چنانچه در هریک از مراحل نصب یا کاربری نرم‌افزارها به مشکلی برخورد کرده‌اید یا هر سوال، اشکال یا ابهامی در این زمینه دارید، می‌توانید پاسخ خود را ابتدا در مطالب موجود جستجو و در صورت لزوم به عنوان یک مبحث جدید مطرح کنید، تا کارشناسان پشتیبانی به آن پاسخ دهند.

به منظور ثبت سوال جدید و یا پاسخ به موضوعات موجود، ابتدا می بایست از طریق صفحه مربوطه به سامانه وارد شوید. چنانچه نام کاربری دریافت نکرده اید، به صورت رایگان و از طریق صفحه مربوطه، ابتدا در سامانه ثبت نام نمایید.

قبليقبلي Go to previous topic
بعديبعدي Go to next topic
آخرين ارسال 04 مرداد 1400 07:57 ب.ظ توسط j-esfahani
کاربرگ تسویه
�5 پاسخ
مرتب:
شما مجاز به پاسخ به اين پست نمي باشيد.
مولف پيغام ها
j-esfahani
کاربر پیشرفته
کاربر پیشرفته

--
04 مرداد 1400 07:04 ب.ظ

    سلام

    در زمانیکه گزارش کاربرگ تسویه ، در شرایط فیلتر میشود ، پس تصویب گزارش ، در قسمت "فهرست رخدادهای تسویه" (سمت چپ) بدرستی شرایط اعمال میشود و مانده کل صحیح است اما در قسمت "فهرست شماره های کاربرگ تسویه" شرایط اعمال نمیشود و مانده کل اشتباه است.

    آیا این اتفاق طبیعی است یا خیر ؟

    j-esfahani
    کاربر پیشرفته
    کاربر پیشرفته

    --
    04 مرداد 1400 07:22 ب.ظ
    سوال دیگه :
    در قسمت "فهرست رخدادهای تسویه" (سمت چپ) ، مانده سطر نداریم ؟
    باید با شیفت جهت مانده سطر را پیدا کنیم ؟
    momeni
    کاربر ارشد
    کاربر ارشد

    --
    04 مرداد 1400 07:31 ب.ظ
    سلام

    خیر اشتباه نیست. چنین است: شما شرایط را تعریف می‌کنید و فهرست رخدادهای تسویه (همان سمت چپ) از این شرایط حاصل می‌شود. در این فهرست تعدادی شماره موکد تشخیص داده می‌شود - مثلا تعدادی شماره‌ی سررسید. آنچه در فهرست شماره‌های کاربرگ بازنمایی می‌شود همین شماره‌های استخراج شده از حاصل شرایط هستند. اما مبالغ متناظر با هر شماره حتما باید مستقل از شرایط باشند و همه‌ی رخدادها را شامل شوند. این کار بسیار دشواری بوده که به دقت در این کاربرگ انجام شده است. اگر جز این بود، وضعیت تسویه با تغییر شرایط متفاوت می‌شد که حتما نادرست بود. پس فهرست شماره‌ها از شرایط تاثیر می‌پذیرد ولی مبالغ متناظر با هر شما مستقل از شرایط بازنمایی می‌شود.
    j-esfahani
    کاربر پیشرفته
    کاربر پیشرفته

    --
    04 مرداد 1400 07:33 ب.ظ
    🙏🙏
    momeni
    کاربر ارشد
    کاربر ارشد

    --
    04 مرداد 1400 07:34 ب.ظ
    در پاسخ به قسط دوم پرسش؛ خودتان می‌فرمایید فهرست "رخداد" - پس مانده بی‌معنی است. هر رخداد یا بدهکار است یا بستانکار. آنچه با Shift و کلیدهای فلش بالا و پایین مشاهده می‌کنید مربوط به جمع سطرهای انتخاب شده است. اگر یک ستون مبلغ می‌خواهید در فرم کاربرگ از فیلدهای بدهکار مثبت یا بستانکار مثبت استفاده نمایید.
    j-esfahani
    کاربر پیشرفته
    کاربر پیشرفته

    --
    04 مرداد 1400 07:57 ب.ظ
    متوجه شدم 🙏🙏
    شما مجاز به پاسخ به اين پست نمي باشيد.