چنانچه در هریک از مراحل نصب یا کاربری نرم‌افزارها به مشکلی برخورد کرده‌اید یا هر سوال، اشکال یا ابهامی در این زمینه دارید، می‌توانید پاسخ خود را ابتدا در مطالب موجود جستجو و در صورت لزوم به عنوان یک مبحث جدید مطرح کنید، تا کارشناسان پشتیبانی به آن پاسخ دهند.

به منظور ثبت سوال جدید و یا پاسخ به موضوعات موجود، ابتدا می بایست از طریق صفحه مربوطه به سامانه وارد شوید. چنانچه نام کاربری دریافت نکرده اید، به صورت رایگان و از طریق صفحه مربوطه، ابتدا در سامانه ثبت نام نمایید.

قبليقبلي Go to previous topic
بعديبعدي Go to next topic
آخرين ارسال 07 اردیبهشت 1398 04:23 ب.ظ توسط momeni
امکان تعریف وضعیت برای کالاها در نرم افزار انبار
�1 پاسخ
مرتب:
شما مجاز به پاسخ به اين پست نمي باشيد.
مولف پيغام ها
فرنوش
کاربر جدید
کاربر جدید

--
07 اردیبهشت 1398 03:59 ب.ظ

    با سلام و عرض خسته نباشید به  پرسنل نوسا

    در انبار یکسری کالا(دستگاه) با ارزش ریالی بالا وجود دارند که بصورت نو( آک)خریداری میکنیم وقتی آنها را خارج و به دل پروژه میفرستیم پس از مدتی استفاده که بازده و راندمان آنها پایین می آید آنها را به عنوان کالای مستعمل و ناکارآمد به انبار فرستاده و سپس جهت ترمیم و بازسازی مجدد به بیرون از شرکت ارسال و پس از تحویل از پیمانکار دوباره به انبار وارد و در روند فعالیت شرکت مورد استفاده قرار میگیرند و چنانچه غیرقابل تشخیص داده شوند اسقاط میگردند. آیا برای هرکدام از وضعیت این کالاها(اموال) چون ارزش و ماهیت مختلفی پیدا میکنند باید در انبار کالا تعریف گردد تا ورود و خروج آنها مجزا ثبت گردند یا اینکه میتوان جهت جلوگیری از تکرار تعریف اسم کالا (امکان خطا در تایپ نام و ...) وضعیت هایی در سیستم همچون جدید(نو)،مستعمل،اسقاط  برای کالاها در نظر داشت تا با توجه به این وضعیت ها سیستم انبار رخدادها و نحوه محاسبه قیمت آنها را به تفکیک نمایش دهد؟ 

    momeni
    کاربر ارشد
    کاربر ارشد

    --
    07 اردیبهشت 1398 04:23 ب.ظ
    سلام

    تا پیش از نخستین استفاده از این آیتم‌ها، آنها را به عنوان "کالا" شناسایی می‌کنیم. پس از نخستین کاربرد تغییر ماهیت می‌دهند و "دارایی" خواهند شد؛ یعنی به صورت انفرادی (نه به همراه "تعداد") در سیستم شناسایی می‌شوند و مشمول استهلاک، انتقال، کنارگذاری، بکارگیری مجدد و الحاق یا تعمیر اساسی می‌شوند. برگشت چنین اقلامی به انبار به معنی کنارگذاری یک دارایی است - صرفا محل استقرار دارایی در این موارد انبار خواهد بود.
    شما مجاز به پاسخ به اين پست نمي باشيد.