چنانچه در هریک از مراحل نصب یا کاربری نرم‌افزارها به مشکلی برخورد کرده‌اید یا هر سوال، اشکال یا ابهامی در این زمینه دارید، می‌توانید پاسخ خود را ابتدا در مطالب موجود جستجو و در صورت لزوم به عنوان یک مبحث جدید مطرح کنید، تا کارشناسان پشتیبانی به آن پاسخ دهند.

به منظور ثبت سوال جدید و یا پاسخ به موضوعات موجود، ابتدا می بایست از طریق صفحه مربوطه به سامانه وارد شوید. چنانچه نام کاربری دریافت نکرده اید، به صورت رایگان و از طریق صفحه مربوطه، ابتدا در سامانه ثبت نام نمایید.

قبليقبلي Go to previous topic
بعديبعدي Go to next topic
آخرين ارسال 09 مرداد 1402 10:53 ق.ظ توسط 09137752735
تنظیمات نسخه ادمین
�3 پاسخ
مرتب:
شما مجاز به پاسخ به اين پست نمي باشيد.
مولف پيغام ها
09137752735
کاربر
کاربر

--
09 مرداد 1402 09:28 ق.ظ

    هر روز چندین بار نیاز دارم که فهرست کاربران را از سرور نگاه کنم و کاربرانی که مدت بیشتری از آخرین زمان استفاده آنها گذشته را حذف کنم. هر بار و هر بار باید عرض ستون‌‌ها را کم کنم تا آخرین زمان استفاده هر کاربر را ببینم. لطفا یا امکان تنظیم فرم نمایش در برنامه ادمین را به ما بدهید، یا عرض پیش‌فرض ستون‌ها را کم کنید و یا آخرین زمان استفاده را در ستون‌های نخست قرار دهید.

    سپاس‌گزارم

    m.nikkhah
    کاربر با تجربه
    کاربر با تجربه

    --
    09 مرداد 1402 09:57 ق.ظ

    با سلام و عرض ادب

    در نسخه های جدید نرم افزار مالی نوسا دسترسی به فهرست کاربران علاوه بر نرم افزار Admin  از طریق Client نیز قابل دسترسی است.

    برای رفع نیاز شما می توانید در زمانی که مشابه شکل زیر فهرست کاربران را احضار کردید در هر قسمت کادر آبی رنگ دبل کلیک کنید.

    پنجره فهرست کاربران مشابه شکل زیر MaxiMize شده و تمامی اطلاعات لازم برای مدیریت کاربران در اختیار شماست.

    همچنین در آخرین نسخه نرم افزار مالی شرکت نوسا فهرست کاربران به ترتیب آخرین زمان استفاده از سرور(صعودی) نمایش داده می شوند.(کادر قرمز رنگ)

    پيوست ها
    momeni
    کاربر ارشد
    کاربر ارشد

    --
    09 مرداد 1402 10:00 ق.ظ
    سلام

    1. در Admin در تنظیمات سرور، می‌توانید تعیین کنید که اتصال کاربران بدون فعالیت با گذشت زمان قطع شود. البته طبیعی که فقط زمانی نیاز به قطع کاربران دارید که تعداد کاربران سیستم به حداکثر رسیده باشد وگرنه وجود اتصال کاربران بدون فعالیت مشکلی ایجاد نمی‌کند.

    2. فهرست کاربران یک پایگاه اطلاعاتی از خود Client هم قابل احضار است (سیستم / مدیریت (Admin)) و نیازی به کار با رایانه‌ی سرور و اجرای برنامه‌ی Admin نخواهید داشت.

    3. فهرست کاربران، هم در Admin و هم در Client قابل تغییر اندازه است و مثلا می‌توانید یکباره آنرا Maximize کنید تا نیازی به تغییر عرض ستون‌ها (یا مثلا Scroll افقی) نداشته باشید.

    ارادت
    09137752735
    کاربر
    کاربر

    --
    09 مرداد 1402 10:53 ق.ظ

    با سلام و درود فراوان و عرض ادب و احترام

    از پاسخ صمیمانه و مفصل و عالی شما بسیار سپاسگزارم.

    اما چند نکته:
    1. برای دیدن فهرست کاربران سرور در کلاینت، اول باید بتوانیم به یکی از سیستم‌ها با دسترسی ورود اطلاعات وارد شویم که خیلی وقت‌ها تمام ظرفیت تکمیل است.

    2. در کلاینت فقط امکان دیدن کاربران همان پایگاه اطلاعاتی وجود دارد در حالی که ممکن است کاربری در پایگاه دیگری دسترسی را بیهوده اشغال کرده باشد.

    3. در سیستم شما در حالت ماکسیمایز تمام ستون‌ها نمایش داده می‌شود ولی در سیستم بنده در این حالت هم عرض ستون‌ها زیاد است و همه ستون‌ها پیدا نیست. در نتیجه برای دیدن همزمان نام کاربر و آخرین زمان استفاده باید عرض ستون‌ها را کم کنم. (به نظرم اگر قرار است ترتیب ستون‌ها بر اساس اولویت باشد ستون آخرین زمان استفاده باید جلوتر باشد که بدون ماکسیمایز شدن هم پیدا باشد)

    4. اینکه فهرست به ترتیب آخرین زمان استفاده است بسیار عالی است. اما برای حذف کاربر فقط نمی‌توان به همین مورد بسنده کرد. کاربرانی هستند که همیشه باید دسترسی کامل داشته باشند و...

    5. تغییر اندازه فهرست کاربران در ادمین را بلد نیستم و با پشتیبانی که تماس گرفتم گفتند امکان‌پذیر نیست. (فهرست کاربران کلاینت چنان‌‌که در مورد 1 و 2 عرض کردم راهگشا نیست).

    6. قطع خودکار اتصال کاربر بدون فعالیت بسیار خوب است اما کافی نیست.

    7. زمانی که کاربری مدت زیادی از سیستم استفاده نکند یا به دلایل دیگر ارتباط او با سیستم قطع شود، یوزر او اشغال می‌ماند و حتی اگر دوباره وارد سیستم شود دوبار کاربر اشغال می‌کند.(جالب اینکه نام او هم دوبار در لیست نمایش داده می‌شود) این اشکال باعث می‌شود نیاز به بررسی و حذف *دستی* کاربران اضافه باشد. (باز چون برخی کابران باید همیشه دسترسی داشته باشند؛ حتی در صورتی که مدتی استفاده نکنند، حذف خودکار اینجا پاسخگو نیست)
    باز هم بی‌نهایت سپاسگزارم

    شما مجاز به پاسخ به اين پست نمي باشيد.