چنانچه در هریک از مراحل نصب یا کاربری نرم‌افزارها به مشکلی برخورد کرده‌اید یا هر سوال، اشکال یا ابهامی در این زمینه دارید، می‌توانید پاسخ خود را ابتدا در مطالب موجود جستجو و در صورت لزوم به عنوان یک مبحث جدید مطرح کنید، تا کارشناسان پشتیبانی به آن پاسخ دهند.

به منظور ثبت سوال جدید و یا پاسخ به موضوعات موجود، ابتدا می بایست از طریق صفحه مربوطه به سامانه وارد شوید. چنانچه نام کاربری دریافت نکرده اید، به صورت رایگان و از طریق صفحه مربوطه، ابتدا در سامانه ثبت نام نمایید.

قبليقبلي Go to previous topic
بعديبعدي Go to next topic
آخرين ارسال 15 تیر 1401 05:38 ب.ظ توسط momeni
تعیین طرف حساب انبار
�3 پاسخ
مرتب:
شما مجاز به پاسخ به اين پست نمي باشيد.
مولف پيغام ها
Zagros
کاربر جدید
کاربر جدید

--
15 تیر 1401 09:19 ق.ظ

    با سلام

    در این شرکت در شهرهای مختلف انبارهای کترینگ داریم که این انبارها هر روز برای هر پرواز از انبار کالا خارج می کنند در پایان روز حدود 40 برگه خروج و 1500 رخداد مصرف انبار ایجاد می شود اگر این رخداد در مراکزی مانند اداری و پشبیانی مصرف شود باید به هزینه غذای پرسنل بسته شود و اگر در مراکز دیگر باشد به هزینه های کترینگ آن شهر بسته می شود چون این برگه ها احتیاج به ریالی کردن ندارند حسابداران انباربا توجه به کار زیادشان ، اصولا هر زمان که احتیاج به عملیاتی کردن باشد سراغ این برگه ها می روند و حال شما فرض کنید در پایان سال ما با انبوهی از برگه مواجه هستیم که طرف حساب ندارند و چون کاربران تعدادی دسترسی به تعیین طرف حساب اختصاصی ندارند نمی توانند همزمان با خروج طرف حساب را تعیین کنند و یا ما بتوانیم لیستی از رخداد داشته باشیم که به یکباره از سیستم بخواهیم برای این رخدادها یک حساب خاص تعیین کند

      باور بفرمایید ما چندین روز باید وقت صرف کنیم تا تعیین طرف حساب انجام دهیم از شما خواهش می کنم راهکاری برای این موضوع در نظر بگیرید همه همکاران در این شرکت بسیار از نرم افزار شما راضی هستند و تا امروز تمامی نیازهای انبارهای عمومی این شرکت را برطرف کرده است مخصوصا از زمانی که گزارشات محوری انبار اضافه شده است بسیار شاهکار و عالی شده است.

     

     از همکاری شما بسیار سپاسگذاریم

     

    momeni
    کاربر ارشد
    کاربر ارشد

    --
    15 تیر 1401 01:30 ب.ظ
    سلام

    ممنون از لطف شما

    این موضوع پیش از این هم مورد بررسی واقع شده است. چند بار برای اجرای آن تلاش کردیم و موفق نشدیم. با اینکه موضوع، با توجه به یک کاربرد، به نظر نمی‌رسد کار دشواری باشد اما در حالت کلی با توجه به انواع حالت‌های طرف حساب (اختصاصی، عمومی، آزاد) و انواع رخدادها با برگه‌ها و قوانینی که باید به آنها رجوع کنیم و انواع عملیاتی که ممکن است با برگه‌ها در حال انجام باشد، وضعیت بسیار پیچیده و در هم تنیده است. حتما تایید می‌فرمایید که علاقه‌ی ما برای ایجاد امکانات مفید در سیستم و توانایی همکاران ما در پیاده‌سازی آن امکانات نیاز به توجیه بیشتر و اثبات ندارد. با این همه این موضوع را در فهرست کارهای باز باقی گذاشته‌ایم - اگر عمری بود و راه‌حل جادویی جدیدی به نظرمان رسید حتما در اجرای آن تلاش خواهیم کرد.

    ارادت
    Zagros
    کاربر جدید
    کاربر جدید

    --
    15 تیر 1401 05:04 ب.ظ

    تشکر بابت پاسخگویی شما

    البته بنده در جایگاهی نیستم که بتوانم نظری بدهم ولی با توجه به تجربه خودم در شرکت های تولیدی و بازرگانی و کار زیاد با نرم افزار شما

    آیا امکان پذیر نیست که فقط طرف حساب اختصاصی را بتوان تعیین کرد و هر رخدادی که در لیست آورده میشود نوع طرف آن به اختصاصی تغییر پیدا کند و هر حساب و تفصیلی که از کاربر دریافت می شود (یا تفصیلی مرکز سطر) به عنوان طرف حساب در نظر گرفته شود چون بیشترین کاربرد یکباره تعیین حساب در نوع برگه های خروج است که طبیعتا طرف آزاد ندارند و اکثرا یا برای بهای تمام شده یا کار در جریان و یا هزینه ها نیاز دارند طرف حساب یکباره بزنند که در این حالت اگر اختصاصی جایگزین عمومی شود مشکلی پیش نمی آید.

    باز هم پوزش بنده بابت ارائه راه حل پذیرا باشید یقین دارم که شما بهترین و کاملترین راه حل را در سیستم قرار خواهید داد بدلیل فشار بسیار زیاد کار برای بستن حسابهای پایان سال مجبور به ارائه راهکار شدم  تا شاید سال آینده این فشار کاری کمتر شود.

    با تشکر و احترام

    momeni
    کاربر ارشد
    کاربر ارشد

    --
    15 تیر 1401 05:38 ب.ظ
    سلام مجدد

    ممنون از پیشنهاد شما.

    همین راه حل، با اینکه بسیار دور از جامعیت است و مثلا استفاده از قوانین طرف حساب مبتنی بر الگوهای عملیات مالی کالاها را پشتیبانی نمی‌‎کند، دشواری‌های خودش را دارد. در همانجایی که مورد اشاره‌ی شما است، همین الآن، امکان درج یکباره‌ی بهای رخدادهای انبار را داریم. این مثل آن نیست. طرف حساب اختصاصی صرفا یک اصلاح در رخداد انبار نیست. بلکه به معنی درج یک سطر جدید یا اصلاح یک سطر از قبل موجود در سند انبار است (با اینکه در برگه‌ی انبار به صورت طرف حساب رخداد دیده می‌شود).در ضمن اگر برگه از قبل طرف حساب عمومی داشته باشد، تغییر طرف حساب سطرهای آن به اختصاصی باید منجر به حذف آن طرف حساب نیز بشود. این یعنی عملیات درج، اصلاح یا حذف سطر از سند انبار در حین کار با فهرستی از برخی از سطرهای برگه‌ی انبار. اگر میسر بود حتما پیش از این آنرا پیاده‌سازی کرده بودیم.

    به هر حال همانطور که عرض کردم انشالله راه‌حل مناسب را خواهیم یافت و مشکل را (تا تیر سال بعد) حل خواهیم کرد.

    ارادت فراوان
    شما مجاز به پاسخ به اين پست نمي باشيد.