چنانچه در هریک از مراحل نصب یا کاربری نرم‌افزارها به مشکلی برخورد کرده‌اید یا هر سوال، اشکال یا ابهامی در این زمینه دارید، می‌توانید پاسخ خود را ابتدا در مطالب موجود جستجو و در صورت لزوم به عنوان یک مبحث جدید مطرح کنید، تا کارشناسان پشتیبانی به آن پاسخ دهند.

به منظور ثبت سوال جدید و یا پاسخ به موضوعات موجود، ابتدا می بایست از طریق صفحه مربوطه به سامانه وارد شوید. چنانچه نام کاربری دریافت نکرده اید، به صورت رایگان و از طریق صفحه مربوطه، ابتدا در سامانه ثبت نام نمایید.

قبليقبلي Go to previous topic
بعديبعدي Go to next topic
آخرين ارسال 09 مرداد 1402 10:01 ق.ظ توسط momeni
تنظیمات نرم‌افزار ادمین
�1 پاسخ
مرتب:
شما مجاز به پاسخ به اين پست نمي باشيد.
مولف پيغام ها
09137752735
کاربر
کاربر

--
09 مرداد 1402 09:40 ق.ظ

    هر روز چندین بار نیاز دارم که فهرست کاربران را از سرور نگاه کنم و کاربرانی که مدت بیشتری از آخرین زمان استفاده آنها گذشته را حذف کنم. هر بار و هر بار باید عرض ستون‌‌ها را کم کنم تا آخرین زمان استفاده هر کاربر را ببینم. لطفا یا امکان تنظیم فرم نمایش در برنامه ادمین را به ما بدهید، یا عرض پیش‌فرض ستون‌ها را کم کنید و یا آخرین زمان استفاده را در ستون‌های نخست قرار دهید.

    سپاس‌گزارم

    momeni
    کاربر ارشد
    کاربر ارشد

    --
    09 مرداد 1402 10:01 ق.ظ
    سلام

    1. در Admin در تنظیمات سرور، می‌توانید تعیین کنید که اتصال کاربران بدون فعالیت با گذشت زمان قطع شود. البته طبیعی که فقط زمانی نیاز به قطع کاربران دارید که تعداد کاربران سیستم به حداکثر رسیده باشد وگرنه وجود اتصال کاربران بدون فعالیت مشکلی ایجاد نمی‌کند.

    2. فهرست کاربران یک پایگاه اطلاعاتی از خود Client هم قابل احضار است (سیستم / مدیریت (Admin)) و نیازی به کار با رایانه‌ی سرور و اجرای برنامه‌ی Admin نخواهید داشت.

    3. فهرست کاربران، هم در Admin و هم در Client قابل تغییر اندازه است و مثلا می‌توانید یکباره آنرا Maximize کنید تا نیازی به تغییر عرض ستون‌ها (یا مثلا Scroll افقی) نداشته باشید.

    ارادت
    شما مجاز به پاسخ به اين پست نمي باشيد.