چنانچه در هریک از مراحل نصب یا کاربری نرم‌افزارها به مشکلی برخورد کرده‌اید یا هر سوال، اشکال یا ابهامی در این زمینه دارید، می‌توانید پاسخ خود را ابتدا در مطالب موجود جستجو و در صورت لزوم به عنوان یک مبحث جدید مطرح کنید، تا کارشناسان پشتیبانی به آن پاسخ دهند.

به منظور ثبت سوال جدید و یا پاسخ به موضوعات موجود، ابتدا می بایست از طریق صفحه مربوطه به سامانه وارد شوید. چنانچه نام کاربری دریافت نکرده اید، به صورت رایگان و از طریق صفحه مربوطه، ابتدا در سامانه ثبت نام نمایید.

قبليقبلي Go to previous topic
بعديبعدي Go to next topic
آخرين ارسال 13 اسفند 1393 10:03 ب.ظ توسط Javid
نرم افزار هديه
�7 پاسخ
مرتب:
شما مجاز به پاسخ به اين پست نمي باشيد.
مولف پيغام ها
piryaie
کاربر جدید
کاربر جدید

--
27 مرداد 1391 01:43 ب.ظ
    علي رغم تلاش در جهت استفاده از سيستم هديه نوسا در كامپيوترم متاسفانه با 2 مشكل يك عدم پيدايش نرم افزار سرور سكول و همچنين چگونگي ثبت نام در ادمين براي استفاده از اين نرم افزار مالي را برايم شرح دهيد نتشكرم
    shakeri
    کاربر با تجربه
    کاربر با تجربه

    --
    31 مرداد 1391 10:22 ق.ظ
    با عرض سلام

    دوست گرامی لطفا  پاسخ خود را ابتدا در انجمنهای پشتیبانی جستجو و بازیابی کنید در صورتی که مشکل مورد نظر توسط دیگر دوستان مطرح نشده باشد اقدام به ایجاد موضوع جدید نمایید، سوال شما بارها توسط سایر دوستان مطرح شده کافیست به انجمن سیستم مالی هدیه نوسا مراجعه نمایید.

    mtd200913
    کاربر جدید
    کاربر جدید

    --
    31 شهریور 1392 08:33 ق.ظ
    موسسه ما ورژن سال 75 این نرم افزار تحت داس را استفاده می کرده پسوند فایلها dot not ndf هستند لطفا کمک کنید چگونه این دیتابیس ها را بفرماکسل یا اکسس یا sql در بیاوریم
    taghipour13@hotmail.com
    momeni
    کاربر ارشد
    کاربر ارشد

    --
    31 شهریور 1392 10:10 ق.ظ
    سلام

    شاید برخی از همکاران با تجربه ما راه‌حلی داشته باشند - اما بسیار بعید است؛ چرا که

    نرم‌افزار مورد اشاره که آخرین نسخه آن 17 سال پیش (!!!) ارائه شده است با این نرم‌افزار متفاوت است. آن نرم‌افزار دارای امکانات ایجاد جدول بود و این نرم‌افزار یک سیستم حسابداری است. متاسفانه عمده همکاران فعلی ما 17 سال پیش اصلا فعالیتی در شرکت نداشته‌اند (همکاران با تجربه کنونی، در آن زمان دانش‌آموز دبیرستان بوده‌اند).
    mtd200913
    کاربر جدید
    کاربر جدید

    --
    01 مهر 1392 08:46 ق.ظ
    خیلی ممنون از جوابتون ما واقعا اینجا نیاز به کمک داریم آیا در شرکت آدرسی ایمیلی تلفنی از کسی هست تا سازمان ما با کسی از همکاران 17 سال پیش مکاتبه کنند خود شما پیشنهادی ندارید که سه فرمت dat not ndf چی هست و چطور میشه تبدیل به اکسل یا اکسس یا sql کرد البته تبدیل به اکسس کردیم ولی فونتها خیلی بد نمایش داده میشن حتی فونت ایران سیستم هم جواب نداد آیا می تونید نوع دیتابیس اون زمان یا ونت اون زمان را به ما بگید چی هست خیلیممنون
    momeni
    کاربر ارشد
    کاربر ارشد

    --
    01 مهر 1392 12:02 ب.ظ
    سلام

    اینها فایل‌های باینری هستند. البته فونت سیستم ایران سیستم است ولی ساختار فایل‌ها اختصاصی است.

    برنامه هدیه 75 امکان صدور اطلاعات به فرمت متنی (فایل Text) را دارد. البته کاراکترهای این فایل با کدهای ایران سیستم خواهند بود. برای ایجاد فایل متنی اطلاعات مورد نظر را چاپ کنید. در محاوره انتهایی (پیش از چاپ) یک تکمه برای "ایجاد فایل متن" خواهید دید.

    متاسفانه این حداکثر کمکی است که از ما برمی‌آید - انشالله موفق باشید

    vahid1000
    کاربر جدید
    کاربر جدید

    --
    13 اسفند 1393 06:45 ب.ظ
    چگونه میتوان اشخاص و اجناس را وارد نمود با تشکر
    Javid
    کاربر
    کاربر

    --
    13 اسفند 1393 10:03 ب.ظ
    کاربر گرامی vahid1000
    برای رسیدن به پاسخی کامل برای سوالتان، لطفا در انجمن های مرتبط کمی جستجوی ساده انجام دهید حتما به نتیجه میرسید.
    این پست برای سوالی در نرم افزار هدیه نوسا میباشد که فقط سیستم حسابداری با امکاناتی محدودتر نسبت به نرم افزار مالی نوسا می باشد، به هرحال برای آشنایی با نحوه ایجاد درخت تفصیلی که شامل اشخاص و کالاها نیز میشود، لطفا صفحه آموزش برنامه هدیه نوسا بهمراه یکسری سوالات و راه حل آن ها را مطالعه نمایید.
    با سپاس
    شما مجاز به پاسخ به اين پست نمي باشيد.