سمت استفاده از امکانات استاندارد سوق دهیم و در مقابل برای هر مدرک دریافتنی یا پرداختنی که نیاز به هشدار و یادآوری داشته باشد، به صورت خودکار یک Event در Google Calender درج کنیم! اما واضح است که با این وضعیت شبکه از ابتدا نمی‌توانستیم روی این راه حل‌های استاندارد (و زیبا که چند سالی است به صورت استاندارد مهندسی نرم‌افزار در همه دنیا - به جز ایران - درآمده است) حساب کنیم. چند روزی است که کل Google هم مشمول الطاف فیلترینگ شده است و از این بابت که از ابتدا از این روش‌ها استفاده نکردیم خیلی هم خوشحال هستیم.

    خلاصه این وضعیت ما و سیستم ما در برخورد با مسائلی از این دست می‌باشد. به نظر می‌رسد کماکان مجبور به پیاده‌سازی همه چیز به صورت دستی (و کماکان با روش PPM که مربوط به سال 1372 است) می‌باشیم - اگرچه سیستم مبتنی بر Windows و شبکه است!!!

    به اطلاع دوستان می‌رسانیم که با توجه به نکات فوق و محدودیت‌هایی که پیش از این اشاره کردیم، بالاخره تسلیم جبر زمانه شدیم! سیستم یادآوری‌ها و هشدارهای تقویم را بازنویسی خواهیم کرد تا امکانی شبیه به امکانات سیستم PPM (که 19 سال پیش از این نوشته شده و در مقایسه با سرعت پیشرفت تکنولوژی IT مربوط به ماقبل تاریخ می‌باشد) را داشته باشیم. انشاءلله با استفاده از همین امکانات، امکان هشدار برای مدارک دریافت و پرداخت را نیز پیاده‌سازی خواهیم کرد.

    ارادت
    hashemian
    کاربر
    کاربر

    --
    09 مهر 1391 12:46 ب.ظ

    با سلام و ارادت بسیار خدمت جناب مهندس مومنی

    با تشکر بسیار از جنابعالی و عرض ارادت بسیار تشکر و سپاس گزاری اینجانب را به پذیرد.

     آرزو  می کنم که  همواره موفق باشید و به امید روزی که نوسا  جهانی شود همه این آرزوها بدلیل خدمات و راحتی که این نرم افزار برای این جانب ایجاد کرده از نظر گزارشات بسیار خوبش و امیدوارم بتوان در سایر کشور ها هم بتوان از این نرم افزار به راحتی استفاده کرد.
     
     فیروزه هاشمیان

    v.fadaei
    کاربر
    کاربر

    --
    05 خرداد 1394 03:44 ب.ظ
    با عرض سلام و عرض ادب

    آيا اين امكان ياداشت و هشدار درسيستم پياده سازي شده است كه در زمان مشخص شده هشدار بدهد

    ممنون
    momeni
    کاربر ارشد
    کاربر ارشد

    --
    05 خرداد 1394 03:56 ب.ظ
    سلام

    متاسفانه تا کنون میسر نشده است.
    v.fadaei
    کاربر
    کاربر

    --
    05 خرداد 1394 06:28 ب.ظ
    سلام مجدد خدمت جناب مومنی

    اگر این امکان در سیستم نوسا اجرایی و تقویت شود عملا ما یک سیستم التوماسیون خواهیم داشت که بسیارعالی خواهد بود.

    ممنون از لطف و پیگیری شما

    ارادت
    شما مجاز به پاسخ به اين پست نمي باشيد.