چنانچه در هریک از مراحل نصب یا کاربری نرم‌افزارها به مشکلی برخورد کرده‌اید یا هر سوال، اشکال یا ابهامی در این زمینه دارید، می‌توانید پاسخ خود را ابتدا در مطالب موجود جستجو و در صورت لزوم به عنوان یک مبحث جدید مطرح کنید، تا کارشناسان پشتیبانی به آن پاسخ دهند.

به منظور ثبت سوال جدید و یا پاسخ به موضوعات موجود، ابتدا می بایست از طریق صفحه مربوطه به سامانه وارد شوید. چنانچه نام کاربری دریافت نکرده اید، به صورت رایگان و از طریق صفحه مربوطه، ابتدا در سامانه ثبت نام نمایید.

قبليقبلي Go to previous topic
بعديبعدي Go to next topic
آخرين ارسال 26 مرداد 1402 03:03 ب.ظ توسط 09137752735
چاپ پشت و روی چند سند (برای مسئولیت اجتماعیکمک به محیط زیست و کاهش هزینه‌ها و حجم بایگانی)
�4 پاسخ
مرتب:
شما مجاز به پاسخ به اين پست نمي باشيد.
مولف پيغام ها
09137752735
کاربر
کاربر

--
21 مرداد 1402 02:20 ب.ظ

    سلام و درود
    هنگام چاپ پشت و روی چند سند حسابداری اگر تعداد صفحات سند فرد باشد، سند حسابداری بعدی، پشت آخرین صفحه‌ی سند قبل چاب می‌شود. چون هر روکش سند باید به مدارک مثبته خودش پیوست شود این امر مشکل آفرین است و باید هر سندها را یکی یکی چاپ کرد که سخت و زمان‌بر است. در واقع باید گزینه‌ای وجود داشته باشد که هر چاپ سند حسابداری جدید از برگه‌ی جداگانه (یک برگه‌ی جدید) شروع شود. این موضوع با "هر سند در یک صفحه جداگانه چاپ شود" کاملا متفاوت است.
    خواهش می‌کنم برای کمک به محیط زیست و کاهش هزینه‌های شرکت و کاهش حجم بایگانی و با توجه به مسئولیت اجتماعی شرکت نوسا توجه ویژه‌ای نسبت به این امر بفرمایید.

    سپاس بی‌کران

    momeni
    کاربر ارشد
    کاربر ارشد

    --
    21 مرداد 1402 03:25 ب.ظ
    سلام

    سندهایی که به صورت متوالی چاپ می‌شوند، مستقل از اینکه هر کدام قرار باشد از یک صفحه جدید جاپ شوند یا خیر، به صورت یک job به چاپگر متنقل می‌شوند. از طرف دیگر چاپ در دو سمت کاغذ از ویژگی‌‎های چاپگر است و سیستم از تنظیم مزبور بی‌اطلاع است. به همین دلیل چاپگر صفحات یک job را به صورت کلی تحت تاثیر شیوه‌ی چاپ در دو سمت کاغذ قرار می‌‎دهد و همین وضعیتی که فرمودید پیش می‌آید. تنها روشی که برای ما باقی می‌ماند این است که یک تنظیم (عجیب) اعمال کنیم و آن اینکه در انتهای سندها (و برگه‌ها و سایر گزارشاتی که موضوعات در آنها به صورت متوالی چاپ می‌شوند) یی که تعداد صفحات فرد دارند، یک صفحه‌ی خالی چاپ کنیم. مطمئن نیستم که اینکار در سیستم شدنی باشد + مطمئن نیستم که مشکل تک job بودن را به صورت کامل مرتفع نماید (مثلا چاپگر صفحه‌ی خالی در چاپ دوطرفه به صورت صحیح پردازش نماید).
    از آنجا که قاعدتا بیشتر سندها قاعدتا باید تک صفحه‌ای باشند - شاید بهتر باشد از امکانات چاپ جداگانه‌ی صفحات زوج و فرد استفاده نمایید. ابتدا صفحات فرد همه‌ی اسناد مورد نظر را چاپ کنید و در ادامه فقط برای سندهایی که بیش از یک صفحه دارند کاغذ حاوی صفحه یا صفحات فرد را دوباره feed کنید و صفحات زوج را چاپ نمایید.

    ارادت
    09137752735
    کاربر
    کاربر

    --
    22 مرداد 1402 01:14 ب.ظ
    خیلی ممنونم از محبت شما
    به نظرم راه حل (عجیب) ی که پیشنهاد دادید خیلی هم خوب هست. حتما امتحان کنید. ما هم از بتا بودن استقبال می‌کنیم. ضمن اینکه اتفاقا خیلی از سندها بیش از یک صفحه هستند.
    و اینکه آیا امکان پذیر است که سندهای پشت سر هم را به چند job تقسیم و بعد به چاپگر ارسال کنید. مثلا هر جا تعداد صفحات یک سند فرد بود (در نتیجه صفحه اول سند دیگری باید پشت آن چاپ شود) سیستم تا آنجا را به عنوان یک job در نظر بگیرد و از صفحه‌ی بعد به عنوان یک job دیگر برای چاپگر ارسال کند.
    momeni
    کاربر ارشد
    کاربر ارشد

    --
    22 مرداد 1402 01:56 ب.ظ
    سلام

    تفکیک job و انجام عملیات چاپ گزارش یا سند در دو لایه‌ی مختلف انجام می‌شوند و به صورتی که فرمودید میسر نیست. در مورد صفحه‌ی خالی کار خواهیم کرد.
    09137752735
    کاربر
    کاربر

    --
    26 مرداد 1402 03:03 ب.ظ

    سپاس بی‌کران. خیلی خیلی ممنونم.

    شما مجاز به پاسخ به اين پست نمي باشيد.