چنانچه در هریک از مراحل نصب یا کاربری نرم‌افزارها به مشکلی برخورد کرده‌اید یا هر سوال، اشکال یا ابهامی در این زمینه دارید، می‌توانید پاسخ خود را ابتدا در مطالب موجود جستجو و در صورت لزوم به عنوان یک مبحث جدید مطرح کنید، تا کارشناسان پشتیبانی به آن پاسخ دهند.

به منظور ثبت سوال جدید و یا پاسخ به موضوعات موجود، ابتدا می بایست از طریق صفحه مربوطه به سامانه وارد شوید. چنانچه نام کاربری دریافت نکرده اید، به صورت رایگان و از طریق صفحه مربوطه، ابتدا در سامانه ثبت نام نمایید.

قبليقبلي Go to previous topic
بعديبعدي Go to next topic
آخرين ارسال 29 شهریور 1400 09:52 ق.ظ توسط momeni
ایجاد روال های دلخواه
�1 پاسخ
مرتب:
شما مجاز به پاسخ به اين پست نمي باشيد.
مولف پيغام ها
amin@ghaseminasab
کاربر جدید
کاربر جدید

--
28 شهریور 1400 09:03 ق.ظ

    با سلام

    با توجه به اینکه در بخش ها و شاخه های مختلف حسابداری، حسابداران گاها از ثبه های مرکب استفاده می کنند که این موضوع درصورتی ثبت دارای حساب و تفصیلی های مختلف باشد کمی مشکل است لذا استفاده ار زوال جهت ساده کردن مطلب می تواند کارگشای این موضوع باشد که در روال های موجود در نرم افزار امکان زدن ثبت های مرکب را ندارند و اینکه موقع زدن یک روال امکان درج شماره عطف یا ارجاع وجود ندارد بنظر می رسد با ایجاد ساختاری به مانند گزارش محوری در موضوع روال و باز بودن در ساخت روال این مهم امکانپذیر گردد لطفا دراین خصوص راهنمایی بفرمایید

    momeni
    کاربر ارشد
    کاربر ارشد

    --
    29 شهریور 1400 09:52 ق.ظ
    سلام

    در مورد شماره (و تاریخ) عطف و ارجاع حق با شما است. بررسی خواهیم کرد و اگر مشکل پیش‌بینی نشده‌ای وجود نداشته باشد آنها را به روال "دریافت و پرداخت" اضافه خواهیم کرد.

    در مورد ثبت مرکب تا حد امکان این موضوع در روال‌ها لحاظ شده است - ولی در وظیفه‌ی اصلی روال که دریافت یا پرداخت بوده است. با توجه به اینکه مبلغ طرف حساب توسط سیستم محاسبه می‌شود (و توجه به اینکه حالت‌های بسیار متنوعی از ثبت‌های عادی و مرکب نقدی و اعتباری و تبدیل عادی با تضمینی پیاده‌سازی شده‌اند) مرکب کردن ثبت‌های هر دو طرف به صورت تئوری غیرممکن است. طبیعی است که این مهم را در وظیفه‌ی اصلی روال پیاده کرده‌ایم. طرف حساب اصولا در روال اختیاری است و می‌توان از روال صرفا برای تنظیم رخدادهای اصلی استفاده کرد.

    مقایسه‌ی بخش‌های مختلف سیستم با یکدیگر و درخواست امکانات یک بخش در بخش دیگر اصولا کارساز نیست. به خصوص اگر این مقایسه بین امکاناتی باشد که هیچ ارتباط سیستمی و عملیاتی (و حتی ظاهری و تخیلی) با یکدیگر نداشته باشند.
    شما مجاز به پاسخ به اين پست نمي باشيد.