چنانچه در هریک از مراحل نصب یا کاربری نرم‌افزارها به مشکلی برخورد کرده‌اید یا هر سوال، اشکال یا ابهامی در این زمینه دارید، می‌توانید پاسخ خود را ابتدا در مطالب موجود جستجو و در صورت لزوم به عنوان یک مبحث جدید مطرح کنید، تا کارشناسان پشتیبانی به آن پاسخ دهند.

به منظور ثبت سوال جدید و یا پاسخ به موضوعات موجود، ابتدا می بایست از طریق صفحه مربوطه به سامانه وارد شوید. چنانچه نام کاربری دریافت نکرده اید، به صورت رایگان و از طریق صفحه مربوطه، ابتدا در سامانه ثبت نام نمایید.

قبليقبلي Go to previous topic
بعديبعدي Go to next topic
آخرين ارسال 09 دی 1398 11:11 ق.ظ توسط momeni
سرجمع بچ به تفکیک انبار
�4 پاسخ
مرتب:
شما مجاز به پاسخ به اين پست نمي باشيد.
مولف پيغام ها
saeedeh
کاربر جدید
کاربر جدید

--
08 دی 1398 04:28 ب.ظ

    با سلام

    باتوجه به اینکه در تعریف کلیه کالاها از بچ کالا استفاده می شود و این بچ ها گاها به چند کالا اختصاص داده می شود، ممکن است هر بچ در انبار های مختلف یا فقط یک انبار گردش داشته باشد، لذا نیازمند گزارشی هستیم که سرجمع هر بچ به تفکیک کالا باشد که این گزارش از کاردکس کالا امکان پذیر است و در فرم چاپی بازه بچ را تعیین می کنیم ولیکن برخی از بچ ها در انبار های مختلفی هستند و ما مجبوریم انبار به انبار این گزارش را بگیریم و وقتی که تمام انبار ها را انتخاب می کنیم تفکیک انبار ها را نمیبینیم. با توجه به اینکه تعداد انبارهای ما زیاد است، این موضوع بسیار برای ما حائز اهمیت است، لذا خواهشمند است در خصوص ارائه راه حل برای مشکل پیش رو با این شرکت همکاری فرمائید.

    نمونه این گزارش به صورت عکس در فایل زیر موجود است.

    با تشکر




    پيوست ها
    momeni
    کاربر ارشد
    کاربر ارشد

    --
    08 دی 1398 05:33 ب.ظ
    سلام

    موضوعی با شباهت زیاد پیش از این مطرح شده است:

    http://accsupport.nosa.co...ft/2719/Default.aspx

    ارادت
    saeedeh
    کاربر جدید
    کاربر جدید

    --
    09 دی 1398 08:09 ق.ظ
    با سلام

    از نظر بنده این مورد یک ضعف برنامه نویسی است،وقتی شما هزینه پشتیبانی دریافت میکنید برای رفع نیاز های یک مجموعه است تا هر زمان بتوانند نیازمندیهاشون رو از سیستم دریافت کنند نه هر زمان که دلتون خواست روی نسخه های بعدی و با کلی اما و اگر گزارش رو طراحی کنید. ما یک شرکت تجهیزات پزشکی هستیم و اطلاعاتی مثل تاریخ انقضای یک بچ کالا و نام انبار بسیار حائز اهمیته تا در صورتی که جنسی در انباری درحال نزدیک شدن به تاریخ انقضاء است به انبار بیمارستانهای دیگر انتقال داده شود. دیدن کلیه اطلاعات بصورت یکجا به ما قدرت تصمیم گیری برای جابجایی کالا بین انبارها رو میده.

    سیاست کلی شرکت شما صحیح است که برای یک شرکت گزارش اختصاصی تهیه نمیکنید ولی این گزارش برای مجموعه های داروئی و غذایی و تجهیزات پزشکی و سایر موارد مشابه قطعا کاربردی است و این مورد اختصاصا برای شرکت ما طراحی نمی شود طراحی این گزارش کار کاربر رو راحت میکنه و این یک ارزش برای سازمان شما محسوب میشود.

    لطفا پیگیری فرمائید.

    با تشکر

    روزبه
    کاربر با تجربه
    کاربر با تجربه

    --
    09 دی 1398 10:50 ق.ظ

    با سلام،


    هر چند نظر شما به جای خود شایسته می‌باشد ولیکن مجموعه نرم‌افزارهای نوسا به سفارش یک شرکت تعریف نگردیده و به سفارش یک شرکت نیز هرگز تغییر نخواهد کرد. مجموعه‌ها هزینه پشتیبانی و دریافت نسخ جدید را پرداخت کرده تا بتوانند از پشتیبانی سیستم فعلی استفاده کنند و با تغییرات زیرساخت‌های ویندوز، SQL و امکانات جدید نسخ بروز شوند. این امکانات در نرم‌افزارهای پکیج با نگاه به بازار و اعم نیاز مشتریان و قابلیت‌های موجود ارائه می‌گردند و نه سفارش یک مشتری بخصوص. اگر ما بابت درخواست هر یک از 6،000 شرکت خود در نرم‌افزار تغییراتی دهیم و بدون تست و کنترل دقیق، نرم‌افزار را هر ماه!(هفته؟روز؟) یکبار با نسخه‌های جدید به بازار ارائه دهیم، کیفیت نرم‌افزار از بین خواهد رفت. پس حتما ما نیازهای اعم مشتریان را در نظر می‌گیریم و در اولین فرصت ممکن پس از تحقیق دقیق نیازها، کنترل دقیق امکان و روش پیاده‌سازی آن‌ها و تست صحت کاربرد نرم‌افزار با تغییرات ایجاد شده، نسخ جدید را به بازار ارائه می‌دهیم. 

