چنانچه در هریک از مراحل نصب یا کاربری نرم‌افزارها به مشکلی برخورد کرده‌اید یا هر سوال، اشکال یا ابهامی در این زمینه دارید، می‌توانید پاسخ خود را ابتدا در مطالب موجود جستجو و در صورت لزوم به عنوان یک مبحث جدید مطرح کنید، تا کارشناسان پشتیبانی به آن پاسخ دهند.

به منظور ثبت سوال جدید و یا پاسخ به موضوعات موجود، ابتدا می بایست از طریق صفحه مربوطه به سامانه وارد شوید. چنانچه نام کاربری دریافت نکرده اید، به صورت رایگان و از طریق صفحه مربوطه، ابتدا در سامانه ثبت نام نمایید.

قبليقبلي Go to previous topic
بعديبعدي Go to next topic
آخرين ارسال 19 تیر 1403 03:29 ب.ظ توسط JAMEEmalichi
اصلاح یکباره سطرهای علامت گذاری شده
�4 پاسخ
مرتب:
شما مجاز به پاسخ به اين پست نمي باشيد.
مولف پيغام ها
JAMEEmalichi
کاربر جدید
کاربر جدید

--
27 خرداد 1403 03:17 ب.ظ

    با سلام و احترام

    با توجه به نیاز سازمان جهت ورود اطلاعات جامع تر و کامل تر در برگه های درخواست و انبار از فیلدهای خالی که در سازمان استفاده نمی شد، استفاده شد !

    تا فیلدهای مورد نیاز ساخته شود.

    اکنون با توجه به حجم بالای ردیفهای درخواست و برگه های خروج نیاز دارم در قسمت اصلاح یکباره مواردی مانند عطف - ارجاع - پیگیری رخداد شرح لاتین مشخصات کالا سریال  شماره تحویل و نام تحویل قید گردد .

    با توجه به نیاز شرکت ، موارد را لطفا اعمال نمایید و یا فیلدهای مشترکی جهت درخواست و برگه های ورود و خروج اعمال نمایید تا نیاز مجموعه برآورده گردد.

    چنانچه راهکار بهتری دارید سپاسگزار می شوم راهنمایی فرمایید .

    موارد مورد نیاز شامل : شماره قرارداد - شماره سفارش - رسید تحویل هر ردیف (هر نفر)کد مشتری و نام مشتری ( فیلد تحویل که از تفضیل بخواند گذاشته شد).

    پیش تر از همکاری و توجه شما عزیزان کمال تشکر را داریم.

    JAMEEmalichi
    کاربر جدید
    کاربر جدید

    --
    27 خرداد 1403 03:18 ب.ظ
    اصلاح یکباره و زیر گروه های قابل اصلاح
    JAMEEmalichi
    کاربر جدید
    کاربر جدید

    --
    12 تیر 1403 10:49 ق.ظ

    با سلام و احترام 

    با توجه به درخواست قبل جهت امکان اصلاح یکباره در برگه درخواست و افزودن مواردی که اینجانب بسته به نیاز سازمان از فیلدهای موجود اضافه کرده ام تصویری اضافه گردید تا مشکل را گویا تر توضیح دهد خواهشمند است با توجه به ضرورت مورد نسبت به حل مشکل هرچه سریعتر ما را یاری فرمایید با سپاس

    در برگه خروج به جای شماره پیگیری شماره عطف استفاده شده که حتی اگر امکان آن در اکسل فراهم شود آیتم رسید تحویل فقط برای برگه خروج کاربردی است که از شرح دیگری استفاده نموده ام و فقط با امکان اصلاح یکباره امکان حل مشکل وجود خواهد داشت

    پیش تر از همکاری شما کمال تشکر را داریم.

    پيوست ها
    روزبه
    کاربر با تجربه
    کاربر با تجربه

    --
    17 تیر 1403 08:28 ق.ظ
    با سلام،

    ممنون از ارائه اطلاعات تکمیلی، ابزار اصلاح یکباره ابزاری پیچیده در نرم افزار آماده نوسا بوده که بنا به نیاز برای فیلد های اصلی انواع رخداد ها در عموم نرم افزارها پیاده سازی شده، اضافه کردن قابلیت استفاده از این ابزار برای فیلدهایی که ابزار در آن استفاده عام ندارد زمان بر می‌باشد، از آنجا که این گونه درخواست نیاز عام مشتریان نمی باشد، با توجه به زمان مورد نیاز و پیچیدگی پیاده سازی آن، درخواست شما در حال حاضر در دستور کار تیم تولید قرار ندارد، در صورتی که برخی از فیلدهای درخواستی به مرور زمان مورد نیاز عموم تشخیص داده شود و قابلیت پیاده سازی قابلیت های درخواستی موجود باشد، برخی از موارد موجود درخواست شما در نسخ های آتی ممکن است در دسترس قرار گیرد.

    با ارادت
    JAMEEmalichi
    کاربر جدید
    کاربر جدید

    --
    19 تیر 1403 03:29 ب.ظ

    درود و ادب 

    با توجه به نیاز شرکت خواهشمند است چنانچه لازم هست هزینه اعمال موارد را بفرمایید ولی برای پاتیس انجام گیردد.

     در صورت نیاز می توانید با شماره موبایل ( مدیریت مالی مجموعه خانم شیما آریا ) تماس داشته باشید.

     شرکت نسبت به پرداخت سفارشی سازی مشکلی ندارد . با سپاس

    شما مجاز به پاسخ به اين پست نمي باشيد.