چنانچه در هریک از مراحل نصب یا کاربری نرم‌افزارها به مشکلی برخورد کرده‌اید یا هر سوال، اشکال یا ابهامی در این زمینه دارید، می‌توانید پاسخ خود را ابتدا در مطالب موجود جستجو و در صورت لزوم به عنوان یک مبحث جدید مطرح کنید، تا کارشناسان پشتیبانی به آن پاسخ دهند.

به منظور ثبت سوال جدید و یا پاسخ به موضوعات موجود، ابتدا می بایست از طریق صفحه مربوطه به سامانه وارد شوید. چنانچه نام کاربری دریافت نکرده اید، به صورت رایگان و از طریق صفحه مربوطه، ابتدا در سامانه ثبت نام نمایید.

قبليقبلي Go to previous topic
بعديبعدي Go to next topic
آخرين ارسال 13 مهر 1399 09:17 ق.ظ توسط روزبه
پیغام SQL
�6 پاسخ
مرتب:
شما مجاز به پاسخ به اين پست نمي باشيد.
مولف پيغام ها
majidsmf
کاربر
کاربر

--
23 خرداد 1391 12:14 ق.ظ
    سلام من SQl رو نصب کردم و Run نیز شده ولی بعد از انتخاب گزینه مدیریت سیستم هدیه نوسا با پیغام SQL نصب نمی باشد یا متوقف شده مواجه شدم ؟ (راهنمایی کنید) ویندوز 7 - 64bit
    sina.shahavi

    --
    23 خرداد 1391 08:18 ق.ظ
    سلام
    لطفا سیستم را یک بار restart کنید.
    molaei
    کاربر پیشرفته
    کاربر پیشرفته

    --
    23 خرداد 1391 08:38 ق.ظ
    با سلام.

    "در Start Menu، در دريچه Search programs and files، عبارت User Account Control را وارد كنيد. با اين‌كار جستجو انجام مي‌شود و گزينه‌اي به نام Change User Account Control settings را در فهرست يافته‌ها مشاهده خواهيد نمود. Slider سمت چپ را با ماوس بگيريد و آنرا به پايين‌ترين سطح (Never notify) منتقل نماييد. سپس پنجره را تصويب (OK) كنيد. براي اعمال نهايي اين تغيير لازم است تا Windows را Restart نماييد."

    متن فوق را عینا از صفحه http://accsupport.nosa.co...abid/69/Default.aspx برایتان کپی کردم. توصیه می شود برای اینکه در راه اندازی هدیه مشکلی نداشته باشید، از توضیحات بسیار جامعی که در صفحه http://accsupport.nosa.co...abid/66/Default.aspx درج شده نیز استفاه نمایید.

    اگر مشکل دیگری داشتید، در خدمتیم.
    majidsmf
    کاربر
    کاربر

    --
    24 خرداد 1391 01:26 ق.ظ
    سلام
    ممنون آقای مولایی
    مشکل حل شد.

    ابراهیم لشگری
    کاربر جدید
    کاربر جدید

    --
    13 مهر 1399 07:41 ق.ظ
    سلام error5170 در موقع نصب دیتا بیس نشان داداه میشه چطور میشه حل کنم
    ابراهیم لشگری
    کاربر جدید
    کاربر جدید

    --
    13 مهر 1399 07:41 ق.ظ
    سلام error5170 در موقع نصب دیتا بیس نشان داداه میشه چطور میشه حل کنم
    روزبه
    کاربر با تجربه
    کاربر با تجربه

    --
    13 مهر 1399 09:17 ق.ظ

    با سلام،

     

    این خطا معمولا (نه همیشه) به این معنی است که فایل های مرتبط با پایگاه SQL از قبل وجود دارد. در سایت پشتیبانی مایکروسافت بصورت کامل در رابطه با این خطا و روش رفع آن اطلاعات موجود می‌باشد. لطفا با مراجعه به لینک مایکروسافت یا استلار چند راهکار موجود را مطالعه فرمایید. در صورتی که مشکل یابی این موارد پیچیده بوده لطفا سیستم خامی را جهت استفاده انتخاب کرده و یا پس از گرفتن پشتیبان از داده خود، سرور را فرمت نمایید. 

     

    از آنجا که این مشکل مرتبط با زیرساخت SQL است، در مورد استفاده از هدیه نوسا، پشتیبانی ما در این موضوع محدود می‌باشد. در صورتی که نرم‌افزار را خریداری کرده اید با تیم پشتیبانی تماس حاصل فرمایید تا علت این خطا را بهتر با شما پیگیری نمایند. 

     

    با تشکر

    شما مجاز به پاسخ به اين پست نمي باشيد.