     

    در کل درخواست‌های مشتریان در زمان تصمیم گیری نوسا در 4 دسته قرار می‌گیرند:

    1. درخواست غیر منطقی یا خارج از محدوده کاربرد نرم‌افزارهای مدیریت مالی فعلی می‌باشد.

    2. درخواست منطقی بوده ولیکن با توجه به ساختار فعلی نرم‌افزارهای مالی نوسا، پیاده سازی آن امکان‌پذیر نمی‌باشد. 

    3. درخواست منطقی و قابل ارائه می‌باشد ولیکن کاربرد عام نداشته و هزینه پیاده سازی و پشتیبانی آن در پکیج نوسا توجیه پذیر نمی‌باشد. 

    4. درخواست منطقی، عام و قابل ارائه می‌باشد و هزینه پیاده سازی و پشتیبانی آن در پکیج آماده نوسا توجیه پذیر است.  

     

    تنها دسته چهارم از درخواست‌ها همراه با تحقیقات شرکت و امکانات جدید نوین در نسل‌ها و نسخه‌های جدید نرم‌افزار ارائه می‌گردند. 

    نیازی با شباهت به درخواست شما دو روز قبل از شما توسط کاربر دیگری اعلام شده بود و ارائه این نوع گزارش سرجمع در برنامه تولید قرار گرفت. هر زمان که این امکان برای مشتریان اضافه گردید برای شما هم قابل استفاده می‌باشد. در صورتی که نیاز شما از دید شما باید در همان لحظه ارائه گردد، پیشنهاد ما استفاده شما از یک نرم‌افزار سفارشی به ساخت خود می‌باشد. هر چند با خرید ابزار ارائه گزارشات خاص نوسا قابلیت ساخت تمپلیت خاص شما و دریافت آن نیز امکان‌پذیر است پس با فروش نوسا هم می‌توانید تماس بگیرید.

    شایان ذکر است، مشکل یا باگ یک نوع درخواست نمی‌باشد، در زمان استفاده از امکانات فعلی، این نوع گزارش‌ها توسط مشتریان بسته به جدی بودن باگ و احتمال خرابی داده و یا تنها عدم کارکرد درست برخی امکانات در اسرع وقت و یا در نسخه آتی رفع می‌گردد. همچنین شایان ذکر است دلیلی که در تاریخ 32 ساله نوسا از این موارد کم گزارش شده دقیقا به این دلیل است که در زمانی که "ما صلاح می‌دانیم و با کلی اما و اگر" درخواست‌ها را به سیستم اضافه می‌کنیم تا از کاربرد صحیح و منطقی آن‌ها اطمینان پیدا کنیم. 

     

    با ارادت

    momeni
    کاربر ارشد
    کاربر ارشد

    --
    09 دی 1398 11:11 ق.ظ
    سلام

    از نظر لطف شما ممنونم ... {...}

    اما و اگری مطرح نیست. گزارش مورد نظر شما، همانطور که در پستی که ارجاع دادم ذکر شده است، هم‌اکنون از سیستم قابل دریافت است! اشکالی که در آن پست ذکر شده بود کند بودن ارائه‌ی این گزارش بود و اینکه "حدس" زده می‌شد اگر گزارش به صورت اختصاصی تهیه شود این کند بودن رفع می‌شود - همانجا هم ذکر شد که ممکن است چنین نشود و کماکان کند باشد (به دلیل ماهیت داده‌ها). این وضعیت (کند شدن) ممکن است برای شما پیش نیاید و همان روش اخذ گزارش از ریزعملیات کالاها به تفکیک بچ برای شما کارگشا باشد (و 30 دقیقه طول نکشد).

    ضمن اینکه با قبول نکات ذکر شده، قرار شد در نسخه(های) بعدی روی گزارش مستقیم هم کار کنیم.

    در مورد "وقتی شما هزینه پشتیبانی دریافت میکنید برای رفع نیاز های یک مجموعه است تا هر زمان بتوانند نیازمندیهاشون رو از سیستم دریافت کنند نه هر زمان که دلتون خواست روی نسخه های بعدی و با کلی اما و اگر گزارش رو طراحی کنید": 1) سیاست‌های اخذ پشتیبانی از کاربران توسط ما (بخش فنی و برنامه‌نویسی که به نظر شما "ضعیف" هستیم) تعیین نمی‌شود و آقای روزبه محمدزاده در این زمینه توضیحات لازم را داده‌اند. 2) تا جایی که من اطلاع داریم هزینه‌ی پشتیبانی از اکثر کاربران دریافت نمی‌شود بلکه صرفا برای ارتقا به نسخه‌های جدید، آنهم پس از آماده شدن سیستم جدید، مناسبات مالی وجود دارد که حتی آن هم به برنامه‌نویسانِ "ضعیف" ارتباطی ندارد.

    در ضمن، حتی در نهایت امر، اگر گزارش سرجمع همزمان روی کالاها، بچ‌ها و انبارها به صورت مستقیم (نه به صورتی که اکنون از سیستم قابل اخذ است) آماده شود، حتما به صورت (فرمت)ی که شما در نمونه‌ی خود ذکر کرده‌اید نخواهد بود. در یک سطر نمی‌توانیم کالا را با تعدادی بچ متفاوت که هر یک قرار است مربوط به یک انبار متفاوت باشد ارائه کنیم.

    ارادت
    شما مجاز به پاسخ به اين پست نمي باشيد.