چنانچه در هریک از مراحل نصب یا کاربری نرم‌افزارها به مشکلی برخورد کرده‌اید یا هر سوال، اشکال یا ابهامی در این زمینه دارید، می‌توانید پاسخ خود را ابتدا در مطالب موجود جستجو و در صورت لزوم به عنوان یک مبحث جدید مطرح کنید، تا کارشناسان پشتیبانی به آن پاسخ دهند.

به منظور ثبت سوال جدید و یا پاسخ به موضوعات موجود، ابتدا می بایست از طریق صفحه مربوطه به سامانه وارد شوید. چنانچه نام کاربری دریافت نکرده اید، به صورت رایگان و از طریق صفحه مربوطه، ابتدا در سامانه ثبت نام نمایید.

قبليقبلي Go to previous topic
بعديبعدي Go to next topic
آخرين ارسال 16 تیر 1399 05:19 ب.ظ توسط molaei
متوسط مطالبات مشتریان
�2 پاسخ
مرتب:
شما مجاز به پاسخ به اين پست نمي باشيد.
مولف پيغام ها
p.asadzadeh
کاربر
کاربر

--
16 تیر 1399 02:38 ب.ظ

    با سلام 

    احتراما خواهشمند است راهنمایی بفرمایید برای بدست آوردن متوسط مطالبات مشتریان(براساس 12ماه سال) از چه گزارشی میتوان استفاده کرد؟

    به عنوان مثال: گزارشی که ستون اول نام تفصیلی ستون دوم مانده حساب تا پایان فروردین ماه ستون سوم مانده حساب تا پایان اردیبهشت ماه الی ستون سیزدهم مانده حساب تا پایان اسفند ماه

    momeni
    کاربر ارشد
    کاربر ارشد

    --
    16 تیر 1399 02:56 ب.ظ
    سلام

    همانطور که می‌دانید امکان تفکیک مبالغ در ستون‌های تراز آزمایشی جامع وجود دارد. یکی از روش‌های تفکیک استفاده از محدوده‌های تاریخ است. اما محدوده‌های زمانی ستون‌های مورد نظر شما با هم "هم‌پوشانی" دارند. در این وضعیت فقط بخشی از محدوده که در ستون(های) قبلی لحاظ نشده باشند در ستون جدید اعمال می‌شوند. یعنی در هر صورت هر مبلغ مندرج در رخدادهای سیستم فقط "یکبار" در ستون‌های مشروط شده‌ی گزارش لحاظ می‌شود. به این ترتیب آنچه مورد نظر شما است در سیستم به صورت مستقیم قابل ارائه نیست. می‌توانید از خروجی Excel استفاده کنید و اعداد را در Excel به صورت دلخواه دوباره جمع‌بندی نمایید (محتوای هر ستون با ستون قبلی جمع شود).
    molaei
    کاربر پیشرفته
    کاربر پیشرفته

    --
    16 تیر 1399 05:19 ب.ظ
    با سلام و احترام

    ضمن تایید فرمایشات آقای مومنی عزیز و سپاس از توضیحات کامل ایشان، نکته ای به نظرم رسید که شاید برای شما راهگشا باشد:
    اگر بروی نحوه ی نمایش اطلاعات حساسیتی نداشته باشید، می توانید در فرم چاپی گزارش "خلاصه مانده تفصیلی های یک مجموعه" در منوی گزارش، با تعریف یک ستون مناسب، به گزارش مورد نظرتان دست یابید. البته در این گزارش، هر تفصیلی (مشتری) یک جدول اختصاصی دارد، و سطرهای این جدول، محدوده های زمانی (ماه های) مورد نظر شما هستند. طبیعتا این گزارش از لحاظ محتوا با گزارش شما یکسان است اما از نظر نحوه ی ظهور اطلاعات متفاوت.
    برای این منظور با تعریف مجموعه تفصیلی مناسب از مشتریان، و محدود کردن گزارش به حساب مورد نظر (مثلا حسابهای دریافتنی) در تب محدوده، و تعریف فرم چاپی مناسب، به گزارش مذکور دست خواهید یافت.
    شما مجاز به پاسخ به اين پست نمي باشيد.