چنانچه در هریک از مراحل نصب یا کاربری نرم‌افزارها به مشکلی برخورد کرده‌اید یا هر سوال، اشکال یا ابهامی در این زمینه دارید، می‌توانید پاسخ خود را ابتدا در مطالب موجود جستجو و در صورت لزوم به عنوان یک مبحث جدید مطرح کنید، تا کارشناسان پشتیبانی به آن پاسخ دهند.

به منظور ثبت سوال جدید و یا پاسخ به موضوعات موجود، ابتدا می بایست از طریق صفحه مربوطه به سامانه وارد شوید. چنانچه نام کاربری دریافت نکرده اید، به صورت رایگان و از طریق صفحه مربوطه، ابتدا در سامانه ثبت نام نمایید.

قبليقبلي Go to previous topic
بعديبعدي Go to next topic
آخرين ارسال 12 آبان 1397 10:52 ق.ظ توسط روزبه
نحوه ارتباط خرید کالا با انبار موجودی
�1 پاسخ
مرتب:
شما مجاز به پاسخ به اين پست نمي باشيد.
مولف پيغام ها
miran
کاربر جدید
کاربر جدید

--
10 آبان 1397 12:00 ب.ظ

    باسلام

    من تا حالا با نرم افزار نوسا کار نکردم آشنایی چندانی ندارم

    در موسسات بازرگانی خرید کالا باید به صورت دستی ثبت زده بشه؟

    درصورتی که به صورت دستی ثبت بخوره آیا به موجودی کالا اضافه میشه یا نه؟

    نرم افزار نوسا قسمتی تحت عنوان خرید نداره(مانند فروش)

    روزبه
    کاربر با تجربه
    کاربر با تجربه

    --
    12 آبان 1397 10:52 ق.ظ

    با سلام، 


    ثبت سند دستی برای کالای خریداری شده لازم نیست، بلکه اطلاعات تعدادی کالای خریداری شده در انبار و اطلاعات ریالی آن در انبار و یا در مدیریت هزینه ثبت می‌گردد و اسناد حسابداری بصورت خودکار با تعاریف شما ساخته می‌شود.


    مدیریت هزینه نوسا کار مدیریت خرید و هزینه را بعهده داشته و در صورت استفاده از این ابزار ثبت تمامی هزینه‌ها و قرارداد‌های خرید از جمله هزینه‌های مرتبط با خرید کالا به صورت یکباره و یا تدریجی و در قالب رخدادهای هزینه قابل انجام می‌باشدتطابق بهای رخدادهای هزینه و انبار مربوط به آن‌ها و امکان تسهیم هزینه‌های جذب نشده و اصلاح رخدادهای انبار به صورت مستقیم و یا در قالب برگه‌های اصلاح بهاء بخشی از امکانات این سیستم می‌باشد و سند‌های حسابداری مربوطه بصورت خودکار با استفاده از تعاریف شما پس از تایید برگه‌های هزینه در نرم‌افزارهای حسابداری و یا دریافت و پرداخت درج می‌گردد. این سیستم خروجی مورد نیاز گزارشات فصلی خرید و پرداخت های مبتنی بر قرارداد را نیز مدیریت می‌کند. برای اطلاعات بیشتر در مورد ابزار مدیریت هزینه به اینجا مراجعه فرمایید.



    نرم‌افزار انبار و کنترل موجودی نیز با ثبت برگه ورود، قابلیت کنترل موجودی کالای وارده و ریالی کردن آن را به‌صورت همزمان، جداگانه، و یا با استفاده از سیستم مدیریت هزینه دارا می‌باشد. این نرم‌افزار نیز قابلیت ثبت اسناد حسابداری انبار خودکار را دارد و با استفاده از تعاریف شما در زمان خروج کالا از انبار بهای کالا را خود محاسبه می‌کند. برای اطلاعات بیشتر در مورد نرم‌افزار انبار و کنترل موجودی به اینجا مراجعه فرمایید.



    در پایان برای نگاه کلی به راهکار نوسا برای شرکت‌های بازرگانی به این صفحه مراجعه کرده و بروشور‌های نرم‌افزارهای مالی ما را نیز از اینجا دانلود کرده و مطالعه نمایید. برای آشنایی بیشتر و یا هماهنگی دمو با یکی از دفاتر فروش نوسا تماس بگیرید.



    با تشکر

    شما مجاز به پاسخ به اين پست نمي باشيد.