چنانچه در هریک از مراحل نصب یا کاربری نرم‌افزارها به مشکلی برخورد کرده‌اید یا هر سوال، اشکال یا ابهامی در این زمینه دارید، می‌توانید پاسخ خود را ابتدا در مطالب موجود جستجو و در صورت لزوم به عنوان یک مبحث جدید مطرح کنید، تا کارشناسان پشتیبانی به آن پاسخ دهند.

به منظور ثبت سوال جدید و یا پاسخ به موضوعات موجود، ابتدا می بایست از طریق صفحه مربوطه به سامانه وارد شوید. چنانچه نام کاربری دریافت نکرده اید، به صورت رایگان و از طریق صفحه مربوطه، ابتدا در سامانه ثبت نام نمایید.

قبليقبلي Go to previous topic
بعديبعدي Go to next topic
آخرين ارسال 08 آذر 1400 11:46 ق.ظ توسط f.rabiezadeh
بارکد در برگه های شمارش کالا
�4 پاسخ
مرتب:
شما مجاز به پاسخ به اين پست نمي باشيد.
مولف پيغام ها
الله وردی
کاربر جدید
کاربر جدید

--
26 آبان 1397 02:00 ب.ظ

    با سلام

     

    در شرکت ما کد میله ای کالاها را با استفاده از تگهای نوسا پرینت گرفته شده و روی کالاها زده شده اند.زیرا نیاز داشتیم در برگه های شمارش کالا با استفاده از بارکد خوان کالاها را احضار کنیم.پس از اینکه برگه های شمارش کالا را باز کردیم ، متوجه غیرفعال بودن کد میله ای در شمارش کالا شدیم.

    چگونه اینکار را انجام دهیم؟

     

    با تشکر

    momeni
    کاربر ارشد
    کاربر ارشد

    --
    26 آبان 1397 05:01 ب.ظ
    سلام

    برگه‌های شمارش متفاوت از برگه‌های عادی هستند. در این برگه‌ها روال کار (آنطور که ما پیش‌بینی کرده‌ایم) این نبوده که کالاها تک به تک و حسب نیاز در برگه درج شوند، بلکه قرار بوده که مثلا کلیه کالاهای یک انبار (یا حداقل محدوده‌ی قابل ملاحظه‌ای از کالاها) به یکباره به برگه اضافه شوند و در ادامه صرفا حاصل شمارش کالاها در سطرها درج شوند. در این شیوه‌ی کاربرد، کد میله‌ای نقش مهمی بازی نمی‌کند - در مقایسه با برگه‌های عادی...

    البته امکاناتی که در میانه‌ی عمر سیستم انبار برای انتخاب کالاها توسط کد میله‌ای به برگه‌های انبار اضافه شده‌اند، قاعدتا، امکان اضافه شدن به برگه‌های شمارش را نیز دارند (و حتما در نسخه‌های بعدی چنین خواهیم کرد) - اما فعلا برای انتخاب کالا از طریق کد میله‌ای می‌توانید از امکاناتی که در جستجوی کالاها (مثلا در انتخاب با جستجو در نام) داریم استفاده نمایید؛ مثلا "جستجو در" را تغییر دهید. ولی شیوه‌ی کار قدری کند و دشوار خواهد بود. امیدواریم در نسخه‌های بعدی امکانات مورد اشاره را تکمیل کنیم.
    الله وردی
    کاربر جدید
    کاربر جدید

    --
    27 آبان 1397 10:01 ق.ظ

    با سلام مجدد

    آیا امکان فراخوانی فایل xml را در برگه های شمارش کالا فراهم میکنید؟ زیرا این مورد هم در برگه ها موردنیاز است.

     

    با تشکر از زحمات شما

    momeni
    کاربر ارشد
    کاربر ارشد

    --
    27 آبان 1397 11:23 ق.ظ
    سلام

    برگه‌های شمارش حالت اختصاصی و بینابینی و غریبی دارند. یک فضا برای جمع‌آوری داده‌ها و در نهایت تشکیل برگه‌های انبارگردانی هستند. نکات زیادی در مورد تطابق شمارش‌های مختلف در آنها وجود دارد و به همین دلیل به صورت کاملا مستقل از سایر برگه‌های انبار تولید شده‌اند. یک برگه‌ی واحد در دو نما ویرایش می‌شود (شمارش‌های اولیه و نهایی) که کاملا ساختار متفاوتی دارند. به همین دلیل برخی محدودیت‌ها در کار با آنها داریم - من جمله xml. با این که ممکن است در اجرای این خواسته موفق نشویم، پاسخ نهایی را تا ارائه‌ی نسخه‌ی به تعویق می‌اندازیم

    ارادت
    f.rabiezadeh
    کاربر با تجربه
    کاربر با تجربه

    --
    08 آذر 1400 11:46 ق.ظ

    با عرض سلام و ادب

    کاربر محترم درخواست مطرح شده از سمت شما در ویرایش نسخه 8.02 به نرم افزار اضافه شده است ، به این صورت که در سیستم انبار، در برگه شمارش کالا، امکان انتخاب کالا با انواع فیلدهای حرفی (علاوه بر نام کالا) پیاده‌سازی شد. همچنین امکان انتخاب مستقیم کالا با استفاده از کد میله‌ای (شبیه برگه‌های عادی انبار) فراهم شد.

    همچنین جهت مطالعه امکانات نسخه8.02 میتوانید از لینک امکانات جدید در نسخه 8.02 (802) نرم‌افزار مالی یکپارچه نوسا استفاده نمایید. به علاوه برای مطالعه امکانات اضافه شده در باقی نسخ نرم افزار از لینک امکانات پیاده سازی شده در هر نسخه از نرم‌افزار استفاده فرمایید.

    با تشکر

    شما مجاز به پاسخ به اين پست نمي باشيد.