چنانچه در هریک از مراحل نصب یا کاربری نرم‌افزارها به مشکلی برخورد کرده‌اید یا هر سوال، اشکال یا ابهامی در این زمینه دارید، می‌توانید پاسخ خود را ابتدا در مطالب موجود جستجو و در صورت لزوم به عنوان یک مبحث جدید مطرح کنید، تا کارشناسان پشتیبانی به آن پاسخ دهند.

به منظور ثبت سوال جدید و یا پاسخ به موضوعات موجود، ابتدا می بایست از طریق صفحه مربوطه به سامانه وارد شوید. چنانچه نام کاربری دریافت نکرده اید، به صورت رایگان و از طریق صفحه مربوطه، ابتدا در سامانه ثبت نام نمایید.

قبليقبلي Go to previous topic
بعديبعدي Go to next topic
آخرين ارسال 15 فروردین 1400 09:22 ق.ظ توسط f.rabiezadeh
باز نشدن نرم افزار بدون پیش زمینه
�1 پاسخ
مرتب:
شما مجاز به پاسخ به اين پست نمي باشيد.
مولف پيغام ها
AHMADAGHA
کاربر جدید
کاربر جدید

--
14 فروردین 1400 04:29 ب.ظ

    تصویر ارور به پیوست میباشد 

    امداد کمک کنید اطلاعاتم رو لازم دارم 

    پيوست ها
    f.rabiezadeh
    کاربر با تجربه
    کاربر با تجربه

    --
    15 فروردین 1400 09:22 ق.ظ

    با عرض سلام و ادب

    لطفا با سرچ از منوی استارت وارد قسمت sql server configuration manager شوید و سپس وارد بخش sql server services شده و بر روی sql server(MSSQLSERVER) دوبار کلیک نمایید تا  پنجره تنظیمات مربوط به سرور نمایش داده شود.
    حال در قسمت log on گزینه Built-in account را انتخاب نموده و از منوی کشویی مربوطه، Local System را انتخاب نمایید. سپس سرور را Restart نمایید.
    ( در صورتی که سرور (MSSQLSERVER) را در این بخش نیافتید، مجددا اقدام به نصب SQL به‌صورت Default instance نمایید.)

     و همچنین در منوی استارت  Services را سرچ كنيد و زيرشاخه‌هاي آن‌را باز كنيد. در فهرست سرویس ها سطر مربوط به MS-SQL را انتخاب كنيد. با Right Click برروي اين سطر و انتخاب گزينه Properties از منوي ظاهر شده، در صفحه Logon گزينه‌اي براي انتخاب كاربر مناسب (يعني Local System account) وجود دارد. اعمال تغييرات نيازمند Stop و Start كردن سرويس است. تكمه‌هايي به همين منظور در صفحه General تعبيه شده‌اند. در نهايت پنجره را تصويب (OK) كنيد.
    برای توضیحات بیشتر، به صفحه Microsoft SQL Server مراجعه فرمایید.

    شما مجاز به پاسخ به اين پست نمي باشيد.