چنانچه در هریک از مراحل نصب یا کاربری نرم‌افزارها به مشکلی برخورد کرده‌اید یا هر سوال، اشکال یا ابهامی در این زمینه دارید، می‌توانید پاسخ خود را ابتدا در مطالب موجود جستجو و در صورت لزوم به عنوان یک مبحث جدید مطرح کنید، تا کارشناسان پشتیبانی به آن پاسخ دهند.

به منظور ثبت سوال جدید و یا پاسخ به موضوعات موجود، ابتدا می بایست از طریق صفحه مربوطه به سامانه وارد شوید. چنانچه نام کاربری دریافت نکرده اید، به صورت رایگان و از طریق صفحه مربوطه، ابتدا در سامانه ثبت نام نمایید.

قبليقبلي Go to previous topic
بعديبعدي Go to next topic
آخرين ارسال 11 مرداد 1401 04:28 ب.ظ توسط روزبه
درخواست های انبار
�3 پاسخ
مرتب:
شما مجاز به پاسخ به اين پست نمي باشيد.
مولف پيغام ها
Asemane.Co
کاربر جدید
کاربر جدید

--
16 خرداد 1401 10:16 ق.ظ

    سلام

    در سال گذشته نرم افزار انبار نوسا در این شرکت اجرایی شد و  شمارش کالاها در برگه های انبارگردانی ثبت گردید ما از نیمه دوم اسفند هر روز گروه خاصی از کالاها را شمارش میکردیم حدود 40 برگه شمارش داشتیم (متاسفانه همکاران بنده در بعضی برگه ها کالاهای اشتباهی را  اضافه کرده بودند) زمانی که می خواستیم گزارش بگیریم که یک کالا در چه برگه شمارشی ثبت شده است و شمارش گردیده نمی توانستیم و مجبور بودیم تمامی برگه ها را چک کنیم و یا از تمامی  برگه های شمارش بصورت یکجا گزارش بگیرم تا بتوانیم پیگیری کنیم شمارش چه کالاهایی ثبت نشده بسیار کار سخت بود 

    1- آیا می توان به سیستم گزارشی اضافه کرد که یک کالا در چه برگه شمارشی بکار رفته است ؟

    2- گزارش که کدام کالاها شمارش نشده است؟

    و درخواست بعدی در برگه های هزینه 

    3 - ما در شرح عمومی برگه هزینه شماره صورت تنخواه و یا توضیحاتی از فاکتور فروشنده را ثبت می کنیم ولی در قوانین حساب و طرف حساب نمی توانیم از شرح عمومی استفاده کنیم در نرم افزار فروش هم نمی توان در قوانین از شرح عمومی برگه  استفاده کرد

    و درخواست نهایی

    4- همکاران بنده در قسمت های مختلف برگه هزینه ثبت می کنند در زمان جستجو افراد حقیقی و حقوقی ممکنه شخص مورد نظر یافت نشود (اشتباها با نام متفاوت ) و مجدد شخص با شناسه یا کد ملی تکراری تعریف می شود و چون  در دفتر تلفن و نشانی می بایست حتما مشخصات فرد ایجاد شود و شناسه ملی یا شماره ملی حتما باید وارد گردد اگر بتوان در لحظه ایجاد در فیلدهای مزبور کنترل انجام شود که شناسه ملی یا کد ملی تکراری است بسیار راهگشا است 

     

    momeni
    کاربر ارشد
    کاربر ارشد

    --
    16 خرداد 1401 12:08 ب.ظ
    سلام

    مورد 1 پیشنهاد خوبی است و حتما روی آن کار خواهیم کرد - مثلا به عنوان اطلاع اضافه در مشخصات کالا. اما ممکن است خیلی مفید نباشد (چون برای تک تک کالاها باید به آن پرداخته شود - ضمن اینکه کالاهای تکراری در برگه‌های شمارش با توجه به انبار، بچ و مرجع شناسایی ویژه اصولا معقول است).

    در مورد 2 متاسفانه نمی‌توانیم کمکی انجام دهیم. اصول کار با برگه‌های شمارش انتقال مقادیر شمارش شده از تگ‌های انبارگردانی است. موارد شمارش نشده یا تگ‌های پیاده نشده باید در این مورد بررسی شوند - نه اینکه کدام کالاها در برگه‌های شمارش نیامده‌اند. ضمن اینکه انبار، بچ و مرجع شناسایی ویژه هم در این زمینه مهم است.

    مورد 3 هم پیشنهاد خوبی است البته احتمالا منظور استفاده از شرح عمومی برگه در «شرح»های قابل تعریف در سایر موارد است. حتما روی آن کار خواهیم کرد.

    مورد 4 یک داستان قدیمی است که متاسفانه روشی که جامع باشد و برای همه‌ی کاربران نیز قابل استفاده باشد نیافتیم. برای بسیاری از کاربران ما، برخلاف شما، درج شناسه یا شماره‌ی ملی اجباری نیست. برای گروه دیگری نیز درج تکراری آنها اجتناب‌ناپذیر است - مثلا یک مشتری که نشانی‌های تحویل متعددی دارد به صورت تکراری و با کدها و شناسه‌های مشابه تعریف می‌شود. کنترل تکراری بودن از قضا کار ساده‌ای است و ما مثلا برای ترکیب نام خانوادگی یا نام شرکت و نام این کنترل را انجام داده‌ایم (که البته همان هم مشکلاتی برای برخی از کاربران به همراه داشته است) اما دشواری، در پیاده‌سازی این کنترل به شیوه‌ای است که مشکل جدیدی را بوجود نیاورد.

    از لطف شما و نکاتی که فرمودید ممنونم
    ارادت
    Asemane.Co
    کاربر جدید
    کاربر جدید

    --
    16 خرداد 1401 02:14 ب.ظ

    بابت پیگیری و پاسخگویی شما بسیار سپاسگذارم

    روزبه
    کاربر با تجربه
    کاربر با تجربه

    --
    11 مرداد 1401 04:28 ب.ظ

    با سلام،

     

    راهکارهای مناسب جهت پاسخگویی به بخشی از پیشنهادهای شما در نسخه 11.02 پیاده سازی گردیده‌اند. لطفا جهت کسب اطلاعات بیشتر به لینک امکانات نسخه 11.02 مراجعه فرمایید.

     

    با ارادت

    شما مجاز به پاسخ به اين پست نمي باشيد.