چنانچه در هریک از مراحل نصب یا کاربری نرم‌افزارها به مشکلی برخورد کرده‌اید یا هر سوال، اشکال یا ابهامی در این زمینه دارید، می‌توانید پاسخ خود را ابتدا در مطالب موجود جستجو و در صورت لزوم به عنوان یک مبحث جدید مطرح کنید، تا کارشناسان پشتیبانی به آن پاسخ دهند.

به منظور ثبت سوال جدید و یا پاسخ به موضوعات موجود، ابتدا می بایست از طریق صفحه مربوطه به سامانه وارد شوید. چنانچه نام کاربری دریافت نکرده اید، به صورت رایگان و از طریق صفحه مربوطه، ابتدا در سامانه ثبت نام نمایید.

قبليقبلي Go to previous topic
بعديبعدي Go to next topic
آخرين ارسال 25 دی 1400 10:24 ق.ظ توسط momeni
گزارش محوری
�4 پاسخ
مرتب:
شما مجاز به پاسخ به اين پست نمي باشيد.
مولف پيغام ها
p.asadzadeh
کاربر
کاربر

--
13 دی 1400 10:14 ق.ظ

    باسلام و احترام

    با تشکر بابت امکانات بسیار کاربردی و مفید گزارشهای محوری

    برای کالا از 3 واحد شامل واحد اصلی متر و واحد فرعی کیلوگرم و واحدخاص کیلوگرم استاندارد استفاده میشود.

    در جدول محوری و نمودار محوری با استفاده از مقدار فرعی و مقدار برحسب واحد خاص در فیلدهای سرجمع، وزن واقعی تولید و استاندارد تولید مقایسه شده است اما در نمودار شاخص عملکرد مقدار فرعی وجود ندارد که بتوان اختلاف این دو عدد را در نمودار  مشاهده کرد. آیا امکان اضافه شدن مقدار فرعی به نمودار شاخص عملکرد وجود دارد؟

    p.asadzadeh
    کاربر
    کاربر

    --
    13 دی 1400 10:29 ق.ظ
    موضوع دوم در گزارش محوری
    در جدول محوری میتوان تعداد یک فیلد را داشت که بسیار کاربردی است مثلا در این شرکت تعداد بارگیری، تعویض قالب، فاکتور و ... در جدول محوری ایجاد شده آیا امکان دارد در نمودار محوری و نمودار شاخص عملکرد هم تعداد اضافه گردد؟

    باتشکر
    momeni
    کاربر ارشد
    کاربر ارشد

    --
    13 دی 1400 12:04 ب.ظ
    سلام

    ممنون از لطف شما

    متغیرهای قابل استفاده در شاخص‌های عملکرد فقط مبتنی بر فیلدهایی قابل تعریف هستند که حالت "یکی از اجزاء" داشته باشند. وجود این فیلدها از ماهیت گزارش‌هایی که گزارش جامع مالی مبتنی بر آنها تهیه شده است تبعیت می‌کنند. از آنجا که یکی از اجزاء مقدار فرعی در این گزارش‌های مبنا تعریف نشده است (با توجه به اینکه مقدار فرعی اصولا قابل سرجمع نیست) به همین دلیل در شاخص عملکرد هم قابل استفاده نبوده است.

    عملگر تعداد در جدول محوری فقط در گزارش‌های "غیرجامع" قابل استفاده است (همان گزارش‌هایی که از قبل در سیستم وجود داشته‌اند و صرفا استفاده از جدول محوری را بعدا برای آنها میسر ساخته‌ایم). شاخص عملکرد فقط در گزارش‌های جامع قابل استفاده است.

    ارادت
    p.asadzadeh
    کاربر
    کاربر

    --
    23 دی 1400 12:17 ب.ظ

    با سلام و احترام

    در مورد سوال اول بابت اینکه چند واحد خاص را بتوان با هم مقایسه کرد، آیا امکان دارد در تدوین یک مولفه در قسمت رخداد گزینه انتخاب واحد خاص هم وجود داشته باشد؟

     

    با تشکر

    momeni
    کاربر ارشد
    کاربر ارشد

    --
    25 دی 1400 10:24 ق.ظ
    سلام

    گزینه "انتخاب واحد خاص" در محاوره‌ی ابتدایی گزارش وجود دارد. در حین تعریف ستون‌های گزارش محوری مقدار برحسب واحد خاص نیز در دسترس است. در تعریف متغیرهای شاخص عملکرد (که گفتیم فقط فیلدهای "یکی از اجزاء" را برای انتخاب داریم) یکی از اجزاء مقدار برحسب واحد خاص در اختیار هستند - البته فقط در صورتی محاسبه می‌شوند که گزارش را برای یک واحد خاص گرفته باشیم.

    ارادت
    شما مجاز به پاسخ به اين پست نمي باشيد.