چنانچه در هریک از مراحل نصب یا کاربری نرم‌افزارها به مشکلی برخورد کرده‌اید یا هر سوال، اشکال یا ابهامی در این زمینه دارید، می‌توانید پاسخ خود را ابتدا در مطالب موجود جستجو و در صورت لزوم به عنوان یک مبحث جدید مطرح کنید، تا کارشناسان پشتیبانی به آن پاسخ دهند.

به منظور ثبت سوال جدید و یا پاسخ به موضوعات موجود، ابتدا می بایست از طریق صفحه مربوطه به سامانه وارد شوید. چنانچه نام کاربری دریافت نکرده اید، به صورت رایگان و از طریق صفحه مربوطه، ابتدا در سامانه ثبت نام نمایید.

قبليقبلي Go to previous topic
بعديبعدي Go to next topic
آخرين ارسال 05 اسفند 1400 11:37 ق.ظ توسط momeni
تخصیص تفصیلی 2 به مدرک
�1 پاسخ
مرتب:
شما مجاز به پاسخ به اين پست نمي باشيد.
مولف پيغام ها
hosein.mirjalili
کاربر
کاربر

--
05 اسفند 1400 11:15 ق.ظ

    با سلام

    در شرکتی با توجه به حجم زیاد اسناد دریافتنی و پروژه های در حال ساخت زیاد , نیاز به تخصیص حداقل دو تفصیلی جهت مدرک می باشد.

    لطفا راهنمایی نمایید.

    ممنون

    momeni
    کاربر ارشد
    کاربر ارشد

    --
    05 اسفند 1400 11:37 ق.ظ
    سلام

    در حال حاضر تفصیلی مدرک فقط برای مشخص کردن طرف حساب پیش‌بینی شده است. اینکه "بابت" هم با تفصیلی معلوم و مربوط شود، البته، رویه‌ی غیرمنطقی‌‍ای نیست اما متاسفانه محدودیت ساختاری جدی در این زمینه داریم و به همین دلیل با کمال تاسف اجرای خواسته‌ی شما میسر نیست. البته همانطور که می‌دانید آنچه واقعا مدرک را توصیف می‌کند، نه تفصیلی مندرج برای مدرک بلکه تفصیلی‌ای است که در سند دریافت و پرداخت (به صورت دستی یا با روال) درج شده است. در آنجه محدودیتی برای تعیین بابت در یکی از تفصیلی‌ها وجود ندارد.

    ارادت
    شما مجاز به پاسخ به اين پست نمي باشيد.